Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon


Lakus

Anbefalte innlegg

Da var bestillingen fullført hos damping.no

 

Gikk for en Vision Spinner 900, en Vision Spinner 1300 sammen med Aspire BDC vanlig og mini. Litt spent på forskjellen på de to i størrelse, og håper jeg blir fornøyd med de begge to :-)

Det lar seg sikkert gjøre å endre bestillingen om du vil ha settet. Men det er bra det du har bestilt. :) Så hadde du jo bestilt en bra samling med juice, så da er det bare å vente på vape-mail. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja det kan jeg helt sikkert gjøre, men tenker jeg beholder bestillingen slik den er. Er jeg heldig så er Spinner 900 og Aspire mini den perfekte størrelse til å frakte med seg rundt, mens den andre kombinasjonen blir bra til hjemme/hytte bruk :-)

 

Glemte forøvrig å bestille passthrough, så det får bli på neste bestilling. Blir en hektet så er det vel ikke lenge mellom bestillingene.

 

Er det noe jeg må tenke på ved første gangs bruk eller når jeg bytter fordamperhode?

Lenke til kommentar

Da er alle fire pakkene med dampeutstyr og ejuice bekreftet på vei, så da er det bare å håpe de er på plass til den 11 da jeg returnerer i fra jobb :-)

Da er det bare å glede seg. :)

Ja, det er veldig greit at du bestilte en Mini også. Kjekk størrelse. Og du kommer nok til å bestille masse forskjellig i tiden fremover.

Det du bør passe på er at du lar juicen godgjøre seg en stund i fordamperen før du fyrer første gangen. Og passe på at Spinneren ikke står på full volt. Begynn på litt under 4 volt, og prøv deg frem oppover. Da svir du ikke av coilen før du får begynt. :)

Lenke til kommentar

Så lenge en av forsendelsene kommer tidsnok så skal jeg kunne vente på resten. Bare litt kjedelig å ha fått utstyret, men mangle juice.

 

Har en nabo som har Halo juice jeg kan få litt av. En cafe mocha og en belgisk sjokolade. Fikk prøve for en tid siden, men de smakt alt annet enn sdet jeg håpet på. De var faktisk litt kjedelig på smak synes jeg.

Lenke til kommentar

Kan vel ikke ta så mye lengre tid til Bergen?

 

Er uansett ingen krise. Bare jeg som er ekstremt utålmodig når jeg venter på noe :D

 

Jeg er ikke en gang hjemme før den 11, så om det kommer før har jeg ingen nytte av det.

 

Er medlem der, men det er ikke lov med kjøp/salg/bytting av nikotinholdige væsker der.

 

Det finnes jo en egen gruppe til slikt.

 

Norsk dampselskap - kjøp/salg/bytte

Endret av kreps79
Lenke til kommentar

Jeg er imponert over de grønne Panasonic 18650 batteriene fra damping. De varer lengre enn innholdet i Nautilusen. Altså lengre enn 5 ml. Nå har jeg kun brukt de to eldste batteriene som jeg har hatt lenge i Drawtuben. Når jeg har dampa opp 5 ml og fyller på Nautilusen igjen, har jeg samtidig bytta batteri, og da har det vært 1/3 igjen hver gang. Disse batteriene har jeg hatt lenge men de holder virkelig koken enda - :) Kjekt å vite at jeg med full Nautilus og ferskt batteri bare kan dampe til tanken er tom uten å være redd for at batteriet skal gå - :)

 

Edit: Bestilte akkurat 100 ml Bha-In fra HHV. Hørt mye om den så den er jeg spent på :dribble:

Endret av balltuss
Lenke til kommentar

Jeg sendte en forespørsel til de stedene jeg nå har handlet hos for å høre hva de mente når det gjelder oppbevaring av juice.

 

Pink Mule

 

Dark cool place away from direct sunlight is best. Even better would be in your fridge or freezer depending on whether you want to have nicotine in the same place as food and drink is stored.

And always try to keep nicotine out of reach or children.

Hope this is of help.

 

 

eCigWizard

 

Keep them locked and away from children and animals. The rest is really up to you.

Some have a box in the refrigerator - others keep them at the drawer.


Some might have them in a box that is sitting next the the stereo set.

 

 

BargainVapour

 

Hi,

Normally a cool dry place, some people also
recommend refrigeration.

Kind Regards

 

 

MIST har egen faq på siden som de linket til i sitt svar.

 

http://www.misteliquid.co.uk/faqs.html#faq_8

 

Hva rutiner har dere andre når det gjelder oppbevaring?

Endret av kreps79
Lenke til kommentar

Ting jeg har lyst til skal modnes (gjerne en uke eller tre, spørs) i en mørk skuff.
Alt jeg bruker til vanlig som jeg syns smaker topp eller bare vanlig oppbevaring samt sakte modning står i kjøleskapet.
Ting jeg virkelig vil skal holde seg leeeenge/juice jeg virkelig ikke liker og ikke helt vet hvem jeg skal gi til med en gang ligger i en zip-lock pose i fryseren.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...