Gå til innhold

Den store Playerunknown Battleground-tråden


Anbefalte innlegg

 

(Seff kommer jeg til og spille på laveste fordi det er en bedre advantage i forhold til folk som "TROR" de gjemmer seg i grass.)

 

De endret på dette for mange måneder siden. Du ser det samme gresset uansett hvilken kvalitet du velger på teksturene. Gresset har samme draw distance og kvalitet uavhengig av innstillinger. Så gjemmer du deg i gresset, er du gjemt :)

 

Problemet for meg er ikke spillet i seg selv, men den endeløse cheatingen. Det ødelegger spillet 100%.

 

Kult og vite, takker :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

CS:GO og DOTA har et systemer som krever et man har et mobilnummer knyttet til kontoen. Du kan spille spillet uten å gjøre det, men da blir du plassert sammen med andre som ikke lagt til et nummer. Det er en kjempe god løsning. Jeg er villig til å gå verifisere kontoen min hvis det drastisk reduserer antallet av folk som jukser. De som ikke er villige til det kan spille med shit-kidsa. Jeg sier ikke at man skal slutte med ordinær cheat-detection, men heller at dette kan være en ekstra mulighet.

 

Som utvikler taper man minimalt med penger på et slikt system. Det burde også sies at vi som forbrukere ikke burde tolerere at juksere tillates fordi selvskapene tjener penger på det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

40 Games spelt så kom jeg hit :ph34r: minst 5 av de traff jeg på cheater, her møter jeg på nr3 leaderboard som cheater (sjekk instant medkit/painkiller)

XWAQn8S.jpg

Synes nå det er helt latterlig og være så høyt uavhengig av hvor godt man gjør det på så få runder. Føler meg ikke god i spillet og havner alltid top 1% I Europa innen 50 matcher. Sammen med skilled matchmaking så ødelegger det nå all moro

Lenke til kommentar

 

 

(Seff kommer jeg til og spille på laveste fordi det er en bedre advantage i forhold til folk som "TROR" de gjemmer seg i grass.)

 

De endret på dette for mange måneder siden. Du ser det samme gresset uansett hvilken kvalitet du velger på teksturene. Gresset har samme draw distance og kvalitet uavhengig av innstillinger. Så gjemmer du deg i gresset, er du gjemt :)

 

Problemet for meg er ikke spillet i seg selv, men den endeløse cheatingen. Det ødelegger spillet 100%.

 

Kult og vite, takker :)

 

 

Ikke helt! Det er samme draw distance men gresset slutter å rendre etter veldig korte avstander. Så selv om du ligger i gresset og koser deg så kan fiende som er på bakketopp 200-300m unna deg se deg ligge på bar bakke og flire seg ihjel. 

 

Fatter ikke at utviklerne har laget et bedre system for dette. Det er rett og slett null vits i gress sånn spillet er nå om man ikke er helt oppi hverandre.

Lenke til kommentar

CS:GO og DOTA har et systemer som krever et man har et mobilnummer knyttet til kontoen. Du kan spille spillet uten å gjøre det, men da blir du plassert sammen med andre som ikke lagt til et nummer. Det er en kjempe god løsning. Jeg er villig til å gå verifisere kontoen min hvis det drastisk reduserer antallet av folk som jukser. De som ikke er villige til det kan spille med shit-kidsa. Jeg sier ikke at man skal slutte med ordinær cheat-detection, men heller at dette kan være en ekstra mulighet.

 

Som utvikler taper man minimalt med penger på et slikt system. Det burde også sies at vi som forbrukere ikke burde tolerere at juksere tillates fordi selvskapene tjener penger på det.

Utviklere vil tjene på det i lengden. Fortsetter det med like mye juksing som det er nå, så mister de ganske mange spillere og derfor potensiell profitt.

 

Ville også gladelig verifisert kontoen min visst det betyr mindre juks.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Jeg bryr meg heldigvis ikke om rating, rett og slett for jeg ikke vil at rating skal diktere hvor jeg dropper og hvem jeg spiller med.

At cheatere raser forbi meg i rank er også en hyggelig bieffekt, for jeg har truffet på 2-3 stk. på 350 timer. 

 

Har rota meg opp på top 7% i duo og top 12% i squads, får meg til å lure på hva de resterende 90% av spillerne holder på med  :hmm:

Lenke til kommentar

Jeg bryr meg heldigvis ikke om rating, rett og slett for jeg ikke vil at rating skal diktere hvor jeg dropper og hvem jeg spiller med.

At cheatere raser forbi meg i rank er også en hyggelig bieffekt, for jeg har truffet på 2-3 stk. på 350 timer.

 

Har rota meg opp på top 7% i duo og top 12% i squads, får meg til å lure på hva de resterende 90% av spillerne holder på med :hmm:

Det jeg også setter spørsmålstegn på også, gjør det ikke bra og likevel havner man ekstremt høyt på altfor få runder. Helt greit og havne høyt om man spiller mye men 50 matcher spiller man på en uke om man har en del tid.
Lenke til kommentar

 

Vurderer og kjøpe.. Men fortnite er liksom enklere og ta i mens pubg har jeg fått høre er veldig tungt på mesteparten skjermkort.

 

(Seff kommer jeg til og spille på laveste fordi det er en bedre advantage i forhold til folk som "TROR" de gjemmer seg i grass.)

 

Visst riggen i siggen din er korrekt, ser jeg ingen problemer med å kjøre PUBG.

 

Alt på det laveste? Tull... AA kan du gjerne ha på ultra, PP kan du ha på minst medium (gir sharpning effect fra medium), texture kan du ha på ultra, view distance kan du ha på ultra. Resten kan du ha på hva du vil.

 

Med GTX1060 får jeg over 90fps med AA på ultra, PP på medium, texture på high og resten på very low. 

Så GTX1070 kan vel kjøre alt på ultra 1080p å ha over 60fps rimelig greit? :D

 

Ligger på omkring 90-100 fps med alt på ultra | GTX1080, i5 7600k, 16GB Ram <-- HER merker jeg forskjell på hastighet. Med 3000mhz ligger jeg stabilt på 100, med stock på 2300(?) ligger jeg på 80fps. Så hastigheten på rammen som blir flaskehalsen min, 

Endret av Pj0ter
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

 

Jeg bryr meg heldigvis ikke om rating, rett og slett for jeg ikke vil at rating skal diktere hvor jeg dropper og hvem jeg spiller med.

At cheatere raser forbi meg i rank er også en hyggelig bieffekt, for jeg har truffet på 2-3 stk. på 350 timer.

 

Har rota meg opp på top 7% i duo og top 12% i squads, får meg til å lure på hva de resterende 90% av spillerne holder på med :hmm:

Det jeg også setter spørsmålstegn på også, gjør det ikke bra og likevel havner man ekstremt høyt på altfor få runder. Helt greit og havne høyt om man spiller mye men 50 matcher spiller man på en uke om man har en del tid.

 

Mulig jeg ikke spiller nok, og at vi starter på relativt høy rating, dermed så må du spille mye (og dårlig) for å havne et stykke ned på listene. 

Lenke til kommentar

Jeg bryr meg heldigvis ikke om rating, rett og slett for jeg ikke vil at rating skal diktere hvor jeg dropper og hvem jeg spiller med.

At cheatere raser forbi meg i rank er også en hyggelig bieffekt, for jeg har truffet på 2-3 stk. på 350 timer. 

 

Har rota meg opp på top 7% i duo og top 12% i squads, får meg til å lure på hva de resterende 90% av spillerne holder på med  :hmm:

2-3 stk på 350 timer? Bare i går alene traff jeg på minst 8 cheatere. Spiller du på en privat server eller noe?

Lenke til kommentar

 

40 Games spelt så kom jeg hit :ph34r: minst 5 av de traff jeg på cheater, her møter jeg på nr3 leaderboard som cheater (sjekk instant medkit/painkiller)

XWAQn8S.jpg

Synes nå det er helt latterlig og være så høyt uavhengig av hvor godt man gjør det på så få runder. Føler meg ikke god i spillet og havner alltid top 1% I Europa innen 50 matcher. Sammen med skilled matchmaking så ødelegger det nå all moro
Hæh? Jeg var topp 100 solo på langt under 40 kamper. Topp 1% var jeg på 10-15.

Jeg er langt fra god og med 70-80 kamper denne sesongen (reset for en uke siden eller to) så ligger jeg å vaker mellom 100-170. Er så lite som skal til før du detter 20 plasser.

Du skulle bare visst hvor mange 1v1 dueller jeg burde vunnet jeg taper på grunn av tåpelig ting jeg gjør.

Lenke til kommentar

 

 

40 Games spelt så kom jeg hit :ph34r: minst 5 av de traff jeg på cheater, her møter jeg på nr3 leaderboard som cheater (sjekk instant medkit/painkiller)

XWAQn8S.jpg

Synes nå det er helt latterlig og være så høyt uavhengig av hvor godt man gjør det på så få runder. Føler meg ikke god i spillet og havner alltid top 1% I Europa innen 50 matcher. Sammen med skilled matchmaking så ødelegger det nå all moro
Hæh? Jeg var topp 100 solo på langt under 40 kamper. Topp 1% var jeg på 10-15.

Jeg er langt fra god og med 70-80 kamper denne sesongen (reset for en uke siden eller to) så ligger jeg å vaker mellom 100-170. Er så lite som skal til før du detter 20 plasser.

Du skulle bare visst hvor mange 1v1 dueller jeg burde vunnet jeg taper på grunn av tåpelig ting jeg gjør.

Jeg synes ikke det er moro uansett hvor god man er at man havner på toppen i Europa på 15 runder. Forferdelig dårlig rating system,
Lenke til kommentar

 

 

 

40 Games spelt så kom jeg hit :ph34r: minst 5 av de traff jeg på cheater, her møter jeg på nr3 leaderboard som cheater (sjekk instant medkit/painkiller)XWAQn8S.jpg

Synes nå det er helt latterlig og være så høyt uavhengig av hvor godt man gjør det på så få runder. Føler meg ikke god i spillet og havner alltid top 1% I Europa innen 50 matcher. Sammen med skilled matchmaking så ødelegger det nå all moro
Hæh? Jeg var topp 100 solo på langt under 40 kamper. Topp 1% var jeg på 10-15.

Jeg er langt fra god og med 70-80 kamper denne sesongen (reset for en uke siden eller to) så ligger jeg å vaker mellom 100-170. Er så lite som skal til før du detter 20 plasser.

Du skulle bare visst hvor mange 1v1 dueller jeg burde vunnet jeg taper på grunn av tåpelig ting jeg gjør.

Jeg synes ikke det er moro uansett hvor god man er at man havner på toppen i Europa på 15 runder. Forferdelig dårlig rating system,
Nå gikk det jo så fort fordi jeg spilte med en gang rankingen var resatt og hadde 80% topp 10 plasseringer. Hadde dette fortsatt vært den første sesongen (altså når 1.0 ble lansert) så hadde det tatt mye lenger tid, for da trengte en 2500+ i rating for å være topp 200. Nå trenger du forløpig 2100+ for samme. Du ser kanskje forskjellen? 400 rating er mye. Det er så lite som skal til når du kommer innenfor topp 200. En dårlig game som tidligere nevnt og du raser 20-30 plasser.

Det er også større motstand og vanskeligere å komme topp 10 i et game nå enn når en ble matchet med alle mulige slags folk i starten rett etter reset.

 

Sånn vil det alltid være. Når det resettes vil det gå fort i starten når alle begynner likt. Så jevner det seg ut.

Endret av Cappo
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

 

Jeg bryr meg heldigvis ikke om rating, rett og slett for jeg ikke vil at rating skal diktere hvor jeg dropper og hvem jeg spiller med.

At cheatere raser forbi meg i rank er også en hyggelig bieffekt, for jeg har truffet på 2-3 stk. på 350 timer. 

 

Har rota meg opp på top 7% i duo og top 12% i squads, får meg til å lure på hva de resterende 90% av spillerne holder på med  :hmm:

2-3 stk på 350 timer? Bare i går alene traff jeg på minst 8 cheatere. Spiller du på en privat server eller noe?

 

EU og utelukket FPP, og samtlige av de andre jeg spiller med har samme opplevelse som meg.

Lenke til kommentar

 

 

Vurderer og kjøpe.. Men fortnite er liksom enklere og ta i mens pubg har jeg fått høre er veldig tungt på mesteparten skjermkort.

 

(Seff kommer jeg til og spille på laveste fordi det er en bedre advantage i forhold til folk som "TROR" de gjemmer seg i grass.)

 

Visst riggen i siggen din er korrekt, ser jeg ingen problemer med å kjøre PUBG.

 

Alt på det laveste? Tull... AA kan du gjerne ha på ultra, PP kan du ha på minst medium (gir sharpning effect fra medium), texture kan du ha på ultra, view distance kan du ha på ultra. Resten kan du ha på hva du vil.

 

Med GTX1060 får jeg over 90fps med AA på ultra, PP på medium, texture på high og resten på very low. 

Så GTX1070 kan vel kjøre alt på ultra 1080p å ha over 60fps rimelig greit? :D

 

Ligger på omkring 90-100 fps med alt på ultra | GTX1080, i5 7600k, 16GB Ram <-- HER merker jeg forskjell på hastighet. Med 3000mhz ligger jeg stabilt på 100, med stock på 2300(?) ligger jeg på 80fps. Så hastigheten på rammen som blir flaskehalsen min, 

 

Har msi 1070, 1700 og 16 gb 2933 / 3000 mhz, så sikkert noe i samme duren av performance ^^

 

Mobo'et mitt støtter kun opp til 3200 default (og så klokke opp evt.)

 

Får plukke det opp når det er et bra tilbud.

 

edit: la til msi, så det var forskjell på msi / nvidia sine design/performance.

Endret av MultiGamerClub
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Min PC med i5 6600k og 1070 har kjørt 1080p på 90-140 fps alt etter patch og situasjon.

Nå har jeg kjøpt en skjerm med litt høyere oppløsning, så får se om det muligens blir nytt skjermkort i fremtiden. 

Lenke til kommentar

Kjører selv enn [email protected] + GTX 1080 (+150MHz på core) og 16GB 3200MHz RAM. Selv spiller jeg på en ROG Swift 2560x1440 og får sånn igjennomsnitt 80 fps :)

 

Sånn når det kommer til cheating så tror jeg utviklerene jobber iherdig med å finne en løsning på det. I et intervju med selv Mr. PUBG så sa han at han skal gjøre dette spillet competetivt a.k.a. e-sport vennlig. Får han/de ikke bukt med det økende cheating problemet så blir aldri PUBG noe e-sport spill!!

 

God fredag videre, see you an the battleground :D

Endret av €tt@n
Lenke til kommentar

Jeg kjenner at jeg begynner å bli ganske lei av spillet nå. Kanskje jeg trenger en pause.

Det er på høytid at de legger til moding og custom-maps. Jeg tror spillet vil tjene mye på litt mer variasjon og
den variasjonen kan de å gratis av brukere. Gi oss noe som tilsvarer mapmaker fra WC3.

Lenke til kommentar

Spilt 3rd person i 2 runder å møtt på hacker begge gangene. Byttet over til 1st person å ingen hackere så langt. Så det kan se ut som hackerene trives best på 3rd person servere.

 

Føles veldig clunky å spille 1st person. Bevegelsene er forsinket å det virker som man bare er 1 meter høy :p Det er sikkert bare en vanesak.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...