Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon


Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, mye enklere med toppfylling på nye Kayfun.

 

Buffy tenker nok på Kayfun Lite eller noen av de andre eldre modellene, og på de var det egentlig bare et skruehull i bunnen man skulle fylle gjennom. Eventuelt kunne man fylle gjennom toppen, men det var aldri meningen man skulle gjøre det, da det fort ble overfylt i kammeret hvis man ikke gjorde det på en helt spesiell måte. Heldigvis har Svoemesto gått vekk fra dette skruehullet på de nyeste modellene sine.

Endret av RRhoads
Lenke til kommentar

Denne kanskje? 

 

http://www.cremedevape.com/K-GR

 

Spørs om det ikke er like enkelt å bruke toppfylling.

TAKK JEG ELSKER DEG.

 

Jepp, er en eldre kayfun lite, jeg sa det var noen år siden :p Slutta å bruke fyllehullet i bunnen fordi det faktisk lakk hvis jeg skrudde den opp, så jeg endte opp med å tette igjen med tanntråd (rundt skruen for så å skru den ned) og det løste lekkingproblemet, men jeg klarte heller aldri å fylle fra toppen uten å få halve tanken av juice i fanget, så jeg tøy til ghost ringen. Skal så ha en ny en, ett av de beste kjøpene jeg har gjort, livet ble så mye enklere!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Bruk vertikal coil hvis du ikke vil at den skal spytte.

 

Jeg oppdaget at det fulgte med en horisontal coil til cubisen, har vært fornøyd med den vertikale, men nå er den sotet, eller brent og bomullen ble for brent i toppen, å træ bomull gjennom den horisontale virket veldig greit, trenger ikke så mye bomull heller.

 

Har bare testet 10 min , og den virker bra, hvor mange ganger skifter dere bomull på wiren før dere bytter wire ?

Lenke til kommentar

Du kan ha en coil i flere måneder, så lenge du rengjør den.

 

Skyll, tørk og glød. Gjenta en gang eller to. Sørg for at decket og 510-tilkoblingen er helt tørr før du gløder.

 

Edit: Dette er selvfølgelig uten bomull.

 

Den er god, det skal jeg gjøre neste gang.

 

Bruker cubis med rba, fins det noe liknende system der man bytter ut coilen på samme måte, og med ferdig viklede wiere som følger med?

 

 

http://dampoteket.no/joyetech-cubis-bf-rba-base.html

Lenke til kommentar

Vel, de fleste større tanker har mulighet for RBA-adaptere. Men hvorfor ikke bare kjøpe en RTA? Griffin 22 eller 25, for eksempel?

 

Du kan kjøpe både wirerull og bygge selv, og ferdige coils.

Takk. Trengte den, nå er den bestilt griffin 25. Hentes i butikk.

Så får bare se, det blir spanande :)

Lenke til kommentar

 

 

Nei.

Men du finner gode fremgangsmåter på youtube. Øvelse gjør mester.

Og ikke stram for hardt når du fester coilen.

 

Får ikke skrudd av toppen, ikke sjanse, bruker 2 tenger

 

Det er toppfyllinga du sliter med, ja? Ikke toppluftinga?

 

 

det stemmer, ser ikke ut som denne har topplufting

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...