Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon


Lakus

Anbefalte innlegg

Ja, veldig merkelig. Fornøygd med Liberty Flights, så det blir nok der eg blir å bestille fra no av. Skal begynne å mikse juice sjølv, billigare på lang sikt om det blir bra :-)

 

 

Gratulerar, gleder meg til å høyre korleis den presterer. Legg gjerne ut eit bilde :D

Jeg må si, du er overdrevent produktiv, Wiliam.

Det er ikke lenge siden du starta, og du har allerede skaffa deg en RBA (eller var det RDA?), og nå skal du begynne å mikse selv.

Ender dette opp med at du går Ramzy i næringa, eller? :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fatter ikke at du overlever.

Var i Spania i fjor høst, og vi kjørte fra La Manga og ned til Gibraltar, med obligatorisk stopp i Granada for å se Alhambra. Det var 32 grader i skyggen, det var så vidt jeg klarte å gå rundt der nede, så vi bestemte oss for å bare gå en kjapp tur rundt restene av slottet, og så stikke et sted å spise / drikke, før vi satte oss inn i bilen (som hadde blitt varmet opp herfra til helvete) for å kjøre videre sørvestover. :p

 

Hadde ikke overlevd uten aircondition og fantastisk badevann. Kan være en pine til tider ja.

Men varmen er ikke det verste, det er de fantastisk masete tyrkerene her, helt håpløst!

Blir vel høy harryfaktor her.

Lenke til kommentar

Jeg må si, du er overdrevent produktiv, Wiliam.

Det er ikke lenge siden du starta, og du har allerede skaffa deg en RBA (eller var det RDA?), og nå skal du begynne å mikse selv.

Ender dette opp med at du går Ramzy i næringa, eller? :p

Det var ein dripper :-)

 

Typisk meg, skal alltid ha det beste med ein gang. Samtidig har eg skjønt at det er drippers og atomizers som gir best smak, er best og faktisk billigast i lengden valgte eg å berre hoppe i det. Eg er glad i ein utfordring dessuten blir det ikkje lettere å lage eigne coiler om ein driver på med cartomizers og clearomizers i ei eller 20 uker :p

Lenke til kommentar

Vel, Reo'en ble ikke liggende til etter ferien. :) Den kom i dag. Gud så fin den er i Black wrinkle. Nå må jeg bare få satt opp Reomizeren og få prøvd den. Og jeg som får besøk.... Må vente til i kveld..

Grattis da :) nå, hvordan er førsteinntrykket? Regner med du har nidampa på den i kveld? :)
Lenke til kommentar

 

Det var ein dripper :-)

 

Typisk meg, skal alltid ha det beste med ein gang. Samtidig har eg skjønt at det er drippers og atomizers som gir best smak, er best og faktisk billigast i lengden valgte eg å berre hoppe i det. Eg er glad i ein utfordring dessuten blir det ikkje lettere å lage eigne coiler om ein driver på med cartomizers og clearomizers i ei eller 20 uker :p

Er smaken virkelig så mye bedre? Må si jeg er litt misunnelig og begynner å kjenne at jeg måååå ta steget opp til RBA og den verdenen der snart. :) Er bare litt lat og redd jeg ikke skal få det til. Har i likhet med smurfen null teknisk innsikt og 10 tommeltotter he he :)
Lenke til kommentar

Kjøp deg en IGO-L. Den er veldig enkel å sette opp og yter fantastisk. Personlig har jeg hoppet over Genesis-RBAer og kun holdt meg til drippers og andre RBAer som bruker silica som veke. Den desidert beste smaken IMO.

IGO-L ja. Hmm. Den er så enkel at alle klarer det? Selger de den på damping?
Lenke til kommentar

Har tilbrakt omtrent hele dagen på stranden, så nå sitter jeg på hotellet med en kald øl. Men siden du sier det så måtte jeg bare bestille, er jo en gentleman og hører på damene.... Ble med et par Reomizere på lasset også. :)

 

Flink.. :D Men du glemte å nevne det (kanskje) viktigste.. Hvilken farve valgte du????

 

Og til dere som lurte på hvordan Reo'en fungerer.. Utrolig bra. :) Jeg har brukt den med en mini LR carto (Smok tech). Den er kjempeliten. Visste ikke det fantes så små cartoer. :)

Når jeg endelig fikk satt meg ned for å se på Reomizeren, viste det seg at jeg må ha en ekstremt liten skrutrekker. Jeg har en som passer på bl.a Igo-s, men ikke på denne. Så da må jeg ut og shoppe det i morgen.

Men Reo og carto funker meget godt. :) Noen dry-hits i starten, men man merker fort hvordan det skal gjøres.

Lenke til kommentar

Det var jo en gladsak! :) Gleder meg til å høre hva du synes. Gå for coil rundt 0.8-1.2 ohm for bra trøkk.

Har såååå lyst til å bestille en Grand. :)

 

Her er det en ting jeg ikke skjønner. En mekanisk mod med en coil på 0,8 ohm gir 22,05 watt på nyoppladet batteri (4,2 volt). Jeg har ikke en eneste juice som tåler mer enn 10 watt, de fleste har sweet spot på mellom 5 og 8 watt. Hva slags juice bruker du på noe slikt?

Lenke til kommentar

Sweet-spot på RBA og ikke-RBA er veldig forskjellig. En hjemmesnekret coil uten hotspots og med en god veke kan frese juice på mye høyere watt enn det aller aller meste av fabrikkleverte coils er i stand til. Jeg har aldri opplevd å svi juice pga watt, kun pga hotspots på coilen. Har vært oppe på 35w på en 0,5ohm coil uten problemer med svidd smak, kun et helvetes juiceforbruk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...