Gå til innhold

Samsung Galaxy S9/S9+


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg sørger alltid for å møte opp personlig. For eksempel en gang for 15 år siden (så det er foreldet nå!) da jeg var plaget av telefonselgere. Da tok jeg en mc-tur til det området der firmaet holdt til, møtte opp i skinndress på kontoret og tok en liten prat med sjefen der. Etter fem minutter var jeg oppført som avgått med døden i registrene deres... Det var visst eneste måte å slippe unna på da.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hm... Håper det snart skjer noe på S9 også. Er det den nordiske eller den norske Telenor-varianten du har fått? Jeg foretrekker den, siden den nordiske iblant har problemer med wifi tale på Telenors nett (som Komplett mobil er på).

Nordisk S9 og S9+, Telenor-varianten kommer noe senere tror jeg. Nordisk og Telenor er identiske når det kommer til Telenor Wi-Fi tale, hva slags problem har du?

Lenke til kommentar

Twitter fungerer fint på min s9+ etter oppdatering.

Det jeg ser er at all informasjon er skjult på låskjermen..

Tidligere om jeg fikk snapp så kunne jeg se hvem det var kommet av..nå ser jeg kun symbolet til snap, men ingen informasjon om hvem som har sendt..

For Twitter feilen: prøv å gå til Innstillinger > Apper > Twitter appen du bruker > Lagring > "Tøm data" og start appen på nytt.

 

Angående visning av info på Låseskjerm: Innstillinger > Låseskjerm > Varsler:  Vis stil / Skjul innhold

Endret av mandela
Lenke til kommentar

Noen få timer med One UI var nok for min del. Er rett tilbake til Nova Launcher som standard igjen her.

One UI er ikke en startskjerm, men et nytt designspråk på tvers av førstepartsapper på enheten:

https://www.samsung.com/global/galaxy/apps/one-ui/

 

Jeg bruker heller ikke Samsung sin startskjerm, men er veldig fornøyd med endringene som er gjort i UX med "One UI".

Endret av mandela
Lenke til kommentar

Mulig å disable eller bruke Bixby knappen til noe annet nå som man har fått Pie?

Release notes sier noe om at man skal kunne velge hva som skal skje ved ett og to trykk på bixby knappen, men jeg finner ikke noe om det. Man må jo opprette samsung konto for å i det hele tatt komme til innstillingene, så det er sikkert gjemt bak der (jeg har ikke samsung konto).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...