Gå til innhold

Svar ærlig


Anbefalte innlegg

Selv om jeg hovedsaklig er hetero, har jeg nok bitch i meg, og nok tilpassningsdyktighet til at jeg hadde kunnet komme det i møte, hvis andre utveier så for vanskelig ut. Litt avhengig av personen og hva som ble krevet. Visse grenser er der jo. Og det måtte jo være en som hadde overtaket da på en eller annen måte.
Rettferdig er det kanskje ikke, men det ville jo neppe hjelpe uansett.

Hvis du styrtet i et fly i havet, og var eneste som overlevde og kom deg opp på en øde øy. Så ser du en skadet Putin uti vannet, som kaver og ber om hjelp til å komme på land. Du har muligheten til å la han drukne, eller berge han. Hva gjør du?

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg ville berget han. Det ville nok økt overlevelsessjansene mine betraktelig siden han er en smart mann. Han er 40 år eldre enn meg, så han ville nok dødd før meg uansett, og da kan jeg leve videre i håp om å bli funnet.

Kan du forklare hvor du befinner deg på en kristen skala i nuläget?

Lenke til kommentar

Som tenåring, når en eller annen tulling gjorde innbrudd på en bensinstasjon kanskje en kilometer eller noe unna der jeg bodde på den tiden. Politiet hadde jo selvfølgelig null og niks å egentlig gå etter, så dem begynte å gå fra dør til dør i området for å sjekke om noen kanskje hadde sett eller hørt noe. I tillegg var det kanskje enkelt å gå etter ungdommer i området, i steden for hardbarka og uberegnelige narkomane / tiggere eller lignende.       

 

har du noen gang kastet mat du har fått servert, fordi maten smakte helt pyton? 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...