Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon


Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan er det forresten når man handler fysisk i butikk over grensa? Sett at jeg handler noen flasker/utstyr i sverige, får jeg bråk hvis jeg blir stoppa i tollen da?

 

Hvor drar du på ferie?

 

Litt sånn overalt sørpå, skal farte litt på østlandet ei uke før vi drar til sverige ei uke.

Endret av Nurk
Lenke til kommentar

Ah, vel, du får jo i det minste handla litt i Sverige, dere skulle innom Strömstad, var det ikke så?

Svipper dere innom Orkanger på vei sørover, i stedet for å bare kjøre rett øst når dere kommer til Klett (funfact, man kommer seg til Berkåk ved å kjøre gjennom Orkanger også, tar ikke spesielt mye lenger tid), så kan jeg gi deg noen flasker juice også. :p

 

Ser ikke for meg at du vil få noe bråk fra tollerne.

Lenke til kommentar

Hvordan er det forresten når man handler fysisk i butikk over grensa? Sett at jeg handler noen flasker/utstyr i sverige, får jeg bråk hvis jeg blir stoppa i tollen da?

 

 

 

Litt sånn overalt sørpå, skal farte litt på østlandet ei uke før vi drar til sverige ei uke.

 

Så lenge det er lovlig i landet du kjøper det + at landet er medlem av EØS eller EU, så er det lov.

Lenke til kommentar

Fikk forresten pakka fra damping i dag som ble bestilt i forgårs og sendt i går. Lurte lenge på hva i alle dager jeg skulle innvie den nye iClear30 med. Stod lenge ved steepeskapet og led valgets kvaler. Så kom jeg på. Dekang Pitaya. En av de gratis smaksprøvene som Mario alltid sender med. Aldri smakt Dekang før, og denne er med 18 mg nikotin og er 10 ml flaske. Spent monterte jeg iClear'en til Lyssverdet og trakk med øynene igjen, forberedt på hva som helst. Smaken som møtte meg hadde jeg aldri forventet. Nyyyyydelig, frisk og smaker Papaya :) En så god juice fikk jeg gratis :) en meget positiv overraskelse. Har jo flere gratis smaksprøver fra Mario stående, og om alle er like gode er jeg meget happy :)

Lenke til kommentar

Har allerede på dag 2 ødelagt 2 clearomizere :p Det ene gangen skulle jeg feste mouthpiecen, også bare falt gjengen (metalldelen du fester den til) av. Jeg skrudde ikke hardt, men den falt bare rett av plastikken. Andre gangen skulle jeg tørke litt på clearomizeren, brukte nesten ingen kraft, bare strøyk den forsiktig inntil et håndkle, og det samme skjedde igjen. Kan det være juicen?

Lenke til kommentar

Gikk bananas på stranda og bestilte Kayfun Lite med sand mellom tærne :)

Fack deg, Blix :p

 

Nå ble nysgjerrigheten min for stor. Måtte se om noen hadde flere på lager og endte med å kjøpe en jeg og. Og jeg som ikke engang har mottatt 3,1en min enda...

 

Så deg med tærne i sanden og meg med tærne i Islands varme kilder. Ferier er visst ikke helt trygge for impulskjøp de heller. Burde nesten legge fra meg alt som har nettilgang...

Lenke til kommentar

God ide, men vi har faktisk ikke gaffa :ohmy:

 

Nå står den å balanserer på kanten med usb stikkende ut, lyst å vedde hvor mange ganger den blir å havne i gulvet? :p

 

Edit: Tar også tankene av vanligvis, men nå er den i bruk og finner ikke usb-passtroughen.

 

Edit2: Hah, har stabla opp å laget midlertidig stativ :p

Endret av Nurk
Lenke til kommentar

Jeg har slitt litt med varierende kvalitet på dampinga fra hode til hode på Protank og EVOD, noen hoder har også lekket igjennom coilen. I dag tok jeg opp ett helt nytt orginalt EVOD hode for å sjekke. Der var det for det første en kortslutning i coilen og vekene var ganske løst pakket. Ikke bra i det hele tatt, det hadde blitt veldig lav motstand og resultatet hadde blitt brent smak og lekking.

 

Jeg tok en tannpirker og justerte coilen og la inn to tykkere "aromaveker" oppå coilveka. Resultatet ble veldig bra, beste dampen jeg har hatt fra EVOD'en, faktisk like bra som Protank med hodet som satt i den når den var ny (må ha vært helt optimalt satt opp, perfekt smak og ingen lekkasje)

 

Både Mist og Amtorp juicene mine er litt tynne, så vekene må være ganske tettpakkede for å holde tett.

 

Jeg kommer til å sjekke alle hoder før bruk nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...