Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon


Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Haha.. ja, de gir kundene skikkelig service, og blir kvitt en fæl juice i samme slengen. :D Ingen reagerer så mye på at juicen smaker vondt når de har fått den gratis. Blir mer slik.. "denne var ikke noe for meg, men ecigwiz får et plusspoeng for at de prøvde.. " :)

Sant, sant. I verste fall gir jeg den bort til noen som vil prøve tobakkssmaker. :p

Lenke til kommentar

Har tre flasker med Tasty Tobacco jeg også. Funker nå som jeg er forkjølet og alle smaksløker er borte. Vil ikke kaste bort godsakene nå. :)

Smart. :)

 

Haha.. ja, de gir kundene skikkelig service, og blir kvitt en fæl juice i samme slengen. :D Ingen reagerer så mye på at juicen smaker vondt når de har fått den gratis. Blir mer slik.. "denne var ikke noe for meg, men ecigwiz får et plusspoeng for at de prøvde.. " :)

Sant, sant. I verste fall gir jeg den bort til noen som vil prøve tobakkssmaker. :p

 

Gi den til en ny damper som ikke vet bedre... :)

Lenke til kommentar

 

Men det er FT, Asia og usikkert når og om du får ting.

Bestilt masse ting fra fasttech. Sant, velger man gratis shipping så kan det ta tid, men jeg får alltid varene mine.

 

Ja, de dukker alltid opp etter 10-20 dager. :)

Har ikke kjøpt billige batterier der, men se etter om noen har fått gode rewievs. Da er de kanskje ikke så ille. Når jeg skal ta en handlerunde der, så sorterer jeg alltid på det mest populære. Da regner jeg med at kvaliteten er helt grei. :)

Lenke til kommentar

 

 

Men det er FT, Asia og usikkert når og om du får ting.

Bestilt masse ting fra fasttech. Sant, velger man gratis shipping så kan det ta tid, men jeg får alltid varene mine.

 

Ja, de dukker alltid opp etter 10-20 dager. :)

Har ikke kjøpt billige batterier der, men se etter om noen har fått gode rewievs. Da er de kanskje ikke så ille. Når jeg skal ta en handlerunde der, så sorterer jeg alltid på det mest populære. Da regner jeg med at kvaliteten er helt grei. :)

 

 

Man kan gjøre det??

Lenke til kommentar

Tror aldri jeg har gått inn for å lufte en eneste e-juice. Jeg åpner de, lukter på dem, og om lukten ikke er tiltalende setter jeg dem bakerst i skapet og glemmer dem, til jeg noen måneder senere har en "se hva jeg har stående"-runde, finner de igjen, lukter på dem og merker at lukten har forbedret seg, selv om den som oftest er like ille. Så de fortsetter å stå der. Så jævla mange unødvendige kjøp … :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...