Gå til innhold

Se Biowares neste spill i aksjon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høydepunktet for min del. Ser ut som Destiny på steroider. Krysse fingrene for at det er ikke for mye vertical slice men representativt for hvordan spillet vil bli. 

Gjest Slettet+981234789
Skrevet (endret)

Destiny 2 så litt blekt ut i forhold til det her.

ser jo ikke ut som D2 blir nevnverdig pumpet opp av Xbonex

edit: det her er jo tredje person... hadde egentlig håpet på fps.

Endret av Slettet+981234789
Skrevet

Merkelig å sammenligne dette med Destiny / Destiny 2. Det er jo "small-scale" MMO med 5-6 personer i grupper, mens dette er vel ment som single-player, eventuelt Co-Op?

Skrevet

Det de viste frem på E3 ga meg vertfall the division flashbacks så det holder, det er enda for tidlig å si hvordan dette spillet faktisk kommer til å bli, men utifra det vi vet tipper jeg dette blir MP coop fokusert så det holder med always online gameplay alla destiny og the division, men det blir selvfølgelig mest spekulasjoner fra min side, jeg håper at jeg tar feil :)

Skrevet

Det ser litt kjedelig ut.

Ja, du kan fly, men combat ser ut til å være standard Bioware 3ps.

I tillegg er dette pre-alpha, så det kommer bare til å bli nedskjæringer fra dette punktet.

Skrevet

Grafikk bra. Resten rimelig meh. Tror jeg hopper over denne. Multiplayer shooter er jeg rimelig lei av.

Jau, du har jo tross alt sett to minutter, så du har sikkert mer enn nok informasjon til å ta den beslutningen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...