Pliscin Skrevet 6. desember 2022 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2022 Har vært i over 40 pluss, i minus 60 effektive grader, og vind så sterk av man blåser over ende. Vanskelig å si hva som er det verste altså, men å høre lyn slå ned så det klirrer i glass er heller ikke så behagelig. Hva er det mest romantiske/ektefølte du har skrevet eller formidlet til en jente som du har hatt følelser for? Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 7. desember 2022 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2022 Jeg elsker deg. (Det enkle er ofte det beste). Hva er det mest meningsløse du har brukt penger på? Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 7. desember 2022 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2022 Ikke så mye, men likevel mye. Under studietiden kjøpte jeg "whiskey rocks" til å ha i whiskey, fordi det så kult ut. De ble liggende i fryseren og aldri brukt. Jeg drakk ikke noe særlig whiskey da, samt at den skal ikke være avkjølt, men i romtemperatur. Ikke noe big deal, men det var under en periode det var litt skrint økonomisk, så det var unødvendig. Hva tror du blir utfallet av krigen i Ukraina? Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 7. desember 2022 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2022 På lang sikt? Et farligere Russland og et sterkere Europa. Jeg tenker dette var en viktig oppvåkning i å styrke Europa sitt fellesskap, der vi må gjøre oss mindre avhengige av USA. Men det blir som regel alltid verre før det blir bedre. Så hvor mye verre det skal gå, før det snur - det aner jeg ikke. Hva spilte du på sist? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 7. desember 2022 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2022 På at Sør Korea slo Brasil. Gikk så skeis det kunne det 🙄 Har du også samvittighets-problemer hvis du ser på fotball-vm i Qatar? Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 9. desember 2022 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2022 (endret) Ja, men mest på vegne av fotballspillerne og de i trener-apparatet egentlig. De er brikker i et spill (bom bom pssh) og må være tilstede oppi det hele, og kjenner nok på hva de er med på. Det er en liten catch 22 for deres del, VM er jo stort, og alle vil vinne, samtidig er man med på å støtte en korrupt og mannevond nasjon. Man begynner å lure på om penger virkelig er alt. Hvis du hadde tatt en time hos psykolog i dag, hva tror du dere hadde snakket mest om? Endret 9. desember 2022 av Pliscin Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 25. desember 2022 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2022 Hjernen min og tankene mine antageligvis. Kanskje litt smått og stort om livet i seg selv. Fortell om en julegave du mottok eller ga denne julen. Hva inneholdt den, hvem ble den gitt til osv. Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 27. desember 2022 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2022 Jeg fikk en lokal akevitt fra sitt hjemsted av et vennepar. Skal vel ta et par dråper av den i romjula. Hva var den dyreste gaven du ga i år? Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 27. desember 2022 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2022 Uten å kødde.... 30 kr,- Jeg ga kun en gave i år. Det var til kjæresten. Vi bestemte oss for å gi faen i kapitalismen og heller lage noe selv - ut fra det vi har. Jeg fikk et flott broderi i en hjemmesnekra ramme. Selv ga jeg et selvlaget brettspill malt og tegnet på et eldgammelt kart. Det eneste jeg brukte penger på var noen klistremerker og noen pappkort kjøpt på Teddy i Tyskland for 3 x 1 euro. 😜 Hva tenker du på mens du sitter på driter'n? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 27. desember 2022 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2022 Ofte på et teit bilde som hang der før, et jeg fikk av en for lenge siden. Vet ikke hvor det blir av. Pluss å drikke og gå ut på 80 tallet sammen med en i rutete jakke. Noe sånt gammelt som dukker opp hver gang jeg sitter på potta altså. Hm, det var rart. Aldri tenkt over dette før 🙄 Syns du livet er for kort eller omtrent langt nok? Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 28. desember 2022 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2022 Det synet endrer seg ofte, spesielt i mitt subjektive sinn. Av og til får jeg tanker om at livet er for kort, og man må gripe sjansene man har til å gjøre ting. Fortelle noen hva man mener, ta vare på relasjoner, gjøre noe før det er for sent. Og andre ganger ser jeg bare livet for hva det er, slitne mennesker som higer og jager, tilpasser seg et endrende samfunn hele tiden, prøver å passe inn. Da blir jeg oppgitt og tenker at det er bra dette merkelige livet ikke varer evig. Så virker det som om mennesker prøver å utrydde seg selv aktivt hele tiden, og da tenker jeg at de fleste synes livet er for langt, og jeg kan si meg enig i det og. Hvor ofte føler du deg ensom? Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 29. desember 2022 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2022 Det går litt i perioder, egentlig. Ofte til tider og ikke så ille innimellom. Jeg holder meg mye for meg selv året rundt og bør vel få minst en finger ut i forhold til litt mere sosialisering neste år. Det ville være bra for meg. Var Coronanedstengingen egentlig slik du vanligvis pleier å leve? Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 2. januar 2023 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2023 For det meste, ja. Jeg er introvert og har veldig lite behov for sosial omgang, så fortsett fra håndsprit og periodevis munnbind på butikkrundene levde jeg stort sett som vanlig. Har du et spesielt minne du er sikker på at du aldri vil glemme? 1 Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 4. januar 2023 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2023 Ja, ganske mange. For å nevne et kan jeg si soloppgang i Kigali, hovedstad i Rwanda, en grytidlig morgen i 2015. Kun meg, fuglekvitter og en magisk soloppgang. Hva er noe du har lagd helt på egen hånd? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 5. januar 2023 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2023 Har enda et par keramikkfigurer jeg laget på skolen. Hvor lenge kunne du tenkt deg å levd, hvis det ble funnet ut hvordan aldring kan kureres. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. januar 2023 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2023 Veldig usikker på den der faktisk. Kanskje til jeg fyller 170++ år, tror jeg. 🙄 Hvis det gitt ann å ha ekte super krefter, hva slags super krefter ville du ha hatt? Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 6. januar 2023 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2023 Evnen til å bli usynlig. Hva er det største du har tenkt å gjøre i 2023? Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 7. januar 2023 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2023 Besøke Colombia. Hva tenkte du på i går kveld? Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 7. januar 2023 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2023 Hvordan opplevelser i barndommen og oppdragelse kan påvirke et barn. Sitter ofte og bevitner et problembarn som truer med å sette fyr på hus, bil, sparker og slår lærere, samtidig som et uskyldig lite barnesinn dukker opp. Og at jeg vil gi min del av omsorg som barn trenger til de jeg kan. Pluss en annen vanlig mølle av en blanding av avgrunn og himmelrike. Hvis du har vært gjennom et brudd med en kjæreste, hva var det vondeste med det? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 7. januar 2023 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2023 Misforståelsene som var umulig å forklare til hun Syns du det kan være store forskjeller på mennesker du omgås? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå