Gå til innhold

Kamptråd - Champions League 17/18


Tunky

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nja, Greit at de fleste overspiller kontakt. Gjerne for å vise at de blir holdt eller tatt.

 

Når det gjelder Ramos og en håndfull til så føler jeg de er ute etter å overdramatisere for å få motspillere straffet. Gjerne der det ikke er noe særlig kontakt. Eller jukser ved å holde seg til ansiktet og skrike når noen er nær skulderen eller lignende.

Lenke til kommentar

Igjen, en haug av spillere gjør NØYAKTIG det samme, en "håndfull" er et forsøk på å støtte oppunder sitt eget argument, men alle veit at det meeer enn en "håndfull" som driver med sånt. FFS, jeg har sett kamper langt ned i ligasystemet her i Norge der dette skjer

Endret av bshagen
Lenke til kommentar

Nja, Greit at de fleste overspiller kontakt. Gjerne for å vise at de blir holdt eller tatt.

Mener du det? Synes du det er greit at de ruller rundt som en unge etter å ha blitt tatt? Om de mener de ble tatt så kan du si ifra til dommeren. Opp med henda og si ifra. Overspille er noe av det teiteste jeg ser på banen og gjør at jeg er flau over å være fotballfan. 

Lenke til kommentar

Vanskelig for noen av oss å komme med konkret fakta på dette antar jeg? Og hva er evt definisjonen på en håndfull? Og hvor går linja mellom å vise man blir tatt kontra bevist diving/juks?

 

Jeg tenker av f.eks total mengde fotballspillere i premier league så mener jeg ut i fra min erfaring at det er relativt få som er på Ramos nivå og prøver "jukse" opp til flere ganger pr kamp.

 

Du sier alle, hva er alle? 80%? Om vi ikke teller med keepere så er det 16 av 20 utespillere i en kamp. Kan kun komme på et sted det kan stemme av det jeg har sett og det er Barca vs Real :p

Lenke til kommentar

 

Nja, Greit at de fleste overspiller kontakt. Gjerne for å vise at de blir holdt eller tatt.

Mener du det? Synes du det er greit at de ruller rundt som en unge etter å ha blitt tatt? Om de mener de ble tatt så kan du si ifra til dommeren. Opp med henda og si ifra. Overspille er noe av det teiteste jeg ser på banen og gjør at jeg er flau over å være fotballfan. 

 

Sorry, kom nok ut feil. Mener ikke at jeg synes det er greit, men greit jeg er enig i at spillere er sånn. om det gir noe mening :p

 

men jeg mener det er et betydelig skille fra en spiller som ruller 2-3 ganger og strekker opp armene i frustrasjon og sånn som ramos gjør mot cuadrado i CL finalen et år tilbake.

 

men som nevnt i innlegget over så spørs det jo helt hvor vi velger sette grensa. Vi har sikkert alle forskjellige meniger om hvor det går fra vise man blir tatt, frustrasjon, overspill, filming, juksing. Og uten noen parametere der så kommer vi bare til å krangle i ring :p

Lenke til kommentar

Interessant vinkel:

 

 Ganske vanskligt å argumentere for at Ramos gjør nåke meir galt enn Salah ifølge det klippet der. 

 

Som sagt før er et av mine største ønsker for VM at Spania kommer på 1st plass i gruppa og egypt på andre. Bare for å se galskapen som kommer til å fyre ingang på reddit. " BAN RAMOS BEFORE THE EGYPT - SPAIN game!!! "

Endret av Noiz
Lenke til kommentar

Det der er vel det endelige beviset på at Ramos ikke gjør noe galt og det er en helt fair duell der det kun er uflaks som fører til skade på Salah.
 

 

 

 

 

At han faktisk klarer å hashtagge den tweeten der med #YNWA er jo intet mindre enn helt fantastisk!

 

Next season!  :)

 

Og attpåtil poster et bilde der han står og klør seg på kuken. Ikke mye klasse der gitt.

Endret av Tåkefyrste
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Var vel fra den situasjonen hvor Van Djik skubba "Voldemort" inn i Karius.

 

Edit:
Syns forøvrig det er en jævla teit ting å gå offentlig ut med.

Endret av Slettet+3165
Lenke til kommentar

Herregud. En hjernerystelse er ille nok, og det er klart at man mister litt kognitiv sans av det, men det er ikke ensbetydende med at han slipper en ball mellom henda, ei heller betyr det at Ramos gjorde dette kalkulert. Disse konspirasjonene mot Ramos må snart slutte, fyren er et menneske han også. Han blitt drapstruet og hetset attpåtil, og det er ikke greit. På tide å gå videre med livet folkens, Liverpool tapte mot et klart bedre RM-lag, ferdig med det :)

Endret av bshagen
  • Liker 2
Lenke til kommentar

 Se hvor syke, gærne liverpool-supportere er :) Godt at de tapte

 

Nå er det vel heller Egyptiske supportere som er hissige på grøten kan det virke som.

 

Hvilken klubb hadde vel ikke ønsket seg en stopper av Ramos sitt kaliber i klubben? Du kan si mye dritt om han, men god, det er han faen meg.

Lenke til kommentar

Han er verdens beste midstopper etter min mening. Kan ikke komme på noen som er bedre. Scorer til og med en del mål, viktige også. Han er ikke liiiiike ekkel som for eksempel Costa, Suarez eller Pepe, så jeg klarer såvidt å svelge han litt bedre enn de to. Det verste han gjør er skuespillet, håper vi slipper å se det i VM. 

Lenke til kommentar

Han er verdens beste midstopper etter min mening. Kan ikke komme på noen som er bedre. Scorer til og med en del mål, viktige også. Han er ikke liiiiike ekkel som for eksempel Costa, Suarez eller Pepe, så jeg klarer såvidt å svelge han litt bedre enn de to. Det verste han gjør er skuespillet, håper vi slipper å se det i VM.

Selvfølgelig kommer vi til å se det. Håper Spania møter England i kvartfinalen, så får han utvist halve laget og skadet andre halvparten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...