Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon


Lakus

Anbefalte innlegg

Regner med at du mener 4 volt.

 

Du som liker søte saker MÅ prøve Alice in Vapeland sine juicer. :)

 

http://www.switch2-e...land_s/1863.htm

 

 

Anbefaler Twas Brillig (bjørnebær med fløteaktig utpust) og White Rabbit(Vanskelig å beskive, kokos, vanilje, sjokolade og mer, ganske "kompleks, og endrer seg mye med steeping)

 

Riktig! Takk for tips! Får de frem sjokoladesmaken da? Absolutt alle sjokoladejuicer jeg har prøvd har hatt denne kjemiske smaken som ikke engang kan minnes om sjokolade.. det er veldig skuffende!

 

 

4 ohms? LR 2.0 mener du vel, og på 4v

KY4 ser ut til å være et godt tips blant mange her btw John Deere. Hvis du leter etter tobakk smaker, så har jeg testa en hel masse og kan sikkert tipse om noen. KY4 og Turkish tobacco må jeg nesten utnevne til mine favoritter. En VV PT er også et godt kjøp sammen med Boge LR 2.0

 

JA! :p KY4 er også en av mine favorittjuicer. Er ikke noe spesielt glad i tobakksjuicer, men den er veeeldig god faktisk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Riktig! Takk for tips! Får de frem sjokoladesmaken da? Absolutt alle sjokoladejuicer jeg har prøvd har hatt denne kjemiske smaken som ikke engang kan minnes om sjokolade.. det er veldig skuffende!

 

 

 

Det er ingen sjokoladejuice, sjokolade er bare en av mange nyanser i juicen, men ja ikke noe kjemisk smakende greier, bare god smak. :)

Lenke til kommentar

Ah. Den sto på 3.0 W fra starten av. Jeg kjører den på Vivi Novaen atm. Som minner meg på at jeg bytte tank på den. Blått var greit nok på de sorte batteriene, men nå når jeg kjører en chrome APVD, får jeg heller se hva annet jeg har. Blir vel enten klart glass og å holde seg unna banan og cinnamon rolls, eller kjøpe meg noen i stainless / silver / chrome.

 

Med dual-coils derimot er alt tillat. Jeg kjører 13-14 watt på dualcoils.

Interessant. Mine ligger i Oslo hos tollvesenet, om de ikke har fått ræva i gir og klarert dem enda, da.

Samt noen er på vei fra hvor enn Switch2-ecigs holder til.

Lenke til kommentar

Ja, nei, jeg tenkte på Coca-Cola. :p

 

Men hvor mye watt burde jeg kjøre en Vivi Nova, en Boge LR, en Vision CE5 og Kanger T3 på? :p

 

Med Vivi Novaer og K3 ligger jeg rund 7-7.5 som regel, bare å eksperimentere, man kjenner det fort på smaken hva som funker, det varierer etter hvilken væske man kjører og hva slags ohm det er på coilene.

Lenke til kommentar

This. Min sto på RMS/NO2 fra jeg fikk den, men det er greit å sjekke.

 

Og viktig , pass på å sette Vamoen til RMS, kode nO2, press minusknappen i 10sekunder og sjekk hva den står på.

Man kan visst bruke begge knappene for å stille inn NO1/NO2. Jeg har nemlig alltid brukt høyreknappen, men etter å ha lest det du skrev prøvde jeg venstre knapp - og jaggu gikk ikke det også!

Lenke til kommentar

Ja, nei, jeg tenkte på Coca-Cola. :p

Jeg har hatt ejuiceuk.com sin Coca Cola på en av mine vivi novaer i nær to uker og den er helt fin.

 

Merkelig. Når jeg damper med watt-innstillinger - uansett hvilken mellom 3 og 7,5, merker jeg det i nesa. Når jeg så går tilbake til 3.7 V til 4.2 V, merker jeg ingenting.

Ser ut til at det er noe galt med den når den står på watt-innstilling da. Eller så er det ohm-måleren som fusker slik at den tror det er ekstremt høy motstand og kjører alle watt-innstillinger på maks volt

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...