Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Dere menn, som får precum


Anbefalte innlegg

 

Blir stort sett bare suging, slikking og anal så jeg er ikke bekymret. Puler bare i musa hvis jeg er klar for å få barn med dama :)

Kødd a

 

Må jo være jævlig å ikke få pult i fitta? Så du puler absolutt aldri der?

 

Hvorfor er det jævlig? Vanskeligere å få damene til å tan i toern og det gir en følelse av dominans. Hvis man i tillegg klarer å få dem til å faktisk like det så er man i skyene. Fitta er oppskrytt! :)

 

Aldri hørt noen nevne at dem aldri puler i fitta

 

Men du får nyte det du vil

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Joda men skal endel til for at dama blir gravid. Mye skal klaffe

Det skal mindre til enn du tror. Men for all del, bare kjør på.

 

Kommer aldri inni musa da

 

Tar den ut og spruter på titsa/ansiktet. Forstår at det er risikabelt, men passer alltid på å få den ut før jeg kommer

Lenke til kommentar

 

Redigerte innlegget akkurat. Puler selvfølgelig fitte, men bare når det er et seriøst forhold.

Aldri ONS?

 

Dama bruker vel beskyttelse da

 

ONS = Anal. Om dama bruker beskyttelse vet jeg ikke og har lite å si siden man ikke kan bli gravid ved å bli sprutet i ræva. I et forhold så kan dama gjøre som hun vil for min del så lenge det ikke er snakk om at jeg skal bruke kondom. Jeg går ikke inn i et forhold for å unngå et "uhell", jeg går inn i et forhold for å være i et forhold og for meg så inkluderer det å få barn :)

Lenke til kommentar

 

 

Redigerte innlegget akkurat. Puler selvfølgelig fitte, men bare når det er et seriøst forhold.

Aldri ONS?

 

Dama bruker vel beskyttelse da

 

ONS = Anal. Om dama bruker beskyttelse vet jeg ikke og har lite å si siden man ikke kan bli gravid ved å bli sprutet i ræva. I et forhold så kan dama gjøre som hun vil for min del så lenge det ikke er snakk om at jeg skal bruke kondom. Jeg går ikke inn i et forhold for å unngå et "uhell", jeg går inn i et forhold for å være i et forhold og for meg så inkluderer det å få barn :)

 

Kan vel pule i musa, og komme i trynet/puppene da

Lenke til kommentar

Er med på tankegangen til 43 her.

Kjørte samme stil med eksen da vi forble knullevenner en stund.

 

Men for å svare på topic - alle har jo precum. Hvis kroppen din ikke tilfører glidemiddel under akten så er jo noe galt med deg.

Rart

 

Så med alle knullevennene og ONSa så kjører du anal? Ikke noe vaginal?

Lenke til kommentar

 

Er med på tankegangen til 43 her.

Kjørte samme stil med eksen da vi forble knullevenner en stund.

 

Men for å svare på topic - alle har jo precum. Hvis kroppen din ikke tilfører glidemiddel under akten så er jo noe galt med deg.

Rart

 

Så med alle knullevennene og ONSa så kjører du anal? Ikke noe vaginal?

Jeg har hatt særdeles få ONS.

Har stort sett vært i forhold hele livet som seksuelt aktiv. Men iallefall med den eksen så hadde hun blitt gravid to ganger med prevensjon. Piller og sprøyte men alle hull er gode hull så moroa fortsatte, da jeg anså det som sikrere, samt at hun var en av de som fikk sine kraftigste orgasmer analt. Så win/win :p

Lenke til kommentar

 

 

Er med på tankegangen til 43 her.

Kjørte samme stil med eksen da vi forble knullevenner en stund.

 

Men for å svare på topic - alle har jo precum. Hvis kroppen din ikke tilfører glidemiddel under akten så er jo noe galt med deg.

Rart

 

Så med alle knullevennene og ONSa så kjører du anal? Ikke noe vaginal?

Jeg har hatt særdeles få ONS.

Har stort sett vært i forhold hele livet som seksuelt aktiv. Men iallefall med den eksen så hadde hun blitt gravid to ganger med prevensjon. Piller og sprøyte men alle hull er gode hull så moroa fortsatte, da jeg anså det som sikrere, samt at hun var en av de som fikk sine kraftigste orgasmer analt. Så win/win :p

 

Hvordan kan ho bli gravid med prevensjon?

Lenke til kommentar

helt sant.

jeg vet ikke hvordan det fungerer - jeg vet at folk flest, når de først bestemmer seg, bruker lang tid på å unnfange men jeg har opplevd fire graviditeter med prevenjon. To ganger med kondom, en gang med P-Piller og en gang med P-sprøyte (Også med foskjellige jenter) samt når vi bestemte oss for barn (i nåværende forhold) ble det graviditet ved første forsøk begge gangene.

 

Jeg kan bare anta at min sperm består av en kombinasjon av millioner av bittesmå arnold swarzeneggere, ramboer og steven segal. En closeup av en av mine sædceller med mål for øye ser kanskje noe slik ut;

 

MacGruber-Angry.gif

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Redigerte innlegget akkurat. Puler selvfølgelig fitte, men bare når det er et seriøst forhold.

Aldri ONS?

 

Dama bruker vel beskyttelse da

 

ONS = Anal.

Kan vel pule i musa, og komme i trynet/puppene da

 

Nei, da må jeg uansett ha brukt kondom for å være sikker + at kondomer kan sprekke.

 

Så liker jeg å komme inni dama, det er jo halve morroa ;)

Lenke til kommentar

 

Redigerte innlegget akkurat. Puler selvfølgelig fitte, men bare når det er et seriøst forhold.

Aldri ONS?

 

Dama bruker vel beskyttelse da

 

ONS = Anal.

Kan vel pule i musa, og komme i trynet/puppene da

 

Nei, da må jeg uansett ha brukt kondom for å være sikker + at kondomer kan sprekke.

 

Så liker jeg å komme inni dama, det er jo halve morroa ;)

 

Så du tør ikke å pule i musa uten kondom? Sex med og uten kondom er to vidt forskjellige ting

 

Synes det å komme på hun er like bra

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...