Gå til innhold

Fantasy Premier League 2017/18


Maefteda

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg ville vært fryktelig skeptisk til Arsenalspillere på generell basis. Eneste som er poenggarantist er Alexis og han er skadet + at man ikke aner hvordan han vil prestere mtp kun 1 år igjen og vil antagelig vekk. 

 

Lager har heller ingen annen utpreget målscorer. Bakover er det også tynt med mye skader og dermed rotasjon. Per og Kos er gamle og kroppene deres tåler ikke en hel sesong. 

 

Jeg har Kolasinac som eneste Arsenalspiller på mitt lag, men jeg tror egentlig han er litt for dyr ift til pengene han koster. Må nok ha en monstersesong om han skal være verdt det. Luiz koster jo f.eks 1m mindre. 

 

Oxlade-Chamberlain, om han blir, er kanskje verdt et forsøk? Uvisst hvor mye han faktisk kommer til å spille når folk er tilbake fra karantener og skader. 

 

Ramsey? Skeptisk. Gir det 2 uker før kroppen hans bryter sammen. Kommer ikke til å spille mer enn 20 kamper. 

Endret av Benbjo
Lenke til kommentar

Nå plutselig er Fabregas 6.9 fss. Nå er det jo umulig å bli kvitt han.

Edit: Folk som sier at man alltid skal vente til siste slutt med bytte kan ta seg en bolle. Har gjort den tabben for mange ganger nå.

6.9 gjør jo at hele sortimange med aktuelle 7.0 spiller plutselig ikke går opp.

 

Benken min består av Carrol, mariappa og Lascelles  :hm:  What to do? :dontgetit:

Endret av SpongeFrog
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nå plutselig er Fabregas 6.9 fss. Nå er det jo umulig å bli kvitt han.

Edit: Folk som sier at man alltid skal vente til siste slutt med bytte kan ta seg en bolle. Har gjort den tabben for mange ganger nå.

6.9 gjør jo at hele sortimange med aktuelle 7.0 spiller plutselig ikke går opp.

 

Benken min består av Carrol, mariappa og Lascelles  :hm:  What to do? :dontgetit:

Hva annet forventet du deg? Selvfølgelig ville han falle i pris. Prisen justeres ned eller opp utifra hvor mange som selger/kjøper han. 

 

Lenke til kommentar

Nå plutselig er Fabregas 6.9 fss. Nå er det jo umulig å bli kvitt han.

Edit: Folk som sier at man alltid skal vente til siste slutt med bytte kan ta seg en bolle. Har gjort den tabben for mange ganger nå.

6.9 gjør jo at hele sortimange med aktuelle 7.0 spiller plutselig ikke går opp.

 

Man bør alltid vente så lenge som mulig, men om spilleren du skal ha ut er i ferd med å synke i pris, eller den du skal ha inn er i ferd med å øke i pris, "må" man bare ta sjangsen.

 

Dette følger du med på her:

http://www.fplstatistics.co.uk

+100 så øker spillerne mest sannsynlig

-100 så synker spillerne mest sannsynlig

 

Dette skjer vel kl 03:00 om jeg ikke husker feil. Mulig det faktisk er 01:00 når jeg tenker meg om.

Lenke til kommentar

Tadic så vel farligst ut i første kamp. JWP tok ikke så mange dødballer som jeg forventet og jeg er keen på å bytte han ut om han (forhåpentligvis) blanker mot West Ham idag.

 

Men det kommer jo litt ann på om det er noen andre dyrere spillere som du har lyst på. Da er kanskje pengene tjent inn på JWP eller eventuelt Romeu (£4.5 og var mer offensivt med enn vanlig) noe som kan friste.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...