Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Dere menn, som får precum


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan vel pule i musa, og komme i trynet/puppene da

 

Nei, da må jeg uansett ha brukt kondom for å være sikker + at kondomer kan sprekke.

 

Så liker jeg å komme inni dama, det er jo halve morroa ;)

Så du tør ikke å pule i musa uten kondom? Sex med og uten kondom er to vidt forskjellige ting

 

Synes det å komme på hun er like bra

 

Tør ikke og gidder ikke er to forskjellige ting. Selvfølgelig tør jeg, men ser ikke poenget med å risikere barn når jeg ikke vil ha barn med dama jeg puler på. Uansett hvor liten sannsynligheten er.

Endret av 4 3
Lenke til kommentar

 

Kan vel pule i musa, og komme i trynet/puppene da

 

Nei, da må jeg uansett ha brukt kondom for å være sikker + at kondomer kan sprekke.

 

Så liker jeg å komme inni dama, det er jo halve morroa ;)

Så du tør ikke å pule i musa uten kondom? Sex med og uten kondom er to vidt forskjellige ting

 

Synes det å komme på hun er like bra

 

Tør ikke og gidder ikke er to forskjellige ting. Selvfølgelig tør jeg, men ser ikke poenget med å risikere barn når jeg ikke vil ha barn med dama jeg puler på. Uansett hvor liten sannsynligheten er.

 

Dama bruker jo beskyttelse og da, p-piller

 

Og jeg tar ut pikken rett før jeg kommer. Megasjeldent at det kommer noe ut i det jeg hopper ut av svingen

Lenke til kommentar

Har lært at om du først tar på en kondom med litt tigerbalsam på, så kan du tre en ny over den​ igjen. Du merker fort om den første sprekker. Da er det bare å avslutte oppdraget

Skjønner ikke at folk orker å bruke kondom når en vet hvor lite sannsynlig det er for at dama skal bli gravid. Mye skal gå gærnt da.

Lenke til kommentar

Lykke til med pappa-rollen og bleieskift. Håper du har satt deg inn i plikter og rettigheter som far, for det er bare et tidsspørsmål før du gjør noen gravid.

Har pult godt over 200 stk, og aldri gjort noen gravid

 

Jeg tviler sterkt på at du har pult godt over 200 damer.

 

Har lært at om du først tar på en kondom med litt tigerbalsam på, så kan du tre en ny over den​ igjen. Du merker fort om den første sprekker. Da er det bare å avslutte oppdraget

Skjønner ikke at folk orker å bruke kondom når en vet hvor lite sannsynlig det er for at dama skal bli gravid. Mye skal gå gærnt da.

 

Lite sannsynlig betyr ikke umulig. Hva hvis det skjer? Da kan du sitte der å tenke på hvor lite sannsynlig det er med en skrikende baby på fanget :wee:

Lenke til kommentar

 

Lykke til med pappa-rollen og bleieskift. Håper du har satt deg inn i plikter og rettigheter som far, for det er bare et tidsspørsmål før du gjør noen gravid.

Har pult godt over 200 stk, og aldri gjort noen gravid

 

 

Hvis du har så mye erfaring som du skryter på deg og er så sikker i din sak, hvorfor har du startet denne tråden i det hele tatt? Åpningsinnlegget tyder på at du er usikker på deg selv og har mange spørsmål...

 

ref TS:

"Forstyrrer det sexlivet deres noe? Selv om det syver ut litt væske fra penis, har dere helt vanlig sex med dame? Dere er ikke redde for at dama skal bli gravid av precumet?"

Endret av gravypressure
Lenke til kommentar

 

Lykke til med pappa-rollen og bleieskift. Håper du har satt deg inn i plikter og rettigheter som far, for det er bare et tidsspørsmål før du gjør noen gravid.

Har pult godt over 200 stk, og aldri gjort noen gravid

 

Jeg tviler sterkt på at du har pult godt over 200 damer.

 

Har lært at om du først tar på en kondom med litt tigerbalsam på, så kan du tre en ny over den​ igjen. Du merker fort om den første sprekker. Da er det bare å avslutte oppdraget

Skjønner ikke at folk orker å bruke kondom når en vet hvor lite sannsynlig det er for at dama skal bli gravid. Mye skal gå gærnt da.

 

Lite sannsynlig betyr ikke umulig. Hva hvis det skjer? Da kan du sitte der å tenke på hvor lite sannsynlig det er med en skrikende baby på fanget :wee:

 

Om det skjer, så er det vel bare å ta abort

Lenke til kommentar

@Kim1111; https://www.youtube.com/watch?v=naiRInA9ae8

 

Det Va'kke Min Skyld - Av Ole I'Dole

 

Ei jente prøvde å sjekke meg
og jeg 'ekke den som sier nei
Jeg sier det bare som det er

sånt kaller man begjær!

 

Det endte som det ofte gjør
i ei seng, bak ei låst dør
Det 'vakke min idè,
men hvem tror vel på det?

 

Det 'vakke min skyld
at du lurte meg med hjem
Det 'vakke min skyld
at vi lå i samme seng

 

Tida gikk, jeg så ho aldri mer
så en dag, kom det et brev
Det stod at ho var med barn
og jeg jeg skulle bli far!

 

La aldri ei jente sjekke deg
vær heller den som sier nei
jeg sier det bare som det er,
begjær blir lett besvær.

 

Det 'vakke min skyld
at du lurte meg med hjem
Det 'vakke min skyld
at vi lå i samme seng

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vi lever i 2017. Hvem bruker kondom da

 

Itilegg er ikke damene noe særlig fan av kondom og mtp på at mange av de beskytter seg, så ser jeg ikke noe vits i å bruke det. Skal veeeeeeeeeeeeeeeeeeldig mye til for at ho blir gravid

 

Nei, det skal ikke veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeldig mye til. Det er fler som bruker kondom nå i 2017 enn i 1917. Kondom er det eneste som beskytter mot kjønnssykdommer.

 

Jeg tror faktisk at du aldri har pult eller snakket med damer om dette. Kan ikke fatte hvor du har disse merkelige ideène dine fra.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Wow. "It's the current year"-argumentet. Hadde ikke forventa den i en diskusjon om kondomer.

Well, two can play that game! Det er 2017! Hvem i heite, hulesete Oslofjordstunnelen puler uten kondom utenom faste forhold der begge er testa og man er 100% sikker på at dama bruker annen prevensjon? (Stryk det siste om man aktivt prøver å få barn.)

Det skal veeeeeeldig lite til for å gjøre noen gravid (avataren min er veldig relevant) eller få trøbbel med uønskede sykdommer.

Endret av L4r5
Lenke til kommentar

 

Vi lever i 2017. Hvem bruker kondom da

 

Itilegg er ikke damene noe særlig fan av kondom og mtp på at mange av de beskytter seg, så ser jeg ikke noe vits i å bruke det. Skal veeeeeeeeeeeeeeeeeeldig mye til for at ho blir gravid

 

Nei, det skal ikke veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeldig mye til. Det er fler som bruker kondom nå i 2017 enn i 1917. Kondom er det eneste som beskytter mot kjønnssykdommer.

 

Jeg tror faktisk at du aldri har pult eller snakket med damer om dette. Kan ikke fatte hvor du har disse merkelige ideène dine fra.

 

Kjønnsykdommer? Er du seriøst redd for dette?

 

Å ha klamydia og runke er helt vanvittig deilig faktisk, kiler sånn digg

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...