Delvis Skrevet 17. juni 2022 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2022 Selv om jeg hovedsaklig er hetero, har jeg nok bitch i meg, og nok tilpassningsdyktighet til at jeg hadde kunnet komme det i møte, hvis andre utveier så for vanskelig ut. Litt avhengig av personen og hva som ble krevet. Visse grenser er der jo. Og det måtte jo være en som hadde overtaket da på en eller annen måte. Rettferdig er det kanskje ikke, men det ville jo neppe hjelpe uansett. Hvis du styrtet i et fly i havet, og var eneste som overlevde og kom deg opp på en øde øy. Så ser du en skadet Putin uti vannet, som kaver og ber om hjelp til å komme på land. Du har muligheten til å la han drukne, eller berge han. Hva gjør du? Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 17. juni 2022 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2022 Jeg ville berget han. Det ville nok økt overlevelsessjansene mine betraktelig siden han er en smart mann. Han er 40 år eldre enn meg, så han ville nok dødd før meg uansett, og da kan jeg leve videre i håp om å bli funnet. Kan du forklare hvor du befinner deg på en kristen skala i nuläget? Lenke til kommentar
anon_83104 Skrevet 17. juni 2022 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2022 Akkurat nå så er jeg vel mer en antikristen fremfor noe annet. Men ikke alltid. Hvis romvesener plukker deg opp, hva tenker du reaksjonen din ville ha vært? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 18. juni 2022 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2022 Antageligvis frykt og panikk, slik de fleste ville ha opplevd. Hva er stress i dine øyne? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 18. juni 2022 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2022 Tidsklemmer som bryter deg utav rytmen din Hvis du skulle være noe annet enn et menneske, hva ville du være? Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 19. juni 2022 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2022 En blomst. Jeg reiser hjem til norge i morgen. Hva vil du jeg skal kjøpe på flyplassen? Lenke til kommentar
anon_83104 Skrevet 19. juni 2022 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2022 En japansk sovepute med putetrekk av David Beckham. Hvis du hadde forelsket deg i en av dine nærmeste slektninger, og det hadde vært gjensidig. Hadde du innledet et forhold? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 21. juni 2022 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2022 Det er helt umulig å si, men tror ikke det ville kommet positive saker ut av noe slikt. Hva er det farligste dyret du har sett i virkeligheten? (dyreparker teller ikke) Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 21. juni 2022 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2022 en elg! elg kan faktisk være ganske skumle og uberegnelige hvis folk møter dem på nært nok hold. Spesielt hvis elgen også har med seg barnet deres. har du noen gang forsøkt å spise en tå-negl? Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 22. juni 2022 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2022 Nei. Hva har du drukket av det som ikke normalt ikke bør drikkes? Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 22. juni 2022 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2022 96% sprit, ukjent blank sprit på fest, spiked øl, øl med kunstgjødsel i, kaffe brygget to ganger, alt mulig som har gått ut på dato, saltvann, og sikkert mye annet. Hva er din favoritt av alkoholholdige drikker? Lenke til kommentar
anon_83104 Skrevet 22. juni 2022 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2022 Min nåværende er gin og tonic, men har tidligere vært glad i Moskva Mule, Russchian, eller rett og slett IPA. Ville du ha spist blodgrøt med haggis? Hva med om du er utsultet på forhånd? Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 22. juni 2022 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2022 Ja, hvorfor ikke. Finnes verre ting å spise. Hva er det rareste du har tjent penger på? Lenke til kommentar
anon_83104 Skrevet 24. juni 2022 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2022 Plukke ansiktshår fra noen eldre. Hvis verden går under, hva er det første du gjør? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 24. juni 2022 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2022 (endret) Tar på meg klær/sko, lader mobilen, sletter alt på data og bare setter meg klar. Ringer antagelig ingen. Hva ser du som det største problemet når det gjelder kvinner? Endret 24. juni 2022 av Delvis Lenke til kommentar
Åsgårdsreia Skrevet 24. juni 2022 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2022 Det må være at man ikke vet hvordan de virker og hvordan de ser ut. Hva er det merkeligste du noen gang har brent? Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 24. juni 2022 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2022 Har brent en hel bil, men det er kanskje ikke så merkelig. Husker ikke alt jeg har brent, men blir ofte bananskall og appensinskall. Hva er ditt første møte med politiet? Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 25. juni 2022 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2022 Som tenåring, når en eller annen tulling gjorde innbrudd på en bensinstasjon kanskje en kilometer eller noe unna der jeg bodde på den tiden. Politiet hadde jo selvfølgelig null og niks å egentlig gå etter, så dem begynte å gå fra dør til dør i området for å sjekke om noen kanskje hadde sett eller hørt noe. I tillegg var det kanskje enkelt å gå etter ungdommer i området, i steden for hardbarka og uberegnelige narkomane / tiggere eller lignende. har du noen gang kastet mat du har fått servert, fordi maten smakte helt pyton? Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 25. juni 2022 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2022 Ja, scampi i Kreta, som jeg tror hadde med tamer etc. schmake ikke gått. Ellers har jeg fått gammel eller for sent bløgget vær i biffmåltid som schmakte hoggorm. Har du noen gang tatt et oppgjør/standpunkt i henhold til kristendommen? Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 25. juni 2022 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2022 Næh. Når følte du deg sist råtøff.... og hvorfor? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå