Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon


Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nautilusen er helt herlig. Beste tank jeg har prøvd uten tvil. Satte inn 1.6 ohm hode før jeg fyllte på den, og den passer perfekt på Drawtuben med sine 22 mm omkrens. Har testa alle hulla men liker best de to største :) Knall å bruke på mek mod med 1.6 ohm hode. Herlig med 5 ml kapasitet. Jeg elsker den :green:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Flott at du ble fornøyd. Selv kjører jeg den på det minste hullet.

Det største først, for å bygge opp trykk eller hva søren, og så for full gang på det minste.

Ok. Når jeg testa det minste hullet måtte jeg dra så hardt :) . På det største trenger jeg ikke ta i engang, bare et lett drag på et par sekunder gir mengder damp :green:

Lenke til kommentar

Da har jeg handlet inn en fin liten liste med ejuice. Bare dumt at jeg ikke får bestilt Vision Spinner eller Aspire BDC før langt ut i mars. Tomt hos damping, så hadde vært supert med en alternativ butikk eller et alternativt sett

 

Her er uansett handlelisten min i denne omgang, så får jeg håpe det er noe som faller i smak som jeg kan handle mer av :-) Blir spennende dette, gleder meg greit til å få varene nå ja :-)

 

  • Pätkis
  • Melon Magic
  • Mrs B's Vanilla Custard
  • Nuclear Plusion
  • Primal Ice Cream
  • Chocolate Caramel Peanut Butter
  • Juicy Peach
  • Vanilla Bean
  • HS Caramel
  • HS Irish Cream
  • HS Vanilla
  • HS Chocolate
  • HS Mint Chocolate
  • HS 555 Highway
  • HS Banana
  • HS Vanilla Custard

 

 

Lenke til kommentar

Er det sølvfarve du vil ha da Kreps?? Ettersom de er utsolgt.. Du kan jo ta en Aspire mini. Jeg har to av disse, og de er fine på Ego-batterier: http://www.damping.no/collections/fordampere/products/aspire-bdc-mini

 

Jeg ser han har Ego c Twist i sølv 1100mah. De er litt lengere og tynnere enn spinner, og litt krunglete å vri på hjulet i bunnen. Det er litt smått. Men ellers er den ganske lik en Spinner. http://www.damping.no/collections/batterier/products/1100mah-ego-twist-batteri

Eller du kan ta en Spinner 900mah i hvit.. den er jo fin. :) Eller en 1300mah i sort.. Bare kaster ut noen forslag her.. :D

Lenke til kommentar

Nautilusen er helt herlig. Beste tank jeg har prøvd uten tvil. Satte inn 1.6 ohm hode før jeg fyllte på den, og den passer perfekt på Drawtuben med sine 22 mm omkrens. Har testa alle hulla men liker best de to største :) Knall å bruke på mek mod med 1.6 ohm hode. Herlig med 5 ml kapasitet. Jeg elsker den :green:

Så bra. :) Har litt lyst på en jeg også... Men jeg syns den er litt i overkant "klumpete".. :D

Lenke til kommentar

 

Nautilusen er helt herlig. Beste tank jeg har prøvd uten tvil. Satte inn 1.6 ohm hode før jeg fyllte på den, og den passer perfekt på Drawtuben med sine 22 mm omkrens. Har testa alle hulla men liker best de to største :) Knall å bruke på mek mod med 1.6 ohm hode. Herlig med 5 ml kapasitet. Jeg elsker den :green:

Så bra. :) Har litt lyst på en jeg også... Men jeg syns den er litt i overkant "klumpete".. :D

 

Synes den er griselekker jeg :dribble:

Lenke til kommentar

 

Flott at du ble fornøyd. Selv kjører jeg den på det minste hullet.

Det største først, for å bygge opp trykk eller hva søren, og så for full gang på det minste.

Ok. Når jeg testa det minste hullet måtte jeg dra så hardt :) . På det største trenger jeg ikke ta i engang, bare et lett drag på et par sekunder gir mengder damp :green:

 

Jeg foretrekker å dra litt når jeg damper. :)

Lenke til kommentar

Er det sølvfarve du vil ha da Kreps?? Ettersom de er utsolgt.. Du kan jo ta en Aspire mini. Jeg har to av disse, og de er fine på Ego-batterier: http://www.damping.no/collections/fordampere/products/aspire-bdc-mini

 

Jeg ser han har Ego c Twist i sølv 1100mah. De er litt lengere og tynnere enn spinner, og litt krunglete å vri på hjulet i bunnen. Det er litt smått. Men ellers er den ganske lik en Spinner. http://www.damping.no/collections/batterier/products/1100mah-ego-twist-batteri

Eller du kan ta en Spinner 900mah i hvit.. den er jo fin. :) Eller en 1300mah i sort.. Bare kaster ut noen forslag her.. :D

 

Kjøper to når jeg først er i gang, så tenkte gå for sølv og sort. Mener de var tom for begge.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...