Gå til innhold

Dette er OnePlus 5


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132

XDA sier at OnePlus5 visstnok har jukset i benchmarktester. Jeg er på utkikk etter ny telefon for tida, og OnePlus 5 hadde vært en topp telefon for meg, men jeg vil helst ikke støtte selskaper som jukser på denne måten.

 

Den begynner på å bli ganske glisent utvalg i kategorien (ikke glassbakside, dual SIM, god batteritid, grei ytelse, ikke jukset i benchmarktester). Legg til vanntett og du har vel ingen telefoner igjen (ja, jeg vet OnePlus ikke er vanntett)

Endret av Slettet+5132
Lenke til kommentar

XDA sier at OnePlus5 visstnok har jukset i benchmarktester. Jeg er på utkikk etter ny telefon for tida, og OnePlus 5 hadde vært en topp telefon for meg, men jeg vil helst ikke støtte selskaper som jukser på denne måten.

 

Den begynner på å bli ganske glisent utvalg i kategorien (ikke glassbakside, dual SIM, god batteritid, grei ytelse, ikke jukset i benchmarktester). Legg til vanntett og du har vel ingen telefoner igjen (ja, jeg vet OnePlus ikke er vanntett)

 

Tror dessverre at de aller fleste jukser på ytelsestester, det er nok bare det at noen få blir avslørt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Tror dessverre at de aller fleste jukser på ytelsestester, det er nok bare det at noen få blir avslørt.

Kan godt være du har rett, men det gir likevel en vond smak å kjøpe fra en produsent som nettopp har blitt avslørt for å jukse.

 

Kanskje man bare må godta at mobilkjøp uansett innebærer en viss grad av etisk misnøye, og redusere hvor ofte man kjøper ny mobil så ofte som mulig :p

Endret av Slettet+5132
Lenke til kommentar

Leit at det ikke ble MicroSD og batteriet er vel litt labert, men ellers ser det greit ut - selv om kameraet ikke når opp til S8.

 

Motorola G5 Plus ser ut som kan være en minst like grei deal tatt prisen i betraktning.

 

Hva er det alle skal med Microsd etter, har 64Gb + masse lagring hos Dropbox holder i massevis for min del.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Noen som vet om sikker butikk å bestille?

 

OnePlus har vel aldri offisielt solgt sine mobiler i Norge. Om man bor i rimelig nærhet av Sverige, kan den bestilles dit og hentes på postkontor. Selv kjøpte jeg min OnePlus One på ebay og var strålende fornøyd med det. Beste telefonen jeg har hatt.
Lenke til kommentar

 

Noen som vet om sikker butikk å bestille?

 

OnePlus har vel aldri offisielt solgt sine mobiler i Norge. Om man bor i rimelig nærhet av Sverige, kan den bestilles dit og hentes på postkontor. Selv kjøpte jeg min OnePlus One på ebay og var strålende fornøyd med det. Beste telefonen jeg har hatt.

Ja derfor lurte jeg på om en sikker butikk.. eller nettbutikk da :)

Lenke til kommentar

 

 

Noen som vet om sikker butikk å bestille?

OnePlus har vel aldri offisielt solgt sine mobiler i Norge. Om man bor i rimelig nærhet av Sverige, kan den bestilles dit og hentes på postkontor. Selv kjøpte jeg min OnePlus One på ebay og var strålende fornøyd med det. Beste telefonen jeg har hatt.

Ja derfor lurte jeg på om en sikker butikk.. eller nettbutikk da :)

 

 

Få deg en Amerikansk adresse ho Jetcarrier eller Tysk hos Mailboxde og bestill fra Usa eller Tyskland, har gjort dette mange ganger selv, både med Oneplus One og One Plus Two :) 

Lenke til kommentar

60€ for dobling av lagringsplass og 2 gb mer minne? SE PÅ DETTE APPLE!

 

Nå får du faktisk 4 dobling av lagringsplass + ca 8 ganger så rask harddisk for 90€ hos Apple, så det den økningen kan faktisk rettferdiggjøres. (Dog starter telefonene på 32 gb).

 

For ytterligere 90€ får du 128 gb til, som også fint kan rettferdiggjøres(!) -  da selv ikke minnekort til flere tusen kroner klarer å levere samme hastighet som det Apple leverer på de GBene.. 

 

Apple telefonenes sin grunnpris derimot, den kan diskuteres ;) 

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 1 år senere...

Kansje ikke så intressant for folk at jeg bumper denne gamle tråden,

Men tenkte bare å tipse om at Google Camera portet fra Pixel 2 fungerer på Oneplus 5 og 5T.

https://forum.xda-developers.com/showpost.php?p=77793303&postcount=2153&fbclid=IwAR0JZ0kiCAxpnsnMmA95bCWPy4Enk56RNGXmilb5DlXLmAMVYSYMmzJMwO8

 

Tar mye bedre bilder enn stock camera app. Men video fungerer ikke helt.

Bare last ned .apk filen og installer.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...