Gå til innhold

Kamptråd - Champions League 17/18


Tunky

Anbefalte innlegg

 

 

 

Gjør direkte vondt å se på Ramos feire. Mulig jeg tar feil, men forbauser meg ikke om han før kampen hadde en plan om å ta Salah.

Kødder du? Om han skulle «ta» Salah hadde han ikke gjort det på den måten.
Please enlighten us. Er det en bedre måte? Som ikkje involverer så masse som et gult kort eller frispark engang?

Da kommer vi aldri til å bli enige. Synes Viasat-studio kom til en god konklusjon.

 

Vi kommer aldri til å bli enige i denne situasjonen, nei.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ingen tvil om at Ramos er en ufyselig spiller på mange måter. Likefullt en ekstremt god spiller som absolutt alle lag i hele verden ville ønsket å hatt på sitt lag. Han skaper kvalm og er konstant ekkel mot motstandere - og han får resultater.

 

Kan ikke gjøre annet å le av å høre på de som faktisk tror at Ramos ved vilje klarte å skade kragebeinet (eller hva det nå enn er) til Salah. Det blir rett og slett for dumt. Ja, det kan muligens tenkes at Ramos prøvde å dra Salah ned, men å tro at han gjorde det FOR å skade er jo helt hinsides all fornuft. Slike situasjoner skjer veldig ofte i fotball, svært sjeldent blir noen skadet. Det er jo helt åpenbart at han gjorde det for å få Salah ned all den tid han selv skulle ned på bakken selv, på den måte sinke egypteren. Hvis ønsket hans var å skade Salah finnes det en milliard mer effektive måter.

 

Ekstremt tynn suppe fra "RAmOs PrØvDe Å sKAdE SAlAh"-opinionen. Real Madrid vant for øvrig helt fortjent og hadde nok vunnet uavhengig av at Karius er en elendig keeper.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Vel, kanskje finnes det mer effektive måter, men ingen som ville blitt forbigått i mer stillhet. Hadde Ramos prøvd å grisetakle Salah hadde det jo blitt rødt. Så lenge det er en bryteduell hvor en kan ødelegge et kragebein, få en eller annen vridning så vil det jo oppfattes som et «uhell» uansett. Uansett var det enda styggere når han satt kneet sitt i ansiktet på Karius selv om ballen var langt unna. Var vel et uhell det og.

Lenke til kommentar

 

Helt naturlig å hive albuen opp til høyre der ja :)

Hvis du blir dyttet og faller er det naturlig å ta opp begge hendene for å ta deg for. Ser slik ut for meg. Folk reagerer nok bare mer fordi det er Ramos og ikke noen andre.

 

 

 

 

Hadde det vært noen andre enn Ramos, så hadde de vel tatt seg for og ikke kastet ut albuen i motsatt retning. 

Lenke til kommentar

 

 

Helt naturlig å hive albuen opp til høyre der ja :)

Hvis du blir dyttet og faller er det naturlig å ta opp begge hendene for å ta deg for. Ser slik ut for meg. Folk reagerer nok bare mer fordi det er Ramos og ikke noen andre.

 

Hadde det vært noen andre enn Ramos, så hadde de vel tatt seg for og ikke kastet ut albuen i motsatt retning.

Ja, når man ser på historikken til Ramos så begynner man å lure på om det kun er uhell. Han gjør absolutt ingenting for å forhindre at en skade skjer, og legger ofte litt mer i det.

 

https://youtu.be/KW9EJAOCIog

 

Dette var såklart et uhell, helt naturlig det også. Synes det speiler hele karrieren til Ramos.

Endret av #EmeryOut
Lenke til kommentar

 

 

 

 

Gjør direkte vondt å se på Ramos feire. Mulig jeg tar feil, men forbauser meg ikke om han før kampen hadde en plan om å ta Salah.

Kødder du? Om han skulle «ta» Salah hadde han ikke gjort det på den måten.
Please enlighten us. Er det en bedre måte? Som ikkje involverer så masse som et gult kort eller frispark engang?

Da kommer vi aldri til å bli enige. Synes Viasat-studio kom til en god konklusjon.

 

Vi kommer aldri til å bli enige i denne situasjonen, nei.

 

Forøvrig må det vel sies at jeg ikke mener Ramos var ute etter å ta Salah fordi det var han; snarere heller at hvis Ramos får sjansen til å gjøre slikt, gjør han det uansett. Veldig god og veldig dirty spiller.

Endret av oOF
Lenke til kommentar

Hva er nytt der? Det har jo for lenge siden blitt fastslått at begge holder hverandre på et eller annet tidspunkt.

Det eneste Ramos gjorde med vilje i den kampen var det gule kortet han fikset på Mane. Så kynisk, så jævlig effektivt.

Bortsett fra det så er det ikke noe å skrike over i den kampen.

 

Han er en vinnerskalle. Kynisk og rå som få. Men det er det som må til. En vinner ingenting ved å være den snilleste gutten i klassen.

 

Eneste som faktisk irriterer meg med Ramos er at han ikke tåler at noen tar igjen på han. Da spiller han og han hyler og skriker som om han var skutt. Akkurat det syns jeg er flaut. Er du med på leken, noe som han i aller høyeste grad er, så må han tåle steken syns jeg.

Endret av Cappo
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...