Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon


Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den er veldig enkel å re-coile. Og om man passer på å gjøre det skikkelig, så lekker den ikke. Jeg tror ikke jeg har vapet på ryggen med den, men det skal jeg gjøre neste gang jeg setter den opp.. :D Og gi rapport. Fikk lyst til å prøve nå i kveld... merker at jeg ble nysgjerrig på dette..

Endret av Amaline
Lenke til kommentar

Den er veldig enkel å re-coile. Og om man passer på å gjøre det skikkelig, så lekker den ikke. Jeg tror ikke jeg har vapet på ryggen med den, men det skal jeg gjøre neste gang jeg setter den opp.. :D Og gi rapport. Fikk lyst til å prøve nå i kveld... merker at jeg ble nysgjerrig på dette..

Gjør det! Prøv å legge den opp ned for natten også, se om den lekker.

Lenke til kommentar

Ettersom den må coiles om, så blir det nok ikke før i morgen..føler meg lat.. men jeg skal teste det ut. :)

He he know the feeling. Etter at jeg begynte å bruke Aspire BDC har jeg bare mekka en coil. Om Nautilusen er bare nesten så bra som alle reviews sier blir det nok lenge til neste gang :green: Digger bare å fylle på å dampe :dribble:

Lenke til kommentar

 

He he know the feeling. Etter at jeg begynte å bruke Aspire BDC har jeg bare mekka en coil. Om Nautilusen er bare nesten så bra som alle reviews sier blir det nok lenge til neste gang :green: Digger bare å fylle på å dampe :dribble:

 

Når du får Atomic Grasshopper anbefaler jeg deg å snurre opp en coil på silicaveke og dampe den på dripper. Amund sa at den er en coilkiller og det kan jeg underskrive på, damper jeg bare AG, må jeg tørrbrenne 1-2 ganger om dagen. Da blir det fort dyrt med Aspirehoder ;)

Men den er helt klart verd bryderiet :)

Lenke til kommentar

 

 

He he know the feeling. Etter at jeg begynte å bruke Aspire BDC har jeg bare mekka en coil. Om Nautilusen er bare nesten så bra som alle reviews sier blir det nok lenge til neste gang :green: Digger bare å fylle på å dampe :dribble:

 

Når du får Atomic Grasshopper anbefaler jeg deg å snurre opp en coil på silicaveke og dampe den på dripper. Amund sa at den er en coilkiller og det kan jeg underskrive på, damper jeg bare AG, må jeg tørrbrenne 1-2 ganger om dagen. Da blir det fort dyrt med Aspirehoder ;)

Men den er helt klart verd bryderiet :)

 

Vel, det var synd da. Hade tenkt på å dampe den på Nautilus. Da får jeg bare mekke en coil på blekkspruten. En stund siden sist jeg gjorde det nå, så det er på tide. :)

Lenke til kommentar

Bare av ren nysgjerrighet.

 

Frem til nå har jeg spurt om tips basert på ulike kriterier. Om en sløyfer kriterier om størrelse osv, og bare vil ha et sett som fungerer og som en vil bli fornøyd med, hva bør en da velge? Hva hadde dere kjøpt om dere skulle kjøpe nytt batteri og fordamper i dag? :)

Vision Spinner 1300 mAh og Aspire BDC :)

Lenke til kommentar

Jeg vurderte jo å gå for Hero Hybrid Startsett hos friskedrag, men siden de ikke vet når de får den på lager så får jeg velge litt alternative løsninger nå i første omgang. Jeg tror nok jeg kommer til å teste Hero Hybrid etter hvert, den virker å være ett bra kompromiss mellom batteri, størrelse og kapasitet i tanken.

 

Blir da en Vision Spinner sammen med Aspire BDC, men passthrough eller vanlig spinner?

 

Tenker jeg like gjerne prøver en Aspire Nautilus også, men hvilket batteri passer bra sammen med denne? Hva bruker dere andre som har kjøpt denne?

Endret av kreps79
Lenke til kommentar

Jeg vurderte jo å gå for Hero Hybrid Startsett hos friskedrag, men siden de ikke vet når de får den på lager så får jeg velge litt alternative løsninger nå i første omgang. Jeg tror nok jeg kommer til å teste Hero Hybrid etter hvert, den virker å være ett bra kompromiss mellom batteri, størrelse og kapasitet i tanken.

 

Blir da en Vision Spinner sammen med Aspire BDC, men passthrough eller vanlig spinner?

 

Tenker jeg like gjerne prøver en Aspire Nautilus også, men hvilket batteri passer bra sammen med denne? Hva bruker dere andre som har kjøpt denne?

Enig med baltus i Spinner og Aspire. Bra sted å begynne.

Om du tenker på den Vision passthrough som damping har (men er utsolgt), så er ikke det en "spinner", altså du kan ikke skru i bunnen for å regulere volt. Så jeg ville gått for en vanlig 1300 Vision spinner.

Nautilusen er litt stor for et ego-batteri, så jeg ville gått for en Vamo eller en SID (rimelige moder å starte med). Og da må du ha batterier og lader i tillegg.

Blir du "bitt av basillen" så vil du nok prøve litt av hvert.. :) Men ett sted må man begynne, og dette er gode alternativer.

Endret av Amaline
Lenke til kommentar

Har et lite problem.

damper på en blanding med 95% halo voodoo og 5% halo belgian cocoa.

Utrolig deilig smak som får meg ikkje til å legge ifra damperen.

Men stakkars kanger aerotank sine coiler gir seg rimelig fort med den juicen.

Bare etter 1 tank så er det mindre damp. Og etter 3-4 tanken så er det umulig å få damp ifra den.

Rimelig irriterende siden jeg vil ikkje bytte coil hver 3´e dag.

 

Hva kan jeg gjøre for å forhindre det? eller gjøre det billigere for meg? :)

Lenke til kommentar

 

Jeg vurderte jo å gå for Hero Hybrid Startsett hos friskedrag, men siden de ikke vet når de får den på lager så får jeg velge litt alternative løsninger nå i første omgang. Jeg tror nok jeg kommer til å teste Hero Hybrid etter hvert, den virker å være ett bra kompromiss mellom batteri, størrelse og kapasitet i tanken.

 

Blir da en Vision Spinner sammen med Aspire BDC, men passthrough eller vanlig spinner?

 

Tenker jeg like gjerne prøver en Aspire Nautilus også, men hvilket batteri passer bra sammen med denne? Hva bruker dere andre som har kjøpt denne?

Enig med baltus i Spinner og Aspire. Bra sted å begynne.

Om du tenker på den Vision passthrough som damping har (men er utsolgt), så er ikke det en "spinner", altså du kan ikke skru i bunnen for å regulere volt. Så jeg ville gått for en vanlig 1300 Vision spinner.

Nautilusen er litt stor for et ego-batteri, så jeg ville gått for en Vamo eller en SID (rimelige moder å starte med). Og da må du ha batterier og lader i tillegg.

Blir du "bitt av basillen" så vil du nok prøve litt av hvert.. :) Men ett sted må man begynne, og dette er gode alternativer.

 

 

Supert, da blir det en Vision Spinner og en Aspire sammen med den.

 

Hva er SID og Vamo og hvor finner jeg de?

Lenke til kommentar

Bare av ren nysgjerrighet.

 

Frem til nå har jeg spurt om tips basert på ulike kriterier. Om en sløyfer kriterier om størrelse osv, og bare vil ha et sett som fungerer og som en vil bli fornøyd med, hva bør en da velge? Hva hadde dere kjøpt om dere skulle kjøpe nytt batteri og fordamper i dag? :)

 

Det samme som jeg damper på nå: Provari med Kayfun! Men på en kayfun må man lage sin egen veke og coil og alt det der, så det blir mer avansert enn å bytte fordamperhode.

Har et lite problem.

damper på en blanding med 95% halo voodoo og 5% halo belgian cocoa.

Utrolig deilig smak som får meg ikkje til å legge ifra damperen.

Men stakkars kanger aerotank sine coiler gir seg rimelig fort med den juicen.

Bare etter 1 tank så er det mindre damp. Og etter 3-4 tanken så er det umulig å få damp ifra den.

Rimelig irriterende siden jeg vil ikkje bytte coil hver 3´e dag.

 

Hva kan jeg gjøre for å forhindre det? eller gjøre det billigere for meg? :)

En dripper kanskje? :)

Lenke til kommentar

 

 

Jeg vurderte jo å gå for Hero Hybrid Startsett hos friskedrag, men siden de ikke vet når de får den på lager så får jeg velge litt alternative løsninger nå i første omgang. Jeg tror nok jeg kommer til å teste Hero Hybrid etter hvert, den virker å være ett bra kompromiss mellom batteri, størrelse og kapasitet i tanken.

 

Blir da en Vision Spinner sammen med Aspire BDC, men passthrough eller vanlig spinner?

 

Tenker jeg like gjerne prøver en Aspire Nautilus også, men hvilket batteri passer bra sammen med denne? Hva bruker dere andre som har kjøpt denne?

Enig med baltus i Spinner og Aspire. Bra sted å begynne.

Om du tenker på den Vision passthrough som damping har (men er utsolgt), så er ikke det en "spinner", altså du kan ikke skru i bunnen for å regulere volt. Så jeg ville gått for en vanlig 1300 Vision spinner.

Nautilusen er litt stor for et ego-batteri, så jeg ville gått for en Vamo eller en SID (rimelige moder å starte med). Og da må du ha batterier og lader i tillegg.

Blir du "bitt av basillen" så vil du nok prøve litt av hvert.. :) Men ett sted må man begynne, og dette er gode alternativer.

 

 

Supert, da blir det en Vision Spinner og en Aspire sammen med den.

 

Hva er SID og Vamo og hvor finner jeg de?

 

Damping har dem. :) Om du ønsker en lavere pris, så kan du kjøpe f.eks Vamo hos Fasttech (Kina), men da er det 10-30 dager å vente.

Lenke til kommentar

Har et lite problem.

damper på en blanding med 95% halo voodoo og 5% halo belgian cocoa.

Utrolig deilig smak som får meg ikkje til å legge ifra damperen.

Men stakkars kanger aerotank sine coiler gir seg rimelig fort med den juicen.

Bare etter 1 tank så er det mindre damp. Og etter 3-4 tanken så er det umulig å få damp ifra den.

Rimelig irriterende siden jeg vil ikkje bytte coil hver 3´e dag.

 

Hva kan jeg gjøre for å forhindre det? eller gjøre det billigere for meg? :)

Du burde bruke de på en dripper som du veker om, eller om du veker om kanger-hodene. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...