Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon


Lakus

Anbefalte innlegg

Du vet du er trett når du refiller en halvfull tank med noe annet enn det som er oppi.

Nå smaker det ikke noe som helst av banana spliten min. Fylte tanken opp til streken med Dawn of Truth, og det ser ut som om de to banansmakene og den ene kokossmaken (og hva annet som er i juicene) har nullifisert hverandre. Får ingenting ut av det, annet enn litt damp. ><

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du vil merke det uansett..

Jo sterkere nikotin basen er jo mindre forringer du smaken, fordi du da blander ut mindre..

 

Jeg bruker denne kalkulatoren for å regne ut: http://www.e-cig-rev...alculator.html#

 

Okey, det gir jo mening. :) Kommer nok ikke til å begynne å blande fra bunnen av med det aller første. Holder på å lære meg "opp-ned" på en clearomizer. :D

Men her lærer man jo fort, så om en stund hvem vet..

Lenke til kommentar

Smakstesting av 3 væsker fra ejuiceuk.com.

 

Testet med Cisco SR 510 (standard resistance dripping atomizer) på eVic.

Testet på 8.0watt (4,2V)

 

Væske: Coca Cola 20ml - 18mg

Smak: Ganske utpreget Cola smak. Jeg har bare en annen cola væske å sammenligne med (kjøpt fra esug.dk) og den minnet mer om en daff Tab Xtra. Denne væsken smaker mer som skikkelig coca cola.

Halsspark: Godt merkbart halsspark som på mange måter gir en "kullsyrefølelse"

Kjøpes flere ganger?: Ganske sannsynlig, likte denne :)

 

Væske: Banana Split 20ml - 11mg

Smak: Passelig søt. Utpreget smak av vaniljepulver med en undertone av banan. Hadde vel kanskje helst tenkt meg at det kunne vært mer banansmak med undertone av vanilje/krem, men må innrømme at det allikevel var ganske godt, dog ikke en heldags-væske... Passer nok perfekt til en kopp kaffe :)

Halsspark: Temmelig svakt, vil tro man får mer halsspark av å stikke nesen ned i en boks med vaniljepulver :p... Men halsspark er ikke så viktig for meg

Kjøpes flere ganger?: hm... Ja

 

Væske: Raspberry 20ml - 11mg

Smak: Litt kunstig men ganske frisk bringebærsmak... Ganske likt bringebærdrops, men kunne vært en anelse mer smak. Men i og med at smaken ikke er så veldig kraftig, blir det heller ikke så kvalmende i lengden

Halsspark: Ganske mildt

Kjøpes flere ganger?: Absolutt, kan se for meg denne som en heldags-væske :)

 

Når det gjelder halsspark er jeg ikke så veldig interessert i det, derav at jeg har holdt meg til lavere nikotininnhold. Gikk opp til 18mg på coca cola smaken da jeg regnet med at den ville gi en "kullsyreeffekt" og fikk det bekreftet.

Som konklusjonene mine over viser, så er jeg godt fornøyd med alle disse tre smakene. Mye av det skyldes at de var kjøpt basert på anbefalinger jeg har kommet over bl.a. i denne og andre forum :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Du vet du er trett når du refiller en halvfull tank med noe annet enn det som er oppi.

Nå smaker det ikke noe som helst av banana spliten min. Fylte tanken opp til streken med Dawn of Truth, og det ser ut som om de to banansmakene og den ene kokossmaken (og hva annet som er i juicene) har nullifisert hverandre. Får ingenting ut av det, annet enn litt damp. ><

 

Så kjedelig.. :mellow: Banan uten banansmak.. Blir nok stusselig ja.

Jeg liker rawr Poison bedre og bedre. Kommer til å bestille den igjen. Er snart tom. :roll:

Lenke til kommentar

Smakstesting av 5 Rawr-væsker fra Liberty Flights

Testet med Cisco SR 510 (standard resistance dripping atomizer) på eVic.

Testet på 8.0watt (4,2V)

 

Væske: Green Peach Tea 10ml - 6mg (hm... mener jeg bestilte 12mg...)

Smak: Holy shit!!!!! Tror dette er den mest autentiske smaken jeg noen sinne har opplevd... Smaken av teblader er spot on og ferskensmaken er også fremtredende og frisk, dog det er te-smaken som dominerer

Halsspark: uhm. ja, si det... omtrent som vann, men ikke stort mer å forvente av 6mg

Kjøpes flere ganger?: Utvilsomt, denne var vanvittig god. Ikke noen heldags-væske, men vil definitivt dampes på daglig :)

 

Væske: Antidote 10ml - 12mg

Smak: Ganske mild og behagelig smak. Beskrives av Rawr som en "blueberry lemonade"... Hadde ikke gjettet at det var blåbær før jeg leste det, men er allikevel en god og behagelig smak

Halsspark: Mildt, som forventet på en 12mg væske

Kjøpes flere ganger?: God sannsynlighet for det... tror denne kan være en keeper :)

 

Væske: Hawaii Sunrise

Smak: Veldig smakfull... Første trekket bare skriker ananas og så utvider det seg etterhvert... De mest fremtredende smakene er ananas og et hint av banan, men det ligger noe annet der og... Klarer bare ikke å sette navn på det. Tropisk så det holder :D

Halsspark: Ikke i det hele tatt.

Kjøpes flere ganger?: Godt mulig. Dette blir nok en væske for litt ekstra kos innimellom, så regner med denne flasken kommer til å vare en stund.

 

Væske: Dawn of Truth 10ml - 12mg

Smak: Veldig fyldig. Dette er som Hawaii Sunrise + en god dose kokosnøtt... Men ser av beskrivelsen at det er en blanding mellom den væsken og Truth Serum (som jeg ikke har smakt, men som skal være pære og kokosnøtt)

Halsspark: Knapt merkbart

Kjøpes flere ganger?: Som for den over, dette blir en smak for spesielle anledninger... men ser ikke bort fra at den blir kjøpt flere ganger :)

 

Væske: Cinnamon Strapple 10ml - 12mg

Smak: Eple... søtt eple.... Kjenner ikke en gang antydning til kanel i det hele tatt. Mulig denne trenger noe steeping, så får prøve igjen i neste uke en gang.

Halsspark: Fraværende

Kjøpes flere ganger?: Vil avhenge litt på hvordan den blir når den har fått modnet litt... Men som en eplesmak duger den...

 

Da har jeg gått igjennom alt jeg mottok i dag (eller... i går)... Har tåkelagt leiligheten :D

 

Fellesnevner for alle væskene er at de produserer en god mengde damp.

Endret av Brosmen
  • Liker 3
Lenke til kommentar

noen tips til hvor en kan skaffe tomme 510 Titan svarte cartridge og atomizer?

 

kjøpte svart 510 atomizer fra ecigwizard sist, men ser ut som totally wicked bare har de svarte beholderne.

Tomme som i uten juice??

Litt usikker på hva du mener med svarte beholdere..?

Få en link til hva du mener, så kan vi sikkert hjelpe deg. :)

 

Fikk godsaker i dag, eGo Twist, eGo passthrough VV, 5stk Kanger T3, Mini Vivi Nova og storebror.

Men selvsagt ikke noe juice i hus enda, så blir fortsatt et par dager til med Malrboro gitt.... :)

Ser ut som et godt kjøp. :)

2 gode batterier og både T3 og Nova er veldig bra!

Har du mye juice i bestilling?

Lenke til kommentar

 

Ser ut som et godt kjøp.

2 gode batterier og både T3 og Nova er veldig bra!

Har du mye juice i bestilling?

ja litt ble det:

Fra Vermillion River

30ml Kanelboller

10ml Kentucky No.7

10ml Fizzy Grape Soda fra Ginger

10ml Cherry Cola fra Freedom Smoke

10ml XO Ultimate

30ml Orange De Sange fra Highbrow Vapor

30ml Blackbetty Limoncello fra Highbrow Vapor

Klarte også å legge inn en bestilling fra USA uten at jeg tenkte meg om, så får håpe gutta i fortolling er litt trøtte den dagen det kommer.

De fire første på lista kommer sannsynligvis Mandag siden jeg valgte raskeste levering fra Ecigwizard, så det blir spennende :)

Lenke til kommentar

Greia er at jeg bestilte og kjøpte disse,,, så har de bare blitt liggende... De burde jo bli brukt..

 

Derfor selger jeg de samlet til en pris som er lavere enn det billigste du kan få fra kina.. 10 kit for 2000 = 200,- per kit..

 

Hvert kit inneholder to komplette ego-sigg med usb-lader (en litt lang e-sigg, 1100 batteri og en litt kortere med 900 batteri)

Med hvert kit følger 20ml (2x100ml) e-juice..

 

Disse selges for 500,- 600,- uten juice her til lands

 

Jeg vil bare bli kvitt dem

Lenke til kommentar

Jeg har også cinnamon strapple. Enig med Brosmen, kan heller ikke finne noen smak av kanel. Smaker som en blanding av eple og såpe. Denne blir nok stående leeenge.

Rawr Poison derimot, er snart tom. :)

Poison kommer nok med i neste bestilling... Jeg bestilte mens LF holdt på å legge til de nye smakene, så Poison og Truth Serum var ikke tilgjengelig på det tidspunktet.... Samtidig ventet jeg jo siden før jul med å motta disse, så ville ikke bestille noe mer før jeg var sikker på at de tidligere kjøpene faktisk kom frem :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...