Gå til innhold

Star Citizen - the open-world space sim from the creator of Wing Commander


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
14 minutes ago, Nizzen said:

Alle multiplayer spill de siste 5 åra er betatester, så ; I call BS 😆

Hva har 5 år med dette å gjøre? Det laaaaaaangt over 5 år siden SC skulle vært releaset basert på det de lovet i kickstarteren sin (som de startet for nærmere 10 år siden) og... det skjer neppe de neste 10 årene heller.

Spoiler

Det skjer ikke.

 

Endret av Zork
Lenke til kommentar
21 minutes ago, Zork said:

Hva har 5 år med dette å gjøre? Det laaaaaaangt over 5 år siden SC skulle vært releaset basert på det de lovet i kickstarteren sin (som de startet for nærmere 10 år siden) og... det skjer neppe de neste 10 årene heller.

  Reveal hidden contents

Det skjer ikke.

 

Rart det er fryktelig mange som ikkje bryr seg som spiller det daglig :p

De få som bryr seg, bryr jo ingen seg om i teamet. Naturlig nok.

Min påstand er at de har fått flere spillere med slik de har gjort det til nå, fremfor å ha gitt ut et minispill uten noe dybde eller tech for mange år siden.

Lenke til kommentar
2 minutes ago, Nizzen said:

Rart det er fryktelig mange som ikkje bryr seg som spiller det daglig :p

De få som bryr seg, bryr jo ingen seg om i teamet. Naturlig nok.

Min påstand er at de har fått flere spillere med slik de har gjort det til nå, fremfor å ha gitt ut et minispill uten noe dybde eller tech for mange år siden.

Fryktelig mange er det vel ikke? Hvor mange spiller SC daglig?

Å gi ut et minispill uten dybde ville vel uansett være bedre enn å ikke gi ut noe i det hele tatt? (Om man mener buggy "tech-demoer" er "noe" så...).

Å støtte SC og Chris Roberts nå er omtrent som å støtte Visjon Norge og Jan Hanvold. Når alle andre enn "menigheten" prøver å fortelle deg at det du tror på er BS, så er det mulig en bør høre på den overveldende majoriteten?

Lenke til kommentar
brogamer skrev (1 time siden):

Når jeg ser New World nå nye høyder av bugs så blir jeg glad for at SC også bruker samme spillmotor og vi kan se frem til det samme når SC kommer ut om 10 år.

At et nytt MMO har bugs er vel like sikkert som at sola står opp i morgen. Veldig lite med spillmotor å gjøre. 

De som ikke liker bugs bør vel gjerne ikke røre MMOs innen 1 år+ etter lansering.

 

Endret av MrL
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ja og jeg gleder meg til å se alle de kule bugsa som kommer til å dukke opp i et released SC. I dag med 1 solsystem klart og yrker i Tier0 eller ikke påbegynt har vi imponerende bugs som at spillet lar deg lade våpen med frukt og instant death om du går for fort i trapper. På en full release med millioner av spillere kommer vi til å se fantastiske ting.

Lenke til kommentar
2 hours ago, brogamer said:

Ja og jeg gleder meg til å se alle de kule bugsa som kommer til å dukke opp i et released SC. I dag med 1 solsystem klart og yrker i Tier0 eller ikke påbegynt har vi imponerende bugs som at spillet lar deg lade våpen med frukt og instant death om du går for fort i trapper. På en full release med millioner av spillere kommer vi til å se fantastiske ting.

Fønni, jeg har spilt SC i hundrevis av timer og har aldri vært utsatt for en eneste av tingene du nevner her. Aldri. Ikke en eneste gang.

Endret av Aetius
  • Liker 2
Lenke til kommentar
master7 skrev (På 28.5.2021 den 14.13):

En rørlegger tar ikke elektrikker arbeid, en elektrikker tar ikke murer arbeid osv..

Man ansetter da ikke stadig flere rørleggere hvis det elektriske anlegget er på halv tolv og det stadig er langvarige strømbrudd? Da ansetter man flere elektrikere. Prioriteringer.

Lenke til kommentar
hekomo skrev (På 2.11.2021 den 17.32):

Man ansetter da ikke stadig flere rørleggere hvis det elektriske anlegget er på halv tolv og det stadig er langvarige strømbrudd? Da ansetter man flere elektrikere. Prioriteringer.

Så er det vel også opp til bedriften hva fagfelt de prioriterer å ansette flere av, og i hvilken rekkefølge utifra behovet. Det behøver ikke bety at alt går på skinner, ting skjer og vips må man omprioritere, leie inn flere eller forskyve delprosjekter osv.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
2 hours ago, Juggel said:

Noen her som spiller aktivt? Sist jeg ga det et realt forsøk var i 2017, men ser jo at det er noe mer spillbart nå med noe mer innhold.

Finnes det noen discord grupper etc?

Jeg er med i en av de mest aktive orgene i verden, og spiller nesten hver dag. Du trenger ikke være medlem av orgen for å spille med oss, og her finner du vår Discord: https://discord.gg/DzrD3peh

Discorden og orgen ble startet av Loud Guns, som har en del videoer på YouTube: https://www.youtube.com/channel/UCAqW0dn_7OjHW1ALhd4UVrw

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...