Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon


Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takker :) Fant det ut til slutt.

Men etter en dag prøving, så får eg heller lyst å skaffe meg lader til min Logic Platinum e-sigarett.

eRoll er berre noe få trekk så må mer juice i og batteriet går fort tomt. Får heller ikkje like mye nikotin med den som Logicen.

Gå heller for noe slikt:

iTaste SVD med Boge F16 fyllt med karamell fra amtorp.net , Drawtube med Kanger ProTank fyllt med Forbuden Frukt, og sist iTaste MVP med iClear16 fyllt med Vanilje fra amtorp.net , til venstre et glass rødvin fra Vinmonopolet.no :)

post-71803-0-48071600-1373153538_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Gå heller for noe slikt:

iTaste SVD med Boge F16 fyllt med karamell fra amtorp.net , Drawtube med Kanger ProTank fyllt med Forbuden Frukt, og sist iTaste MVP med iClear16 fyllt med Vanilje fra amtorp.net , til venstre et glass rødvin fra Vinmonopolet.no :)

 

Vin og Logic hadde holdt for meg. Dine typer E-sigaretter blir i overkant mye. Måtte iallefall blitt til hjemmebruk :)

Lenke til kommentar

 

 

Vin og Logic hadde holdt for meg. Dine typer E-sigaretter blir i overkant mye. Måtte iallefall blitt til hjemmebruk :)

Ja, skjønner :) De ser voldsomme ut. I begynnelsen tenkte jeg det samme og brukte bare en liten en som ser ut som en ferdigrøyk. Så skaffet jeg meg iTaste MVP til hjemmebruk, og når jeg først begynte å stille volt, og fikk langt mer futt i den, fikk jeg bare lyst på flere. Den første e-siggen min bruker jeg aldri lenger. Men du får jo kjøpt skikkelige Ego batterier hos damping.no :) De som heter Twist kan stille volt også, de ser ikke så voldsomme ut og er veldig bra :) Lykke til med dampingen og måtte du finne noe utstyr som du blir fornøyd med :)
Lenke til kommentar

Vin og Logic hadde holdt for meg. Dine typer E-sigaretter blir i overkant mye. Måtte iallefall blitt til hjemmebruk :)

 

Hva om du går for en mellomting i størrelse. En 1300 mah Vision spinner f.eks. Eller en 650 mah, eller 1000 mah Joyetech Twist. (Damping har dem). Husk Joye e-go lader som han selger utenom.. Du kan sette på en I-clear 16 eller en Vivi mini nova. Da har du en e-sig som varer hele dagen. (Unntatt 650 mah om du damper mye). Så kjøper du inn noen gode mint-juicer, som du tydeligvis liker. Jeg bruker ikke mye mint, så kan ikke anbefale en i farten. Men jeg har både Spinner og et par Twist. Og de kan jeg anbefale, hvis du ikke vil opp i mod-størrelse. :)

Lenke til kommentar

Jeg skal på harrytur i dag, er noen som vet om det er juice å få kjøpt i Töcksfors?

 

 

Jeg har både CE4 (orginal og uorginal), CE6, Vision mini Vivi Nova og iClear16. God smak fra alle, men problemet er at halve tanken dampes opp på de første 10 trekkene, så blir det gradvis dårligere og dårligere. Man kan selvsagt tilte tanken, men da er den jo tom på notime. Jeg dampet opp 90% av en Vision CE4 v3 tank på vei til jobb onsdag forrige uke og det tok ikke mer enn en halvtime. Det smakte jo godt da ;-)

Jeg bruker for tiden en K100 i 18350 modus med en Protank og 2,2 ohms hode. Dette varer hele dagen og med et batteriskift underveis, er det også veldig bra hele dagen :-)

Endret av Vaperizer
Lenke til kommentar

Har bestemt meg for å kjøpe idag, men trenger deres hjelp.

Jeg vet lite om e-sigg, og trenger et billig "nybegynner" sett.

Vil at det ikke skal se ut som en vanlig hvit røk.

 

Noen som har tips til hvilken og hvor jeg burde bestille?

Må fraktes til Norge, ikke lengre enn 1mnd frakt tid.

Vil se full pris på siden, altså vil ikke bestille fra utland om det må fortolles.

 

Også hvor lenge varer en E-Juice?

Lenke til kommentar

Takk for gode tips, kanskje eg kommer til å prøve meg på en større E-sigarett seinere. Men akkurat nå er eg ok fornøgd med min eRoll, selv om eg savner Logic med lengre batteri levetid og slapp å fylle på juice heile tiden. Men får heller se og eg blir lei av dem eg har når, vil iallefall prøve å skaffe meg lader til min gamle E-sigarett.

Lenke til kommentar

Har bestemt meg for å kjøpe idag, men trenger deres hjelp.

Jeg vet lite om e-sigg, og trenger et billig "nybegynner" sett.

Vil at det ikke skal se ut som en vanlig hvit røk.

 

Noen som har tips til hvilken og hvor jeg burde bestille?

Må fraktes til Norge, ikke lengre enn 1mnd frakt tid.

Vil se full pris på siden, altså vil ikke bestille fra utland om det må fortolles.

 

Også hvor lenge varer en E-Juice?

 

Da hadde jeg gått for noe slikt fra damping.no eller noe slikt fra

keens.no.

 

Væska kan vare alt fra en dag til flere måneder. Det kommer an på hvor mye du damper. Det lønner seg å kjøpe mer enn én for å teste ut hva du liker. Det er et hav av smaker der ute.

Lenke til kommentar

Da hadde jeg gått for noe slikt fra damping.no eller noe slikt fra

keens.no.

 

Væska kan vare alt fra en dag til flere måneder. Det kommer an på hvor mye du damper. Det lønner seg å kjøpe mer enn én for å teste ut hva du liker. Det er et hav av smaker der ute.

Takk for svar, tror jeg bestiller 900mah eGo Vision eGo fra damping.no, ser at dem får 20% hos e-liq.net, er dette en side som er til å anbefale? eller vet dere om noe bedre? også burde jeg gå for en smak som er tobakk smak, og en "moro/fruit" smak?

 

Ser også at 30ml koster rundt 150kr, og leser at folk bruker 3-4ml pr.dag, alså man betaler 150kr for 10dager damping, også cirka 400kr for nytt sett, ca. hver 2-3mnd. Blir det så mye billigere enn sverige røk som koster 400kr for en kartong lange røker, som blir 600kr i mnd. cirka.

Endret av Ares NOR
Lenke til kommentar

Jeg har ikke regnet så mye på dette. Og shopper mye dampeutstyr. Mer enn det som er nødvendig. Men om du bare røyker for 600,- i mnd, så er kanskje ikke den økonomiske gevinsten særlig stor. Men helse-gevinsten er jo tilstede uansett. :) Og det er jo ikke sikkert at du vil bruke på langt nær 3-4 ml om dagen, når du røyker såpass lite fra før. Så du vil antageligvis kunne ha en 30 ml flaske lenger enn 10 dager.

Lenke til kommentar

Man får tak i 100 ml flasker for rundt 150 kr på mistliquid, så billigere blir det jo. Spesielt for meg som damper ca 2 ml om dagen.

Takk for svar, da er altså e-liq.net ganske dyrt.

Jeg har ikke regnet så mye på dette. Og shopper mye dampeutstyr. Mer enn det som er nødvendig. Men om du bare røyker for 600,- i mnd, så er kanskje ikke den økonomiske gevinsten særlig stor. Men helse-gevinsten er jo tilstede uansett. :) Og det er jo ikke sikkert at du vil bruke på langt nær 3-4 ml om dagen, når du røyker såpass lite fra før. Så du vil antageligvis kunne ha en 30 ml flaske lenger enn 10 dager.

Ja noen røyker mere, men syntes ikke 10stk hundreds er så veldig lite pr.dag.

Jeg røyker egentlig ikke lengre, men snuser, har overlevd siden det er såpass billig i sverige, men skal nå fytte til Oslo uten mulighet til 30min tur til svinesund, så må finne en smart "student" løsning. Da tenkte jeg å slutte med snus og røyk, også starte å dampe.

 

---------------

 

Men så 1x http://www.damping.no/collections/startsett/products/900mah-ego-vision-vivi-nova

også 2x 100ml E liquid fra misteliquid er en grei måte for en "nybegynner" å starte?

Endret av Ares NOR
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...