Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon


Lakus

Anbefalte innlegg

Kanskje. Når (se her, jeg er positiv til noe for en gangs skyld) det blir legalisert her til lands, håper jeg de åpner noen filialer her også. En i Trondhjem og en i Stavanger i alle fall. Kunne sikkert fått en på Østlandet også. I Fredrikstad eller Halden f.eks. Eller på Trysil.

Haha.. det er utopisk.. :D Men, en positiv Datasmurf er jo hyggelig.. Men nok med EN positiv post, ellers blir det naturstridig. :p

Det beste vi kan håpe på er nok en 5 ml flaske på apotek.. 3 smaker, maks 6 mg, til ca 159 kr. :hm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser det for meg. Jeg svinger innom Bunnpris på vei til jobb (nærmeste butikk, går innom der hver dag uansett for å slarve med kassadamene), tar med meg én landgang med ost og skinke, én Tab X-tra og vandrer bort til hylla med e-juice fra forskjellige produsenter, alt fra Vermillion River og Pink Spot Vapours til Moon Shine og Decadent Vapours. Plukker med meg noen flasker Juicy Watermelon og noen med Spearmint, går i kassa og betaler, går på jobb og koser meg.

Lenke til kommentar

Ser det for meg. Jeg svinger innom Bunnpris på vei til jobb (nærmeste butikk, går innom der hver dag uansett for å slarve med kassadamene), tar med meg én landgang med ost og skinke, én Tab X-tra og vandrer bort til hylla med e-juice fra forskjellige produsenter, alt fra Vermillion River og Pink Spot Vapours til Moon Shine og Decadent Vapours. Plukker med meg noen flasker Juicy Watermelon og noen med Spearmint, går i kassa og betaler, går på jobb og koser meg.

La oss alle håpe det scenariet blir virkelighet :w00t::green:

Lenke til kommentar

 

Forresten.. noen som har prøvd å bestille fra bargainvapour.com? 116 kr for 100 ml.. goddamn! Kjøpte en flaske med mango siden jeg eeelsker misteliquid sin mango, som skal være samme merke, står fremdeles og lufter. Flasken kom veldig godt forseglet, så den luktet veldig sterk og kjemikalsk med en gang jeg åpnet den. Helte over i en 30 ml flaske, latt stå uten top cap i ett par dager og lukter allerede bedre. Får se etter 1-2 uker..

 

Jeg kjøpte en atty og 100 ml juice fra bargainvapor.com i fjor sommer. Ikke noe problem der, de shippet fort. HS Mint chocolate anbefaler jeg derimot å styre unna, det var som å innhalere tørt kakaopulver, men søsteren min dampet den opp :sick:

 

Edit: Måtte jo ta en titt på bargainvapor og dette ble VELDIG fristende...

http://www.bargainvapour.com/4_Litre_7025_PG_26_VG_Base/p1274299_11476537.aspx

 

Går man sammen og deler en sånn kanne, blir ml prisen lav :)

 

70 mg??? Det må man jo tynne ut som fyyyyy! Sier jenta med 72 mg i fryseren.. :) Holder godt lenge det der. Herlig! Tror jeg skal prøve meg på en ''sample'' pakke med masse forskjellige smaker derfra, er jo veldig veldig verdt prisen til 116 kr for 100 ml!

Lenke til kommentar

Ser det for meg. Jeg svinger innom Bunnpris på vei til jobb (nærmeste butikk, går innom der hver dag uansett for å slarve med kassadamene), tar med meg én landgang med ost og skinke, én Tab X-tra og vandrer bort til hylla med e-juice fra forskjellige produsenter, alt fra Vermillion River og Pink Spot Vapours til Moon Shine og Decadent Vapours. Plukker med meg noen flasker Juicy Watermelon og noen med Spearmint, går i kassa og betaler, går på jobb og koser meg.

Kanskje det er slik... i et parallelt univers. :) Datasmurf 2 har hatt en fantastisk handletur i dag. :D

Lenke til kommentar

 

 

Får du såpass mye inn i landet da?

Var det ikke en fyr - her eller på NDS - som ble fikk 2 liter stoppa i tollen eller hva det var?

Du sier noe der, jeg kan vel ikke akkurat påstå at dette blir brukt opp på 3 måneder ;)

 

Du kunne nok greid det.. på dripper med en kvadruppel coil.. :D

Har vært innom den sjappa og tittet, men ikke handlet noe.

 

Selv ikke jeg hadde klart å få brukt opp den der før den går ut på dato :D

 

70 mg/ml må 4 dobles for å bli 17,5 mg/ml og da har jeg plutselig 16 liter ejuice å dampe på, hehe

 

Skulle jeg gå berserk med Trident og en råtass av et dobbel mikrocoil oppsett, må nikotinnivået kraftig ned, så da nærmer jeg meg 32 liter ejuice ;)

 

PS! De selger 10 liters kanner også, hehe

 

Kikket igjennom Pink Mule kontoen min for moro skyld, siden ca juli i fjor, har jeg kjøpt 1,8 liter nikotinbase (18 mg/ml) fra de :D

Endret av Vaperizer
Lenke til kommentar

Jeg bruker bare 18350-batterier. Husker ikke engang sist jeg brukte 18650-ene, eller hvorfor jeg kjøpte to ekstra. De står bare og støver ned i skapet mitt.

 

Har to Efest IMR 800mAh 3.7V som er ganske bra, samt to AW IMR 700mAh 3.7V som også er ganske bra. Alle kjøpt hos Ramzy.

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar

Jeg bruker bare 18350-batterier. Husker ikke engang sist jeg brukte 18650-ene, eller hvorfor jeg kjøpte to ekstra. De står bare og støver ned i skapet mitt.

 

Har to Efest IMR 800mAh 3.7V som er ganske bra, samt to AW IMR 700mAh 3.7V som også er ganske bra. Alle kjøpt hos Ramzy.

 

Tenkte meg noe billigere. Har AW og IMR batterier i alle størrelser.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...