Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Dere menn, som får precum


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

En unge er bare et kjærkomment nytt familiemedlem.

 

Jeg lurer dog på hvorfor du spør, bruker du "hoppe av i svingen" som prevansjon?

Hva mener du?

 

For å forhindre å få barn, tar du ut kuken før du kommer??

 

Ja noen ganger, andre ikke. Kommer ann på

 

Hva med dere?

Lenke til kommentar

Jeg stoler aldri på avbrutt samleie som prevensjon og det burde du heller ikke. Bruk kondom eller vær sikker på at dama di går hormonprevensjon eller bruker spiral. Utenfor faste forhold bør du alltid bruke kondom.

Sex med kondom er ikke særlig. Noe heeelt annet uten

Lenke til kommentar

 

Spruter der det passer seg.

Ikke inni musa altså?

 

Joda, hvis det passer seg, men stort sett er snabelen inni tuten når det skjer. Anal er en fin form for prevansjon ;)

 

Du er ikke redd for at dama blir gravid når du er inni ho?

 

Si du er ute og har skaffa deg ONS

Lenke til kommentar

 

Jeg stoler aldri på avbrutt samleie som prevensjon og det burde du heller ikke. Bruk kondom eller vær sikker på at dama di går hormonprevensjon eller bruker spiral. Utenfor faste forhold bør du alltid bruke kondom.

Sex med kondom er ikke særlig. Noe heeelt annet uten

 

Nei, det er ikke det samme. Jeg er ikke overveldende glad i kondom jeg heller. Men så er det dette med uventa unger da. Eller uventa basselusker. Det er heller ikke det beste i verden.
Lenke til kommentar

 

 

Jeg stoler aldri på avbrutt samleie som prevensjon og det burde du heller ikke. Bruk kondom eller vær sikker på at dama di går hormonprevensjon eller bruker spiral. Utenfor faste forhold bør du alltid bruke kondom.

Sex med kondom er ikke særlig. Noe heeelt annet uten

 

Nei, det er ikke det samme. Jeg er ikke overveldende glad i kondom jeg heller. Men så er det dette med uventa unger da. Eller uventa basselusker. Det er heller ikke det beste i verden.

 

Joda men skal endel til for at dama blir gravid. Mye skal klaffe

Lenke til kommentar

Blir stort sett bare suging, slikking og anal så jeg er ikke bekymret. Puler bare i musa hvis jeg er klar for å få barn med dama :)

Kødd a

 

Må jo være jævlig å ikke få pult i fitta? Så du puler absolutt aldri der?

 

Hvorfor er det jævlig? Vanskeligere å få damene til å tan i toern og det gir en følelse av dominans. Hvis man i tillegg klarer å få dem til å faktisk like det så er man i skyene. Fitta er oppskrytt! :)

 

Edit; Jeg stikker selvfølgelig tissen inn i tissen også, men bare hvis det er snakk om fast forhold der jeg er seriøs.

Endret av 4 3
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...