N-4K0 Skrevet 22. august 2022 Rapporter Del Skrevet 22. august 2022 Jeg ble mistenkt for det en gang, men har aldri gjort det. Har du blitt lurt for penger? Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 23. august 2022 Rapporter Del Skrevet 23. august 2022 Ja, depositum på hybel for en del år siden. Hvis du kunne fått en gratis guidet tur i 3 dager, hvor ville du reist? Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 24. august 2022 Rapporter Del Skrevet 24. august 2022 Røst Sanker du noe? 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 25. august 2022 Rapporter Del Skrevet 25. august 2022 Ja. Ble ikke spurt om hva jeg sanker, så da kan jeg la vær si det uten å være uærlig Ber du for maten? Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 25. august 2022 Rapporter Del Skrevet 25. august 2022 Nei, har ikke gjort det siden barnehagen. Har du en matvare, rå eller prosessert (som leverpostei f.eks.), som du hater? Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 25. august 2022 Rapporter Del Skrevet 25. august 2022 Nei. Hva tror du @Delvis sanker? Er det lovlig eller ulovlig? 😜 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 25. august 2022 Rapporter Del Skrevet 25. august 2022 Fantasirikt - cannabis fra cannabisplanter bare han vet om. Realistisk - sikkert sopp eller bær. Har du en hemmelighet som ville fått alvorlige konsekvenser for noen du kjenner dersom den ble avslørt? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 25. august 2022 Rapporter Del Skrevet 25. august 2022 Ja, antageligvis. Hvor befinner du deg mest sannsynlig kl 12 i morgen? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 25. august 2022 Rapporter Del Skrevet 25. august 2022 Her må jeg kalkulere. Antagelig på vei hjem, etter en tur på en bompengefri vei, for å komme til et butikksenter. Før det tenkte jeg gå litt lenger enn vanlig på ei løype langs den veien. Vet ikke om jeg kjøper mer drikke i morgen, det frister alltid mest når jeg er der. Men nå har jeg drukket mer i kveld enn jeg burde ( veltet et glass på gulvet nettopp også 🙄) og da tar jeg av og til litt ekstra til vett dagen etter. Men så er det fredag og helg da 🙄 Syns du livet er for langt eller for kort? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 26. august 2022 Rapporter Del Skrevet 26. august 2022 Jeg syns tiden går altfor fort. Så jah, jeg syns livet er altfor kort. Skulle ønske at jeg hadde en tids klokke, sånn at jeg kunne justere på tide når jeg selv vil. 😑😑😑 Har du altfor stor gjeld? Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 26. august 2022 Rapporter Del Skrevet 26. august 2022 egentlig ikke. er du bekymret for hvordan økonomien kommer til å utvikle seg fremover? Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 26. august 2022 Rapporter Del Skrevet 26. august 2022 For min egen del/mine nærmeste = nei. For fattige, de som har små marginer eller lever på lånte penger = ja. For bedrifter, industri, all næringsvirksomhet som kjøper drivstoff eller strøm = ja. Det generelle bildet på verdensøkonomi->norsk økonomi = ja. Hva var det siste dyret/insektet du drepte? Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 26. august 2022 Rapporter Del Skrevet 26. august 2022 En knøttliten fluelignende skapning som krøp på dataskjermen min i går. Den var omtrent på størrelse med et lite sandkorn. Hvis du ikke allerede røyker, har du noen gang seriøst vurdert å begynne? Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 26. august 2022 Rapporter Del Skrevet 26. august 2022 Jeg har aldri røkt, men har prøvd det noen ganger på fest o.l. Det er klart at det er godt, og skjønner litt greia, er også oppvokst med å synes det var kult. Men å begynne selv har aldri vært aktuelt. Både på grunn av økonomi og helse. Det er også meningsløst å bli avhengig av noe slikt når man vet at man kommer til å slite med det resten av livet, samt at det blir mer og mer tabu og utilgjengelig. Hva jobbet dine besteforeldre med? Hvis du ikke vet, kan du f.eks ta gammelonkel, foreldre, onkler, tanter etc.. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 26. august 2022 Rapporter Del Skrevet 26. august 2022 Bestefar jobbet i sin tid i et lokalt entreprenørfirma, han var bl.a. med på å bygge en bro her i byen. Bestemor var vaskehjelp på skolen jeg senere gikk på og var også med på å lage mat til de som bygde nevnte bro. Har du høyskoleutdanning? Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 26. august 2022 Rapporter Del Skrevet 26. august 2022 Ja. Hva kan du som de færreste kan? Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 26. august 2022 Rapporter Del Skrevet 26. august 2022 Kan heve ett øyenbryn av gangen og kan trikse over 100 ganger med fotball. Er vel ok på hoderegning også tror jeg, regne ut prosenter og slikt. Har du noen gang vurdert å gjøre et grovt innbrudd eller tyveri for å bli rik? Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 26. august 2022 Rapporter Del Skrevet 26. august 2022 Nei. Vinning på bekostning av andre - medfølgende den risiko det innebærer; står ikke i stil til potensiell "gevinst". For ikke å glemme det mentale stresset man får i ettertid, av å alltid risikere "å bli tatt" - før eller siden. (Eller aldri... hvem vet). Det finnes bedre kriminelle metoder for raske penger enn innbrudd og/eller tyveri. Hva er din relasjon med naboen? Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 26. august 2022 Rapporter Del Skrevet 26. august 2022 helt greit. Vi hilser i alle fall når vi møter hverandre, selv om vi sikkert ikke er verdens beste venner. har du noen gang opprettet et trolle-innlegg på et debatt-forum, bare for å tulle med folk? Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 26. august 2022 Rapporter Del Skrevet 26. august 2022 Vanlig innlegg, eller mener du en ny tråd bare for å kødde med folk? Jeg skriver mange tulleinnlegg her på Lekeplassen, men nei, jeg har ikke laget noen innlegg eller en egen tråd kun for trolling. Liker du kake og hva er isåfall favorittkaka? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå