Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon


Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I dag fikk jeg de 3 juicene jeg hadde gledet meg mest til. :)

 

VR cinnamon rolls - Helt utrolig god!!! :)

VR hawaiian pineapple - Meget frisk og god. :)

VR hot cinnamon - HOT HOT HOT.... God i små trekk. :eek: Denne må man nok venne seg litt til.

Hot Cinnamon lever opp til navnet sitt... Jeg har tidligere beskrevet denne smaken til å være omtrent som å sitte å sutte på en kanelstang... Heldigvis så liker jeg kanel veldig godt og dermed liker Hot Cinnamon... Men i små doser ja :D

Lenke til kommentar

Prøvde å dryppe litt RAWR juice igjen.

Nå begynner de å ta form.

Jeg fyllte opp Cobra'n min med "Dawn Of Truth" og tilsatte 2 dråper/ml med "Arctic Wolf" fra Vaporgod.

Damn! Det blei godt! :)

 

Jeg leste at RAWR er utviklet for å gå hånd i hanske med litt mentol.

"Arctic Wolf" er vel så konsentrert mentol man får tak i, så 2-3 dråper pr ml setter en veldig fin spiss på juicen uten å overdøve smaken.. :)

Lenke til kommentar

Jeg har Coca Cola på Vivi Novaen og Bringebær (begge fra ejuiceuk.com) på Kanger T3. Syntes begge er gode. Blåbær har jeg så langt unngått å bestille fordi jeg aldri har hørt noe godt om de... Basert på erfaring fra blåbærsmaker i drops/sukkertøy så virker det som en smak som er bortimot umulig å gjenskape kunstig. Jordbær er også en slik smak som er vanskelig/umulig å gjenskape

Lenke til kommentar

Da er alt bestilt.

 

eGo batteri 650mAh (vv og pt) og 4 x 10ml vr-juice fra ecigwizard.

kanger t3 fra EliqCig.

 

Takk for god hjelp så langt :)

 

Da er alt i hus. Fikk juicen i dag: hawaiian pineapple, kentucky 7, cinnamon rolls og ky4.

Problemet er at det smaker grusomt! Ekkel kjemisk smak, spesielt på ky4 og kentucky. De andre smaker ikke spesielt godt heller.

Det smaker såpass ille at jeg tror at noe er galt, men jeg vet ikke hva.

Er t3-ene innsatt med kjemikalier som må brennes bort før første gangs bruk?

Lenke til kommentar

Ikke det jeg merka meg, her fungerte alt fra første trekk. Prøv å la juicen steepes? Du finner how to på YouTube.

 

Forøvrig kan jeg melde at jeg har fått pakkelapp på gudene vet hva, men jeg antar det er e-sigg-relatert med tanke på alt jeg har bestilt de siste ukene. Og så er tante så interessert i det at hun vil anbefale det til hele kommunen hun bor i. :p

Lenke til kommentar

Fikk mine første juicer her også i dag, Cinnamon Rolls, Kentucky No.7, Gigners Fizzy Grape Soda og Freedom Smoke Cherry Cola.

Fant fort ut at jeg er nok ikke den som vil kjøpe for mye søte smaker, blir litt i overkant for meg, men Cherry Colaen var fin, den var ikke så søt (og eneste med 50/50 blanding istedet for 70/30, sammenheng?)

Men har plenty annen juice på vei, så det skal vel bli smaker jeg trives bedre med etterhvert. :)

 

Funker kule med både Kanger T3 og Mini Vivi'n på batteriene (Twist og passthrough)

Fikk også en SD Keyring Maxi som virkelig er "stealthy" og utrolig hendig.

Lenke til kommentar

Da er alt i hus. Fikk juicen i dag: hawaiian pineapple, kentucky 7, cinnamon rolls og ky4.

Problemet er at det smaker grusomt! Ekkel kjemisk smak, spesielt på ky4 og kentucky. De andre smaker ikke spesielt godt heller.

Det smaker såpass ille at jeg tror at noe er galt, men jeg vet ikke hva.

Er t3-ene innsatt med kjemikalier som må brennes bort før første gangs bruk?

Hmm..

Noe er iallefall galt!

Bortsett fra Kentucky 7 har jeg prøvd alle de juicene der og de skal smake langt ifra noe som har med kjemikalier å gjøre..

T3 skal ikke tørr brennes nei.

Mine gir en klar og fin smak.

 

Det eneste jeg kan forsetille meg sånn i første omgang er at det enten er en feilvare du har fått, ellers er det en kinesisk rip of av Kanger T3 du har fått..

 

Hvor mange Ohm er T3 og hvor mange volt/watt kjører du på den?

Det KAN jo være at du kjører på for mye Volt på lav motstand og at T3'en din ikke feeder juice til coilen, men da ser jeg ikke at det skal være noe kjemikalie smak, mere brendt coil/veike..

Veldig trist hvis det første møtet ditt med noe som skal være en god e-sigg opplevelse blir det motsatte.. :p

Du kan prøve å bestille deg en ViviNova herifra: http://www.eliqcig.com/#&panel1-3

Norsk side med fornuftige priser, gratis frakt og ikke noe tull..

 

edit: Ser at gratis frakt er ved bestillinger over 200,- Men det sendes fra Norge, så du slipper å tenke på noe fortolling.

Endret av Mitra
Lenke til kommentar

Hmm..

Noe er iallefall galt!

Bortsett fra Kentucky 7 har jeg prøvd alle de juicene der og de skal smake langt ifra noe som har med kjemikalier å gjøre..

T3 skal ikke tørr brennes nei.

Mine gir en klar og fin smak.

 

Det eneste jeg kan forsetille meg sånn i første omgang er at det enten er en feilvare du har fått, ellers er det en kinesisk rip of av Kanger T3 du har fått..

 

Hvor mange Ohm er T3 og hvor mange volt/watt kjører du på den?

Det KAN jo være at du kjører på for mye Volt på lav motstand og at T3'en din ikke feeder juice til coilen, men da ser jeg ikke at det skal være noe kjemikalie smak, mere brendt coil/veike..

Veldig trist hvis det første møtet ditt med noe som skal være en god e-sigg opplevelse blir det motsatte.. :p

Du kan prøve å bestille deg en ViviNova herifra: http://www.eliqcig.com/#&panel1-3

Norsk side med fornuftige priser, gratis frakt og ikke noe tull..

 

T3-ene er kjøpt på den norske siden du refererer til. Jeg har prøvd smakene fra 3,2V til 3,7V. På tre av de fire T3-ene jeg har tatt i bruk måtte jeg justere "pinnen" for at den skulle få kontakt med batteriet. Kan litt juice som lekker fra tanken til batteriet påvirke smaken?

Lenke til kommentar

Hm... Jeg har Kanger T3 fra Eliqcig. Den ene funket bra frem til ca det tredje trekket og da fikk jeg et massivt dry hit (værste jeg har opplevd noen gang), men søkte litt på nett og fant en forklaring på hvordan man kan fikse dette ved å fjerne en del av veken. Etter en quick fix fungerte den godt.

Den neste jeg testet har fungert strålende uten modifiseringer.

 

Pbusardo la ut en video i natt (norsk tid) med en rant om dette da han tidligere har gitt T3 kjempegod review. Han kontaktet Kanger som har sagt at de skal sjekke opp i dette.

Link til video

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...