Gå til innhold

Fantasy Premier League 2017/18


Maefteda

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

WC i 32/33 gjør at du fyller opp laget med masse DGW-spillere. Så vil en rekke av disse DGW-spillerne blanke i GW35 når lagene deres er involvert i cupsemifinalene. Da er det greit å bruke FreeHit i 35 slik at man får et fulltallig lag den runden uten at man trenger å ofre DGW-spillere som blanker i akkurat den runden.

 

Har man trippel Liverpool, Salah © og et par andre spillere denne runden så holder det i massevis. FH er mer gunstig i 35.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er litt smak og behag, men for å forklare i korthet: Man har hatt "god tid" til å forberede seg på GW31, det gjør at man burde kunne stille et noenlunde bra lag i GW31. Når GW35 kommer så er det midt imellom to doble (34 og 37), og man kan dermed bruke wildcard og bytter utelukkende for å konsentrere seg om disse to, istedetfor å måtte ta høyde for, og kanskje gjøre om på hele laget, for én gameweek.

 

Så TL;DR: For å stille best mulig mannskap i en "inneklemt" BGW.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det gikk jo rakt åt skogen. Vurderte Zaha og Milo fra Palace, gikk for Zaha fordi jeg tenkte Palace har fått vel mange straffer nå.

 

Sto mellom Cenk og Wilson. Tenkte Wilson spilte mot det mest ræva laget i PL og Cenk spilte borte for et rotelag.

 

Eneste jeg fikk rett i er at Everton er et rotelag som klarer å slippe inn mål slik at Coleman missa CS...

Lenke til kommentar

Brukte opp Free Hit før jul på grunn av to røde kort og et par skader, og så hadde jeg kun fire spillere som skulle i aksjon i dag. Fikk inn Stanislas som leverte, men alt i alt blir dette en grusom runde. Må nok bruke Wildcard før neste runde, har fortsatt Kane i laget, samme med Ayew som fikk rødt forrige runde. Har fått hele sju røde kort denne sesongen, skikkelig uflaks.

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...