Gå til innhold

Svar ærlig


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sviskepott skrev (16 minutter siden):

Litt frost i kroppen, men ellers går den ganske bra. Kan ikke klage. :) 

Foretrekker du å gå på sokker innendørs, eller et par gode tøfler nå i kulda? 

Jeg foretrekker å gå barbeint innendørs året rundt.

Har du begynt å pynte til jul enda, eller venter du til desember?

Lenke til kommentar

Kommer litt an på hvordan man definerer 'knust'. Siden det står 'dyrt' der, teller heldigvis ikke hjerter med, men da teller kanskje biler og elekrtisk utstyr med? Aldri 'knust' en bil, men skadet en, så om man skal ta ordet knust bokstavlig, er det vel helst skjermer...mange.

Plukket du noen gang opp en brukt tyggis og smakte på som barn?

Lenke til kommentar
WeirdFace skrev (På 18.11.2023 den 2:13 PM):

Det har jeg aldri gjort, som jeg kan huske i alle fall.

Ikke engang i barnehagen og på barneskolen? 😐

 

Tilbake til leken:

Neffi skrev (49 minutter siden):

Plukket du noen gang opp en brukt tyggis og smakte på som barn?

Ikke sånn jeg kan huske. Jeg tror ikke det.

Klarer du og huske dine egne drømer, når du står opp på morningen?

Endret av TheDarkSycamore - SCM
Lenke til kommentar

Av og til kan jeg huske en drøm når jeg våkner, i større eller mindre grad, men det er i hvertfall sjelden jeg kan huske det lenger enn selve morgenen.
Jeg har én jeg kan huske fra noen år tilbake, men jeg husker bare noen få detaljer.

Har du noen gang drømt at du har gjort noe du vet at du aldri ville/kunne gjort på ordentlig?
"Uskyldige" ting som røyking eller ulovlige ting som f.eks. rane en bank, skyte noen...

(jeg har selv hatt en gjentakende drøm 2-3 ganger hvor jeg har røyket, noe jeg aldri har tenkt å gjøre)

Lenke til kommentar

Ja absolutt, men de drømmene jeg husker best har ofte overnaturlige innslag og litt grøsser aktig stemning så det blir på en måte på siden av det normale uansett 😅

Men det merkeligste var en drøm hvor jeg og en kompis/medarbeider (som er veldig Oslogutt) dro til Moelv for å se en fotballkamp mellom to lokale andredivisjonslag - Moelv vs. Elverum tror jeg det var 😆 hverken jeg eller kompisen er spesielt fotballinteressert 😆 og i hvert fall ikke nok til to timer buss hver vei for å se to andredivisjonslag 😆😆😆

Er det noe som går igjen i drømmene dine som du husker? Temaer, stemninger, steder?

Lenke til kommentar

Ting jeg absolutt ikke vil skal skje i virkeligheten. Folk som tar seg til rette i mitt privatliv og bryr seg ikke om jeg ikke vil at de skal det. De bryter seg inn hos meg og går igjennom alle skuffer og skap for å se hva jeg har og så kaster de det de ikke liker. Jeg blir lynforbannet!!! 

Er du som en åpen bok, eller betyr privatliv mye for deg? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Delte meninger. Det å tro på ting som er veldig "menneskelig" å tro på, slik som ånder, sjeler, guder etc. er noe jeg forstår på et menneskelig plan, men som jeg ikke kan tro på selv. Med mindre slike ting blir vitenskapelig bevist, så er det bare troen som gjelder. På den andre siden, så finnes det mange ting som faktisk finnes, som vi ikke kan se med det blotte øye, men bare med instrumenter. Stjerner i fjerne galakser, strålinger i luften, bakterier, atomer, molekyler, energier. Konkrete fysiske ting. Man skal få tro på det man vil, men vær forsiktig med å gjøre mer ut av det for ting som ikke har vitenskapelig grunnlag.

Hvilken person i din krets døde sist?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...