Gå til innhold

Kunnskapsministeren med white supremacy vits


VRK18

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nja, å gå fra å diskutere sak til å prøve å latterliggjøre motpart er vel heller et tegn på at det er tynt med gode argumenter.

 

CNN og VG er i grunn også skivebom. CNN ser jeg kanskje en gang i året, og VG handler jo bare om flått og snusk.

 

At Trump oppfattes som rasist er vel ikke akkurat kontroversielt, hverken blant latinos, kkk eller folk i mellom.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Storm i et vannglass... Dette er jo bare rør,,,,,, Det er da ikke rart i det hele tatt at de store tingene ikke blir gjort noe med når vi hele tiden bryr oss om slike smålige, ubetydelige  ting... 

Lenke til kommentar

 

Storm i et vannglass... Dette er jo bare rør,,,,,, Det er da ikke rart i det hele tatt at de store tingene ikke blir gjort noe med når vi hele tiden bryr oss om slike smålige, ubetydelige  ting... 

 

 

Hvorfor ber han om unnskyldning på det sterkeste hvis det er så uskyldig? De sterkeste unnskyldninger bør reserveres for de sterkeste overtramp. Mange mørkhudede kan føle seg støtt av dette, og man må respektere folks følelser. 

Endret av VR-katten
Lenke til kommentar

Nja, å gå fra å diskutere sak til å prøve å latterliggjøre motpart er vel heller et tegn på at det er tynt med gode argumenter.

 

CNN og VG er i grunn også skivebom. CNN ser jeg kanskje en gang i året, og VG handler jo bare om flått og snusk.

 

At Trump oppfattes som rasist er vel ikke akkurat kontroversielt, hverken blant latinos, kkk eller folk i mellom.

 

Hvem som har utført hjernevasken vet jeg ikke, men du sier jo akkurat det alle andre sier, så du må ha informasjonen din fra samme sted (indirekte om ikke direkte). Alle som går til primærkilden (Trump selv) vet at Trump ikke er rasist. 

Endret av VR-katten
Lenke til kommentar

 

Nja, å gå fra å diskutere sak til å prøve å latterliggjøre motpart er vel heller et tegn på at det er tynt med gode argumenter.

 

CNN og VG er i grunn også skivebom. CNN ser jeg kanskje en gang i året, og VG handler jo bare om flått og snusk.

 

At Trump oppfattes som rasist er vel ikke akkurat kontroversielt, hverken blant latinos, kkk eller folk i mellom.

Hvem som har utført hjernevasken vet jeg ikke, men du sier jo akkurat det alle andre sier, så du må ha informasjonen din fra samme sted (indirekte om ikke direkte). Alle som går til primærkilden (Trump selv) vet at Trump ikke er rasist.

At jeg og alle andre sier det, og du sier noe annet, tyder vel på at det er flere som er enige med meg enn med deg. Om du står mer eller mindre alene med din mening mot alle oss andre, og du mener jeg er hjernevasket, bør du muligens vurdere egen tilstand før du angriper andre.

 

Din gode primærkilde Trump, har sagt og gjort så mye som oppfattes rasistisk, at jeg ikke helt skjønner hva du mener med at alle som går til Trump vet han ikke er rasist.

Lenke til kommentar

Synes det blir for dumt å ikke kunne dra en spøk uten at det skal bli oppslag og folk som er "støtt". Jeg synes det er rart at så mange ikke virker å forstå at vitsing om et tema i mange tilfeller demonstrerer at man synes den/det man vitser om er komisk og absurd, og dermed bidrar til en latterliggjøring av dette. Når man spøker med "hvit makt-grupper" er jo det nettopp fordi disse fremstår latterlige og parodiske.

 

Nå er det for så vidt ikke noe nytt at humor støter, og vi har jo sett hvor farlig det kan være å fortelle vitser på lukkede facebookgrupper, så takhøyden blir nok stadig lavere. 

Lenke til kommentar

Om ikke annet er det forfriskende å se en saklig unnskyldning, uansett om man mener det var en unnskyldning verdig. Ikke "jeg bakleger at noen følte seg støtt" eller noe sånn piss. Men "jeg dreit på draget, sorry". Folk gjør teite ting avogtil, og jeg tror slike unnskyldninger fungerer mye bedre enn "kommunikasjonsekspert"-unnskyldninger

 

AtW

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...