Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon


Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Damping på fly til og fra Gran Canaria var kos :)

 

Men jeg kommer ikke til å kjøpe flere aspire BDC selv om jeg likte de, en kakk og bunnplaten løsnet som medførte juice overalt (utolig hvor mye 2ml juice egentlig er når det flyter i lomma)

 

post-32072-0-55407600-1391867233_thumb.jpg

 

Dette var med Air Europa, dette var selv nytt for noen av de som jobbet på flyet. På vei hjem vart jeg stoppet av ei flyvertinne som måtte rådføre seg med kapteinen.

 

 

post-32072-0-52149600-1391867335_thumb.jpg

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

 

Jeg endte opp med å kjøpe fra Pink Mule, da damping ble rimelig fort utsolgt. Fikk den for 189 kr + frakt.

Åssen klarte du det? Det står jo 229,- :p

 

Spansk mva blir trukket fra når du registrerer deg.

 

Åja, stemmer det. Hvordan kunne jeg glemme det... :p

 

Husk å bruke rabattkode "mulehår" hos Pink Mule, da får man enda mer rabatt ;-)

Lenke til kommentar

Vapemail igjen :D

 

Taifun GS denne gang. Satte den opp i Spheroidmode, med 3-4 wraps 0,25 mm kanthal, som ble 1,3 ohm. tanken fyllte jeg med Juwel filtervatt for akvariumspumper fra en dyrebutikk. Dette funker helt supert og den passer fint i VTR'en min. På 13 watt blåser jeg store dampskyer og smaken er også helt i toppskiktet av det jeg har prøvd :) Dette fungerer også veldig stabilt, det er aldri ett surt trekk med denne løsningen.

 

Denne klonen er akkurat like bra som orginalen, det er rett og slett ikke noe som kan gjøres bedre her. Det eneste jeg savner, er en ståltank og drippertopplokk, men dette er tilleggsutstyr på orginalen også.

 

http://youtu.be/G4fhft3Q5f8

Lenke til kommentar

Trenger litt hjelp her.

 

Jeg har i dag en Vission Spinner sammen med Aspire DBC. BDC har røket i bunnen så jeg trenger ett alternativ der som passer med Vission Spinner. Noen tips?

 

Jeg ønsker også ett sett som er betydelig mindre og enklere å frakte med seg enn det jeg har i dag, så tar gjerne i mot tips her også.

 

Er denne da ett bra valg til denne prisen?

 

http://www.misteliquid.co.uk/e-cigarette-basic-kits/ego-ce4-basic-kits/mist-basic-ego-ce4-kit.html#.UvtLMvl5MjV

Lenke til kommentar

Det er en spinner eGo?

Jeg kan ikke si noe om protank er bra eller ei dessverre, har ikke skaffet meg en selv, men har testet noen som virker OK og ser ganske bra ut :) Det der er jo miniprotank også, så det er jo ekstra lite igjen. Vil GJETTE på at den er noe mindre enn BDC'en er (ser det er flere typer tanker de har, hvilken har du?) Ååååå.. vivi nova. Ja, Protank mini er mindre enn vivi nova.
Fant du ut av hvorfor den gikk lekk? For det skal den ikke, hvis du ikke mister den i gulvet og er veldig uheldig eller bruker en såkalt ''tank killer''juice.

Lenke til kommentar

Det er en spinner eGo?

 

Jeg kan ikke si noe om protank er bra eller ei dessverre, har ikke skaffet meg en selv, men har testet noen som virker OK og ser ganske bra ut :) Det der er jo miniprotank også, så det er jo ekstra lite igjen. Vil GJETTE på at den er noe mindre enn BDC'en er (ser det er flere typer tanker de har, hvilken har du?) Ååååå.. vivi nova. Ja, Protank mini er mindre enn vivi nova.

Fant du ut av hvorfor den gikk lekk? For det skal den ikke, hvis du ikke mister den i gulvet og er veldig uheldig eller bruker en såkalt ''tank killer''juice.

 

Disse er det jeg har nå.

 

http://www.damping.no/collections/fordampere/products/aspire-bdc

 

http://www.damping.no/collections/batterier/products/1300mah-vision-spinner

 

Lekker fordi jeg klarte å sitte meg på den, og da røk den i bunnen. Ikke noe gale i konstruksjonen, bare idioti fra min side. Så var bare om jeg skulle kjøpe samme tank eller om der var noen andre som var bedre egnet.

 

Jeg er veldig fornøyd med det, og passer ypperlig når jeg sitter hjemme. Men det blir litt stort og klumpete når jeg skal ut å se fotball, ta noen øl ute osv og vil da ha en liten en som holder igjennom kvelden :-)

Lenke til kommentar

Jeg håper dere kan hjelpe meg.

 

For to uker siden kjøpte jeg en drawtube v4, aerotank og panasonic 2900mah batterier.

Etter en uke(forgie onsdag) så fikk jeg støt etter jeg hadde fylt på juice. Etterpå begynte det å ryke fra knappen under og den ble veldig varm. Kortslutting!

Jeg fikk en helt ny drawtube med pinky knapp i posten i dag(utrolig service), men når jeg skrur det sammen så skjer det igjen! Knappen blir veldig varm. Det som er rart er at det ikke blir kortslutting uten fordamper, men fordamperen fungerer helt fint på mitt ego batteri.

Så jeg vet ikke helt hvordan jeg skal finne ut av dette. Jeg skal få tak i multimeter og se om jeg kan finne ut hvor kortslutningen er, sjekker batteriene og så skal jeg vaske tuben. Er rødsprit greit?

 

Kan også nevne at jeg har minus på batteriet ned mot knappen, og pluss opp mot fordamperen.

Endret av Dynejonas
Lenke til kommentar

 

Det er en spinner eGo?

 

Jeg kan ikke si noe om protank er bra eller ei dessverre, har ikke skaffet meg en selv, men har testet noen som virker OK og ser ganske bra ut :) Det der er jo miniprotank også, så det er jo ekstra lite igjen. Vil GJETTE på at den er noe mindre enn BDC'en er (ser det er flere typer tanker de har, hvilken har du?) Ååååå.. vivi nova. Ja, Protank mini er mindre enn vivi nova.

Fant du ut av hvorfor den gikk lekk? For det skal den ikke, hvis du ikke mister den i gulvet og er veldig uheldig eller bruker en såkalt ''tank killer''juice.

 

Disse er det jeg har nå.

 

http://www.damping.no/collections/fordampere/products/aspire-bdc

 

http://www.damping.no/collections/batterier/products/1300mah-vision-spinner

 

Lekker fordi jeg klarte å sitte meg på den, og da røk den i bunnen. Ikke noe gale i konstruksjonen, bare idioti fra min side. Så var bare om jeg skulle kjøpe samme tank eller om der var noen andre som var bedre egnet.

 

Jeg er veldig fornøyd med det, og passer ypperlig når jeg sitter hjemme. Men det blir litt stort og klumpete når jeg skal ut å se fotball, ta noen øl ute osv og vil da ha en liten en som holder igjennom kvelden :-)

 

Da vil jeg anbefale protank mini pga størrelsen. Den vil passe bra på batteriet du allerede har, men det skader aldri å ha ett ekstra batteri :)

Lenke til kommentar

Ja jeg skal ha ett ekstra batteri også, men det må være mindre i fysisk størrelse det også. Alt må passe fint i bukselommen så jeg kan ta det med meg når jeg skal ut døren.

 

Nikotininnhold som er oppgitt, er det per ml?

Ser jo ut som om det er mindre enn det du har nå? Utifra bildet, ser ikke noe nevning om hvor stor det faktisk er dessverre!

Det står at 5 ml med ejuice følger med, mg er det som måler styrke og du kan få velge der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...