Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon


Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Trenger litt veileding her.

 

Jeg er på jakt etter to ulike systemer. Et til bruk hjemme i sofaen og et til å ha med meg i bukselommen når jeg er på farten.

 

1) Den jeg skal bruke hjemme vil jeg gjerne ha mulighet for å dampe mens det er tilkoblet strøm og mens den er på batteri. Størrelse har i grunn lite å si da dette blir til kosebruk hjemme, men det trenger ikke være på størrelse med en blokkfløyte heller.

 

2) Denne ønsker jeg å ha med meg når jeg skal ut å gå, det være på puben eller på besøk hos oldemor. Poenget er at den må passe fint i bukselommen uten å være så stor at det er fare for at den blir ødelagt. Batteriet må holde lenge til nok til ca 8 timer, eller ca 400 trekk. Det hadde også vært fint om der er plass til nok ejuice uten at jeg trenger å ha med påfyll de timene jeg er ute å går. Leste tidligere i tråden om eroll som så helt super ut, med ladeboks, perfekt størrelse osv, men finner ikke igjen dette settet på damping.no. Noen som vet hvilket jeg mener?

 

Jeg hadde også satt pris på gode smaker, merke og hvor det anbefales å handle disse. De må være klar til bruk i fra dag en uten å måtte blandes ut eller klargjøres på andre måter. Karamell, kaffe, sjokolade eller vanilje noen har god erfaring med?

 

Noen med erfaringer i fra Liberty Flights? Er de å anbefale å handle i fra?

Endret av kreps79
Lenke til kommentar

Kreps 79

Friskedrag.no selger E-rollen. Den er kjempebra, men har litt liten tank. Du bør ha med deg et par ekstra fylte tanker ut. Følger med ekstra tanker i settet.

 

En slik passthrough kan være kjekk å bruke foran pc http://www.damping.no/collections/batterier/products/ego-vv-usb-kobling friskedrag.no har en også.

Et Spinner/twist batteri med f.eks en Aspire fordamper er en kombinasjon det er fint å starte opp med. Eller en Kanger protank mini eller protank 3 om du handler hos friskedrag (som ikke har Aspire).

 

Liberty flights er et bra sted å handle. Men mange her bruker ecigwizard.com for juice.

http://www.ecigwizard.com/e-liquid/?SID=u1fdpu4lo93qscn2l6m18sb8k1bbdq4j51o3235e8tns4gtg4hs0

Vermillion River har masse godt. Så har de sin egen Wiz-mix serie. Du må bare prøve deg frem når det gjelder juice. Det noen liker, liker andre ikke.. :)

Lenke til kommentar

Supert, takker så mye for hjelpen.

 

Eroll ser ut til å være perfekt å frakte med seg på byen. Er det plass til en ekstra tank eller to i etuiet som følger med? Er eventuelt tankene 100% tett slik at en kan ta med seg en ekstra i lommen uten fare for lekasje?

 

Har du erfaring med Vision Passthrough 1300mah? Vil vel gi meg både batteri og passthrough så jeg får alt i ett? Skal se mer på den passthrough`en som du linket til.

 

Angående ejuice så blir det å teste litt forskjellig. Var mer om det var merker som var kjent for å være gode, eventuelt merker en bør styre unna grunnet innhold.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

2) Denne ønsker jeg å ha med meg når jeg skal ut å gå, det være på puben eller på besøk hos oldemor. Poenget er at den må passe fint i bukselommen uten å være så stor at det er fare for at den blir ødelagt. Batteriet må holde lenge til nok til ca 8 timer, eller ca 400 trekk. Det hadde også vært fint om der er plass til nok ejuice uten at jeg trenger å ha med påfyll de timene jeg er ute å går. Leste tidligere i tråden om eroll som så helt super ut, med ladeboks, perfekt størrelse osv, men finner ikke igjen dette settet på damping.no. Noen som vet hvilket jeg mener?

 

 

Du finner ikke noe som er lite og kompakt som vil vare i 8 timer, da burde du dampe ekstremt lite.

 

Passthrough for hjemmet er kjekt å ha, men husk at du burde ha mer enn ETT batteri å kunne bruke (lading, hvis den ene blir ødelagt, osv). Jeg ville helst ha kjøpt en mod å ha til hjemmet, du får mer kraft i utstyret ditt og enkelt å bytte batteri på.

 

All e-cigaretter kan lekke. Det eneste jeg aldri har opplevd lekkasjer med er carto i tank.

 

Når det gjelder juice så kan du finne en liste i førsteinnelgget med nettbutikker vi brukerne her bestiller fra regelmessig og har god erfaring med.

Endret av BuffyAnneSummers
Lenke til kommentar

Jeg har opplevd lekkasjer med carto i tank også, jeg. :p

 

LOL HVA? :p Hahahaha, da er du flink.. men nå har jeg glasstank fra IBtanked da, supertank med fine holdbare o-ringer. Den vaper jeg opp ned med (når jeg ligger på rygg) og slenger den her og der når jeg er på farta. Er derfor jeg ikke helt klarer å gi slipp på carto i tank nå, såååå braaaa..

Lenke til kommentar

Om du sliter med lekkasjer i starten, er det fordi du enten har fylt for mye på, eller ikke skrudd godt nok igjen.

Om du sliter med å få åpnet den igjen, klut oppvridd i vann og et godt grep. :p

 

Ellers er den fantastisk til det meste. Jeg klarer ikke slutte å bruke den i alle fall.

Jepp. Gleder meg til å få den. Ramzy har alt sendt den så den kommer i morra. Takk for tipsene :)

Lenke til kommentar

 

2) Denne ønsker jeg å ha med meg når jeg skal ut å gå, det være på puben eller på besøk hos oldemor. Poenget er at den må passe fint i bukselommen uten å være så stor at det er fare for at den blir ødelagt. Batteriet må holde lenge til nok til ca 8 timer, eller ca 400 trekk. Det hadde også vært fint om der er plass til nok ejuice uten at jeg trenger å ha med påfyll de timene jeg er ute å går. Leste tidligere i tråden om eroll som så helt super ut, med ladeboks, perfekt størrelse osv, men finner ikke igjen dette settet på damping.no. Noen som vet hvilket jeg mener?

 

 

Du finner ikke noe som er lite og kompakt som vil vare i 8 timer, da burde du dampe ekstremt lite.

 

Passthrough for hjemmet er kjekt å ha, men husk at du burde ha mer enn ETT batteri å kunne bruke (lading, hvis den ene blir ødelagt, osv). Jeg ville helst ha kjøpt en mod å ha til hjemmet, du får mer kraft i utstyret ditt og enkelt å bytte batteri på.

 

All e-cigaretter kan lekke. Det eneste jeg aldri har opplevd lekkasjer med er carto i tank.

 

Når det gjelder juice så kan du finne en liste i førsteinnelgget med nettbutikker vi brukerne her bestiller fra regelmessig og har god erfaring med.

 

 

Vil ikke etuiet til eroll klare å forsyne den til å vare 8 timer eller rundt 400 trekk? Burde ikke ta mye mer plass enn en pakke røyk?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...