Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon

Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kva kan eg sei? A momentary lapse of reason...? (PF Reference)...

Fikk forresten Cinnamon Rolls og Hawaiian Pineapple i dag. Har fyllt opp ein XL Boge LR med CR og fy flate, det var digg. Tusen takk Buffy! :D

• Liker 1
Skrevet (endret)

Må teste CR snart jeg også, elsker jo Hot Cinnamon så den er sikkert midt i blinken. Er det en plasttank-killer også? Har noen Boge carto's liggende uansett så...:)

Endret av balltuss
Skrevet

Nokon som trenger 5l med VG? :p

:D Haha.... Den var stor. Er det ikke sånn at VG brukes i produkter som skal være bra for huden..? Kanskje du kan ta deg et bad. :D

Damper Grants VC i kveld. Greit når man vil ha et sukker-kick. :)

Skrevet

Er det noen E-sigaretter folk vil annbefale, type siste bilde til Datasmurf av blu? Har en Logic Platinum, men den er nå tom for strøm og siden til dette produkte var umulig å besille noe fra.

Nå har eg ikkje prøvd meg så mye på div E-sigarett produkter, men den eg kjøpte meg passet meg ypperlig. Trenger ikkje å ha noe fancy greier.

Skrevet

Er det noen E-sigaretter folk vil annbefale, type siste bilde til Datasmurf av blu? Har en Logic Platinum, men den er nå tom for strøm og siden til dette produkte var umulig å besille noe fra.

Nå har eg ikkje prøvd meg så mye på div E-sigarett produkter, men den eg kjøpte meg passet meg ypperlig. Trenger ikkje å ha noe fancy greier.

Glem de siste bildene til smurfen, og gå for noen av de han har på det første bildet :)
  • Liker 2
Skrevet (endret)

Syns også du skal gå for noen av de på det første bildet. Men hvis du absolutt vil ha en sigarett look-a-like så er Joyetech eRoll å anbefale. :)

CR er forsovidt min favoritt juice, sitter å patter på den nå. :wee:

Endret av Nurk
Skrevet

Kva kan eg sei? A momentary lapse of reason...? (PF Reference)...

Fikk forresten Cinnamon Rolls og Hawaiian Pineapple i dag. Har fyllt opp ein XL Boge LR med CR og fy flate, det var digg. Tusen takk Buffy! :D

Velbekomme! Angående HP, la den steepe i ett par uker, la den puste i noen dager så glemmer du den i en mørk skuff i flere dager. Det bringer frem mer smak, og juicen blir tykkere og mørkere. HP er så populær at de ikke rekker å la den steepe hos dem, så kan hende at man må gjøre det selv dessverre!

Skrevet (endret)

Noe slikt? Kommer med med en boks som også virker som en lader.

http://www.damping.n...ll-kit-joyetech

Endret av mesteryoda
Skrevet

Notis; Jeg skal legge ut i det brede om sverigeturen og alle godsakene jeg kjøpte når jeg har fått laptopen min fra rep! Da vet dere hvorfor jeg er så lite aktiv her for tiden! Litt vanskelig å skrive laaange innlegg på en smarttelefon.. :)

Skrevet

Man burde ha HP på en LR Boge cartomizer, smaken blir ikke den samme på andre cartos eller uten å ha steepet.

I know, bruker mer eller mindre bare Boge LR cartos. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...