Gå til innhold

Riktig å bruke skattepenger på trollpikken?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Brukes skattebetalerenes penger på dette i det hele tatt, og i så fall hvor mye?

 

 

Dette er vel et forholdsvis sentralt spørsmål som man må anta at trådstarter har oversikten over siden han starter en slik tråd.

 

Merkelig at det ikke legges ved en link eller i det minste et beløp på hvor mye av skattepengene som går til dette, spesielt ettersom alt av media sier at det dreier seg om en privat kronerulling for å finansiere det.

 

Men trådstarter driver naturligvis ikke med fake news (han er jo en svoren bekjemper av slikt), så vi får anta tallene dukker opp her i tråden snart.

Endret av Zork
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9

Jeg er geolog, og hadde aldri trodd jeg skulle skulle oppleve antigeologi. Uansett, nå har han fått tilbake reisningen. Da gjenstår det bare å markedsføre kuken som et potensmiddel for asiater. Alle impotente, hjertesvake gubber som kommer seg dit, gnager i seg litt stein, og overlever tilbaketuren, får evig potens og ei utslitt kjerring. Hvor er de mobile pukkverkene, nå som vi behøver dem?

Lenke til kommentar

Merkelig at det ikke legges ved en link eller i det minste et beløp på hvor mye av skattepengene som går til dette, 

Han spør ganske enkelt om vi synes dette er en oppgave som det er naturlig at skattebetalerne skal betale. Det står ingenting om at de gjør det for øyeblikket – rett meg om jeg har oversett noe.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Som sagt: ikkje skattepengar, men kronerulling. Synst uansett dette er fornuftig pengebruk (sjølv om det hadde vore skattepengar). Ein får antakeleg investeringa tilbake mange gonger i form av turisme, spesielt etter mediedekninga i det siste.

Lenke til kommentar

Er det vel ikke sansynlig samme personen vil prøve å gjøre hærværk igjen?

Ikke det jeg støtter personen å sage stein, men jeg syns det egenlig er bortkastet penger å fikse slike ting.

Hvis jeg skulle reise dit er det for å få fjellluft istedenfor å klatre på stein.

 

Så om trollpikken er der eller ikke bryr jeg meg lite om.

Men personen bør vel få sin straff uansett. Er jo verre å kutte strømkabelen eller fiberkabelen da man har får alternativ på fjellet.

Endret av LMH1
Lenke til kommentar

Folk står i helsekø, og du mener det er fornuftig å bruke skattekroner på å fikse steinpikker?

Ville ha vore. Men ja, ei lita investering med stort sannsyn for god avkastning i form av verdiskaping (og dermed framtidige skatteinntekter) er ein no-brainer. 200 000 er forsvinnande lite i forhold til skattepengane me allereie bruker på vedlikehald av kyrkjer og verna bygg, turistinfrastruktur etc.

Endret av MKap
  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Merkelig at det ikke legges ved en link eller i det minste et beløp på hvor mye av skattepengene som går til dette, 

Han spør ganske enkelt om vi synes dette er en oppgave som det er naturlig at skattebetalerne skal betale. Det står ingenting om at de gjør det for øyeblikket – rett meg om jeg har oversett noe.

 

 

At trådstarter forsøker seg på et ro-maraton etter å ha tabbet seg ut er nå en ting, men at andre også skal komme løpende med årer og de villeste fortolkningene for å hjelpe til var noe uventet...

  • Liker 8
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...