Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Dere menn, som får precum


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du er nok ikke klar over hvor hjelpesløs og fjollete du virker Kim1111.   Heldigvis virker det som at alle på denne tråden har mer kunnskap og ansvarsfølelse både for seg selv og sin partner enn hva du har. 

 

For å vise ansvar for sin partner så må man ha en partner. Hvis du leser alle trådene til Kim1111 så er det rimelig tydelig at dette er en fyr som er for usikker til å skaffe seg dame.

Lenke til kommentar

 

Du er nok ikke klar over hvor hjelpesløs og fjollete du virker Kim1111.   Heldigvis virker det som at alle på denne tråden har mer kunnskap og ansvarsfølelse både for seg selv og sin partner enn hva du har. 

 

For å vise ansvar for sin partner så må man ha en partner. Hvis du leser alle trådene til Kim1111 så er det rimelig tydelig at dette er en fyr som er for usikker til å skaffe seg dame.

 

Ok. 

 

Tror vi bare ber mod slette denne tråden her. Litt for mange unger i tråden nå.

 

Mod, slett.

Lenke til kommentar

Ok. 

 

Tror vi bare ber mod slette denne tråden her. Litt for mange unger i tråden nå.

 

Mod, slett.

Ser ingen grunn til å slette den, men har allerede rapportert den for vurdering om den bør stenges. Kan legge inn en kommentar i rapportpanelet om din forespørsel.
Lenke til kommentar

 

Ok. 

 

Tror vi bare ber mod slette denne tråden her. Litt for mange unger i tråden nå.

 

Mod, slett.

Ser ingen grunn til å slette den, men har allerede rapportert den for vurdering om den bør stenges. Kan legge inn en kommentar i rapportpanelet om din forespørsel.

 

Ok.

 

Du mener altså at kommentarene i tråden nå er i henhold med tittelen?

Lenke til kommentar

Ok.

 

Du mener altså at kommentarene i tråden nå er i henhold med tittelen?

Ja, for det meste. I tillegg er det ikke fremkommet noen sensitive personopplysninger som rettferdiggjør sletting. Men stenging etter trådstarters ønske pleier vi å etterkomme. (Jeg skriver "vi" selv om jeg har gitt meg som moderator for litt siden.)
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...