Gå til innhold

Vil bare kjøre cardio nå, tanker?


Anbefalte innlegg

For en merkelig tråd.

 

Hvorfor hører du ikkje på de som allerede har greid å gjøre en endring, og med det fjernet latmannsfettet?

 

Gå ut å løp i 3 mnd og så ta ett nytt bilde. Kroppen ser mest sannsynlig ganske lik ut, bare mindre.

Og du er feit nok til å få tydelige tegn etter fettet om du går ned for fort.

 

Ville heller trent styrke som resten sier

Styrke, selvom jeg har 30% fett? Du tror ikke det går fortere å fjerne fettet ved cardio kontra styrke, si i 2mnd?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei, du vil bli typisk tynn, men feit på de vanligste plassene.

Magen, bryst side og rygg

 

Forøvrig mitt siste svar her.

 

Du har fått alle svarene fu trenger i denne tråden

Så hva tenker du at jeg må gjøre? Bare fortsette i kcal underskudd og trene styrke? Fordi nå har jeg ikke trent noe på 1 uke..

 

Og SS programmet er ganske bæsj på deff.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Nei, du vil bli typisk tynn, men feit på de vanligste plassene.

Magen, bryst side og rygg

Forøvrig mitt siste svar her.

Du har fått alle svarene fu trenger i denne tråden

 

Så hva tenker du at jeg må gjøre? Bare fortsette i kcal underskudd og trene styrke? Fordi nå har jeg ikke trent noe på 1 uke..

 

Og SS programmet er ganske bæsj på deff.

Fikk litt dårlig samvittighet.

 

Styrke, og kosthold er svaret. Du vil se mye bedre ut. Tar gjerne 6-8 mnd før du ser resultater.

 

Slanker du deg no uten å trene styrke vil du bli tynn. Men du vil vil bli tynnfeit 

 

 

 

Du har fått alle svarene fu trenger i denne tråden

 

 

Det holder jeg med deg i.

Andre har forsøkt før deg ;)

 

Her...

 

Eller her....

 

Eller alle de andre trådene hans her på Diskusjon ;)

Må jo være troll

Lenke til kommentar

 

 

Nei, du vil bli typisk tynn, men feit på de vanligste plassene.

Magen, bryst side og rygg

Forøvrig mitt siste svar her.

Du har fått alle svarene fu trenger i denne tråden

Så hva tenker du at jeg må gjøre? Bare fortsette i kcal underskudd og trene styrke? Fordi nå har jeg ikke trent noe på 1 uke..

 

Og SS programmet er ganske bæsj på deff.

Fikk litt dårlig samvittighet.

 

Styrke, og kosthold er svaret. Du vil se mye bedre ut. Tar gjerne 6-8 mnd før du ser resultater.

 

Slanker du deg no uten å trene styrke vil du bli tynn. Men du vil vil bli tynnfeit 

 

 

 

Du har fått alle svarene fu trenger i denne tråden

 

Det holder jeg med deg i.

Andre har forsøkt før deg ;)

 

Her...

 

Eller her....

 

Eller alle de andre trådene hans her på Diskusjon ;)

Må jo være troll

 

Bra at du utdyper, kompis.

Styrke og kosthold, som i hvor mye kcal og i hvilket program?

 

Tror ikke du har sett fettprosenten min.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er det ekko her inne? Føler det du nå spør om er svart på, og du tidligere har skrevet at du forstår, men så kommer du nå, dettende ned fra himmelen.

 

Velg det et program! Personlig liker jeg ICF5x5: https://www.muscleandstrength.com/workouts/jason-blaha-ice-cream-fitness-5x5-novice-workout

 

Spis 2200 kcals. Lev livet. Du har i denne tråden fått svar på det du har spurt om, og dine fremtidige spørsmål ...

Du er tydeligvis ute etter å trolle. Du tar bilde av magen når du bøyer deg frem. Best å la tråden dø ut.

Endret av Lami
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Er det ekko her inne? Føler det du nå spør om er svart på, og du tidligere har skrevet at du forstår, men så kommer du nå, dettende ned fra himmelen.

 

Velg det et program! Personlig liker jeg ICF5x5: https://www.muscleandstrength.com/workouts/jason-blaha-ice-cream-fitness-5x5-novice-workout

 

Spis 2200 kcals. Lev livet. Du har i denne tråden fått svar på det du har spurt om, og dine fremtidige spørsmål ...

Du er tydeligvis ute etter å trolle. Du tar bilde av magen når du bøyer deg frem. Best å la tråden dø ut.

Hva tenker du om dette?

 

Trening 3 ganger i uka(styrke) og spinning 4 ganger i uka med 10 kg sekk på ryggen, slik at jeg brenner fett?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvis ikke cardio og styrketrening hjelper deg, er det på tide å gi opp. Magefett er deilig. Over og ut.

Hvorfor trenger jeg å gjøre styrketrening på deff? Hadde skjønt om jeg hadde hatt mye muskler som jeg hadde bygd opp i en bulkperiode, men sånn som meg, som har mer fett enn muskler..

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Kast tastaturet ditt, trekk ut Internett ledningen og kom deg på gymmen!

Ja, men jeg aner ikke hva og hvordan jeg skal gjøre. Enten cardio eller styrke, som ikke har hjulpet meg en DRITT frem til nå.

 

Hvor mange timer har du ikke vært i aktivitet i dag? Det du gjør nå er å slutte å tenke på hva du skal gjøre og tar deg en joggetur, gå litt når du blir sliten og jogg igjen når du har hvilegått litt. Styrketrening er bra og kondistrening er bra, du trenger ikke bestemme deg for eksakt program i dette sekund, men du trenger å få ræva i gir.

Lenke til kommentar

 

 

Kast tastaturet ditt, trekk ut Internett ledningen og kom deg på gymmen!

Ja, men jeg aner ikke hva og hvordan jeg skal gjøre. Enten cardio eller styrke, som ikke har hjulpet meg en DRITT frem til nå.

 

Hvor mange timer har du ikke vært i aktivitet i dag? Det du gjør nå er å slutte å tenke på hva du skal gjøre og tar deg en joggetur, gå litt når du blir sliten og jogg igjen når du har hvilegått litt. Styrketrening er bra og kondistrening er bra, du trenger ikke bestemme deg for eksakt program i dette sekund, men du trenger å få ræva i gir.

 

Jeg var ute istad jeg.

Men uansett, jeg liker å ha en plan og forholde meg til det. Hva slags program skal jeg følge, la oss si 5x5 ice cream, og la oss si spinning i 35 min 4 ganger om uka?

 

Men igjen, jeg er på deff, har lite muskelmasse, og skal trene styrketrening, hva er vitsen? Får jo ikke bygd meg opp uansett?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...