Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon


Lakus

Anbefalte innlegg

 

 

Sexy!

 

Jeg trenger et form for stativ som kan holde iTaste'n mens den lader. Vet ikke hvor stor risken er for at tanken lekker hvis den ligger sidelengs..

Aldri hatt noe problem med å lade iTast'en liggende sidelengs med tank på, men som regel så lader jeg den uten tank på etter at jeg fikk andre moder å dampe på så lenge :)
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

:)

 

Må også få lov å skryte litt av Ramzy hos damping.no,

 

eg sa ifra at eg hadde fått feil RDA (Fikk IGO-L, hadde bestilt IGO-W). I tillegg var den eine fordamperen til Kanger tanken ødelagt. Eg sa det ikkje var viktig med IGO, kan like godt ha L som W da eg ikkje har behov for Dual Coil enda. Differansen er kun 20,- på dei to. Fikk mail i dag at han sender meg tre nye fordampere til Kanger tanken som "plaster på såret". Fantastisk service.

Lenke til kommentar

:)

 

Må også få lov å skryte litt av Ramzy hos damping.no,

 

eg sa ifra at eg hadde fått feil RDA (Fikk IGO-L, hadde bestilt IGO-W). I tillegg var den eine fordamperen til Kanger tanken ødelagt. Eg sa det ikkje var viktig med IGO, kan like godt ha L som W da eg ikkje har behov for Dual Coil enda. Differansen er kun 20,- på dei to. Fikk mail i dag at han sender meg tre nye fordampere til Kanger tanken som "plaster på såret". Fantastisk service.

Ramzy har fantastisk service ja, og jeg er meget glad for at han står på og driver damping.no :)

Service og priser er bra, og jeg betaler gladelig litt mer for rask levering og god service enn å spare noen slanter på å bestille utstyr fra utlandet. Stå på Ramzy :)

 

Da har eg bygd min første coil og wick. Gikk overraskende bra :-D

 

Sinnsjukt smaksforskjell, heilt fantastisk!

Gratulerer :) Må nok begynne med det etterhvert jeg også :)
Lenke til kommentar

Fack deg, Blix :p

 

Nå ble nysgjerrigheten min for stor. Måtte se om noen hadde flere på lager og endte med å kjøpe en jeg og. Og jeg som ikke engang har mottatt 3,1en min enda...

 

Så deg med tærne i sanden og meg med tærne i Islands varme kilder. Ferier er visst ikke helt trygge for impulskjøp de heller. Burde nesten legge fra meg alt som har nettilgang...

 

 

 

Haha, sånn er det å være hekta. Er veldig spent på Lite'n. Fikser den det lille lekkasjeproblemet til 3.1 så blir det killer. :)

Lenke til kommentar

Vel, Reo'en ble ikke liggende til etter ferien. :) Den kom i dag. Gud så fin den er i Black wrinkle. Nå må jeg bare få satt opp Reomizeren og få prøvd den. Og jeg som får besøk.... Må vente til i kveld..

 

Det var jo en gladsak! :) Gleder meg til å høre hva du synes. Gå for coil rundt 0.8-1.2 ohm for bra trøkk.

Har såååå lyst til å bestille en Grand. :)

Lenke til kommentar

Det var jo en gladsak! :) Gleder meg til å høre hva du synes. Gå for coil rundt 0.8-1.2 ohm for bra trøkk.

Har såååå lyst til å bestille en Grand. :)

 

Det skal jeg gjøre. :) Gleder meg til å gå igang med reomizeren i kveld. Jeg bestilte også noen mini-cartoer som han hadde på siden sin. Tror jeg skal prøve en sånn med en gang. Det har jeg tid til nå.

 

Sett bena godt ned i sanden, ta et par paraply-drinker, så bestiller du en Grand. :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Holy s...! Det er uvanlig ja. Pleier å få mine pakker derfra iløpet av 5-7 dager.

Ja, veldig merkelig. Fornøygd med Liberty Flights, så det blir nok der eg blir å bestille fra no av. Skal begynne å mikse juice sjølv, billigare på lang sikt om det blir bra :-)

 

Vel, Reo'en ble ikke liggende til etter ferien. :) Den kom i dag. Gud så fin den er i Black wrinkle. Nå må jeg bare få satt opp Reomizeren og få prøvd den. Og jeg som får besøk.... Må vente til i kveld..

Gratulerar, gleder meg til å høyre korleis den presterer. Legg gjerne ut eit bilde :D

Lenke til kommentar

Flereogtredve i skyggen her i Alanya...... :p

Fatter ikke at du overlever.

Var i Spania i fjor høst, og vi kjørte fra La Manga og ned til Gibraltar, med obligatorisk stopp i Granada for å se Alhambra. Det var 32 grader i skyggen, det var så vidt jeg klarte å gå rundt der nede, så vi bestemte oss for å bare gå en kjapp tur rundt restene av slottet, og så stikke et sted å spise / drikke, før vi satte oss inn i bilen (som hadde blitt varmet opp herfra til helvete) for å kjøre videre sørvestover. :p

Lenke til kommentar

Det skal jeg gjøre. :) Gleder meg til å gå igang med reomizeren i kveld. Jeg bestilte også noen mini-cartoer som han hadde på siden sin. Tror jeg skal prøve en sånn med en gang. Det har jeg tid til nå.

 

Sett bena godt ned i sanden, ta et par paraply-drinker, så bestiller du en Grand. :D

 

Har tilbrakt omtrent hele dagen på stranden, så nå sitter jeg på hotellet med en kald øl. Men siden du sier det så måtte jeg bare bestille, er jo en gentleman og hører på damene.... Ble med et par Reomizere på lasset også. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...