Gå til innhold

ANMELDELSE: Crash Bandicoot N. Sane Trilogy


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Grafikken er finere og har mer sjarm i de originale utgavene.

 

Oppussing av spill er nesten som å lage antikviteter i en fabrikk, det fungerer svært dårlig.

 

Mange antikviteter som har blitt laget på fabrikk. Regner med at du muligens kanskje mener reproduksjoner?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

 

 

Grafikken er finere og har mer sjarm i de originale utgavene.

 

Oppussing av spill er nesten som å lage antikviteter i en fabrikk, det fungerer svært dårlig.

 

 

 

 

- Det samme sitter jeg igjen med når det kommer til remakes.

 

Personlig så synes jeg at f.eks. "Monkey Island"-remake'ene var en total waste of time and money.

 

Dem skulle heller ha kommet med en 5'er, i motsetning til å relansere 1 og 2 med ansiktsløftning og stemmeforbedring.

 

Der finnes unntak, men de er få...

 

Det som plager meg mest når det kommer til remakes er at dem veldig ofte tar seg alt for mange kunstneriske friheter når dem pusser opp gammle klassikere.

 

Bug fixing er helt ok i tillegg til den forventede ansiktsløftningen og/eller stemmeforbedringen.

Det hører liksom til hele denne prosessen.

 

Men når dem begynner å forandre på måten man spiller på, og i værste fall begynner å forandre historien ifra orginalen.

Det er helt uakseptabelt i mine øyne.

 

Vil dem på død og liv absolutt ha mer innhold i et spill så bør dem heller komme med en expansion-pack, som for dem som ønsker kan kjøpe utenom.

 

Og la orginal forbli urørt i så måte, relatively speaking.

Lenke til kommentar

Grafikken er finere og har mer sjarm i de originale utgavene.

 

Oppussing av spill er nesten som å lage antikviteter i en fabrikk, det fungerer svært dårlig.

At man liker de originale spillene bedre er jo greit nok, men hvordan folk liker den pikselerte PS1 grafikken bedre enn dette her klarer jeg ikke helt å skjønne.

 

Jeg synes denne remaken står til terningkast 6, vannvittig lekkert og det føles akkurat som de originale spillene. Dette her er uten tvil verdt hver eneste krone.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...