Gå til innhold

Svar ærlig


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Krøvel Vellevoll skrev (På 27.10.2023 den 12:23 AM):

Jeg ser aldri på TV. 

Hvis du måtte velge mellom å miste synet eller begge armene dine, hva hadde du valgt? 

Dette er ikke Dilemma-leken. 😑😑

 

Tilbake til leken:

Entern skrev (På 26.10.2023 den 11:27 PM):

Nei, veldig sjelden

Ser du ofte humorprogram på tv?

Jah, det hender nå og da. :yes:

Liker du og stille klokka etter sommer og vinterstid?

Endret av TheDarkSycamore - SCM
Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM skrev (18 timer siden):

Liker du og stille klokka etter sommer og vinterstid?

Nei, jeg ser heller at klokkestillinga blir avviklet fordi den ekstra timen med dagslys man får på sommeren ikke er nødvendig i dag og jeg syns vi hadde hatt større nytte av å være på sommertid permanent og få en ekstra time med dagslys på ettermiddagen framfor på formiddagen når det er vinter.

Har du blitt avhengig av noe noen gang?

Lenke til kommentar

Spille musikk eller lage? Jeg svarer på begge.

Jeg spilte i korps i 7 år fra 2005 til 2012 (spilte baryton) og spiller fortsatt litt musikk i form av gitar.

Jeg lagde også min egen musikk på soundcloud en liten periode, men de sangene var ikke noe bra og det ble med det for å si det sånn.

 

Har du noen gang unnet deg en dyr gjenstand? Angrer du på kjøpet eller var det vært pengene?

Lenke til kommentar

Jeg byttet bil sent i 2021 og gikk for en Ford Ranger, hvorpå jeg oppdaget for sent at bilen ikke passet meg så bra som jeg trodde og håpet. Endte med å bytte den inn i en Skoda Kodiaq etter 5 måneder og tapte en del penger på det dårlige valget jeg gjorde.

Har du opplevd noe som gikk skikkelig ille, evt. verre enn du forestilte deg?

Lenke til kommentar

Jeg husker ikke helt, men det jeg har klarest i minne er fra en speiderleir i Sverige i 2003 - en i patruljen min, barndomsvenn jeg ikke har kontakt med lenger utenom FB-venn, ble sammen med ei jente som er herfra, på en annen patrulje enn vår og en dag vi alle satt i ene lavvoen, kysset han henne for så å se på meg i si "[meg] blir flau når jeg kysser [kjæresten]".
Det ble jeg ikke, men det som gjorde meg flau var at han sa det, for jeg hater å bli gjenstand for oppmerksomhet, men vi var sånn 13 og 14 den gangen.

Har du en spiselig ting - f.eks. sopp, brokkoli, erter - du absolutt hater og nekter å spise med mindre du sulter?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...