Gå til innhold

Den Store Kryptovaluta-tråden


JokerN_

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

eth recovery analytics dag 2: same shit different days, la oss håpe supporten holder samme stø kurs også på dag 3

offtopic: anbefaler å se på lotr battle for helmsdeep i denne perioden det er mye i den scenen som minner meg om krypto markedet for øyeblikket bwahahahaha

 

Endret av nonlocality
Lenke til kommentar

kommer an på hvem analyserer og som leser. problemet er at det er mange newbs i denne tråden så man må gjøre det noob friendly

  eth analytics newbsfriendly versjon, support linjen (hvit strek tvers av skjermen på min forrige tech analytics) viser opptrend og dermed har det vært en stable recovery process de siste 2 dagene og ikke ned som mange forventet, opp eller ned og som var spørsmålet. dagens resultat for idag (nedenfor bildet) ble allerede luktet fram med 100% technical analysis for 3 dager siden og publisert her på forumet for ca 2.5 dager siden og konklusjonen er det samme som ble nevnt tidligere, stabil recovering

mine analytics er verdt 5k nok per stykk men gjør det gratis for dere ;)

87796936_ethnoobfriendly.thumb.png.dc7abfc417939844147c86af6f79176d.png

Endret av nonlocality
  • Liker 5
Lenke til kommentar
22 hours ago, PgUp said:

Har teknisk analyse noen gang fungert?

Kan brukes som et hjelpemiddel, men man har ingen garanti for noe som helst selvfølgelig. Man kan få oversikt over strukturen på prishistorikken med trendlinjer og resistance/support-nivåer. Og så har man oscillatorer for om et marked er overkjøpt eller underkjøpt (RSI og MACD f,eks). Samt moving averages (gjennomsnittspris med gitt tidsperiode). Bitcoin anses å være i et bullmarket hvis prisen holder seg over 20 week moving average.

Lenke til kommentar

Er det Chainlink som skal kickstarte en ny Defi altcoin season da. Ny all time high i dag. Og Bitcoin dominance på vei ned (68,3%)

Theta:        ($0.296)  524%
Chainlink:  ($3.84)    320%
Zilliqa:       ($0.02)     197%
REN:          ($0.178)   151%
Cardano:   ($0.11)     148%
Aave:         ($33.9)     327%
Polkadot:  ($3.99)     213%
Kava:         ($2.867)    -35%

btcd2.thumb.png.7dacc315c91af25a8a102d7bc0c8b713.png

Lenke til kommentar
On 1/16/2021 at 7:58 PM, flamethower1234 said:

Noen som kan forklare meg årsaken til den massive økningen til Polkadot?

Populariteten rundt det. Kom rett inn på topp 10 med en marketcap på 4 milliarder dollar i september. Er en solid plattform/teknologi med scalability og sharding. Ethereum sliter fortsatt med scalability-problemet.

 

Endret av Leon83
Lenke til kommentar
Leon83 skrev (1 time siden):

Populariteten rundt det. Kom rett inn på topp 10 med en marketcap på 4 milliarder dollar i september. Er en solid plattform/teknologi med scalability og sharding. Ethereum sliter fortsatt med scalability-problemet.

 

Så 17 usd er etter din mening innafor/billig? Har ikke satt meg så mye i den og om det er noe jeg vil investere penger i.

Endret av flamethower1234
Lenke til kommentar
On 1/16/2021 at 7:58 PM, flamethower1234 said:

Noen som kan forklare meg årsaken til den massive økningen til Polkadot?

Kun én årsak til økningen i Polkadot, og det er Gavin Wood. Siden markedet er primært basert på spekulasjon, så investeres det i personene bak prosjektene, deres rykte og ansiennitet - og ikke nødvendigvis i teknologi eller innovasjon. Gavin Wood er en del av "Ethereum-mafiaen", og hadde han ikke vært det, så ville Polkadot mest sannsynlig vært på side 2 eller 3 på Coinmarketcap. Det samme gjelder Charles Hoskinson i Cardano også.  Så enkelt er det. Det forteller egentlig litt om hvor umodent og til tider...idiotisk kryptovaluta-markedet er, men det er ikke annet å forvente i et ungt marked.

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
3 hours ago, Delvis said:

Stig Myrseth tror ikke myndighetene tillater masseadopsjon, venter nedgang og anbefaler å ta gevinst nå.
Ifølge en artikkel på Finansavisen

Stig Myrseth er bitter for at han startet Kryptovault midt i bear markedet i 2018, og lager FUD og clickbait overskrift med Finansavisen.

EDIT: Han mener altså at oppgangen i denne syklusen IKKE skyldes finansinstitusjoner. Siden Bitcoin gikk fra 23000 til 29000 i romjula og institusjonene må ha tatt juleferie da.

Endret av Leon83
  • Liker 1
Lenke til kommentar
15 hours ago, Delvis said:

Stig Myrseth tror ikke myndighetene tillater masseadopsjon, venter nedgang og anbefaler å ta gevinst nå.
Ifølge en artikkel på Finansavisen

Fullstendig uansvarlig (og kanskje noe kunnskapsløst?) å komme med slikt vrøvl samtidig som Grayscale et.al. "skuper" opp alle Bitcoin fra markedet. Myndigheter har forspilt sin sjanse til å legge lokk på Bitcoin og digitalvaluta generelt - pandora's eske er åpnet og masseadopsjonen er allerede i full sving.

Endret av Rexmentula
  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...