Gå til innhold

Angrep i London - Den nye normalen?


Anbefalte innlegg

"islamsk" terror er misvisende, all den tid en religion selvsagt ikke kan beskytte seg mot at hvem som helst påberoper seg, eller tillegges dette motivet.

 

Når PKK-Kurdere gjennomfører angrep i Tyrkia, er det "islamsk" terror?

 

Vi ser mange typer hendelser som denne i London med såkalte "ensomme ulver", enten konvertitter som "har sett lyset", er psykiatriske kasus, eller en mix inkl. stoffmisbruk.

 

"Islam" fungerer i slik setting bare som en identifikasjon for en del personer, akkurat som enkelte far-right snakker om "våre kristne" verdier, men sjøl aldri setter sine føtter i kirken, på samme måte som mange av de over nevnt ikke går i moske.

 

Noen tror at bare vi "stenger moskeer og forbyr koranen", så vil slike tingen opphøre. Det er selvsagt bare vås. Verden vi lever i er større og mer innviklet enn som så.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

 

 

 

Det var en engelskmann

Som om det unnskylder eller endrer noe som helst.

Bare en enda bedre grunn til å stenge grensene slik at ikke flere terrorister blir født i england.

 

 

Skulle det være noe logikk gjemt inni den logikkbristen her ett sted?

 

A-gjengen og b-gjengen er nok for det meste født i Norge de også, selv om de ikke er nordmmenn. Poenget hans er vel at innvandring fører til uheldige konsekvenser, uansett om det er første eller annen generasjons innvandrere og at disse som kommer nå vil føre med seg både direkte og indirekte problemer.

 

 

De er født i Norge med norsk statsborgerskap. De er nordmenn. Innvandring fører ikke til uheldige konsekvenser. MENNESKER fører til konsekvenser. Uansett om det er Ola eller Ali. Tror du virkelig at uten en eneste innvandrer så hadde vi levd i Kardemommeby?

 

Nei, jeg sier ikke det, jeg bare sier at samfunnet hadde vært bedre og vi hadde unngått mange av de problemene vi har idag. Ved å unngå innvandring idag, kan vi unngå å skape unødvendige fremtidige problemer, men det virker ingen å bry seg om.

 

Hvordan vet du dette egentlig? Så vidt jeg vet har dette aldri skjedd noe sted i verden så du har ingenting å begrunne denne påstanden din med.

 

Og nei, de er ikke Norske bare fordi de er født i Norge av to utenlandske foreldre. Da er de f.eks Pakistaner født i Norge. Har de en pakistansk foreldre og en Norsk, så er de halvt Norsk, født i Norge.

 

Så når slutter du å regne ut hvor mange deler av en nasjon du er? Om jeg har en bestefar som hadde en norsk mor og svensk far. Da er ikke jeg norsk. Jeg er 1 1/8 dels svensk og 7/8 norsk. Eller du mener kanskje at vi ikke skal regne så langt tilbake? Hvem bestemmer denne utregningen forresten?

Lenke til kommentar

Det var en engelskmann. Deretter sier du at dette er en enda bedre grunn til å stenge grensene for å unngå at flere terrorister blir født i England. Da er spørsmålet mitt igjen: Hvordan skal det å stenge grensene hindre at engelskmenn blir født?

 

Terrorister kan ha religioner som eksempelvis kristen, jødedom, islam, buddhisme, sekulære osv. Terrorister kan også være sekulære, venstreorienterte og høyreorienterte. Dette burde man forvente at du visste.

"Engelskmann", ved å stenge grensene så slipper man at fremtidige "engelskmenn" av samme type blir født.

 

Ja terrorister kan være alt mulig, men når den store majoriteten er islamister så velger jeg å fokusere på det.

Hva får du ut av å forsvare islamister på denne måten ved å bytte fokus til at det også finnes terrorister fra andre ideologier?

Lenke til kommentar

"islamsk" terror er misvisende, all den tid en religion selvsagt ikke kan beskytte seg mot at hvem som helst påberoper seg, eller tillegges dette motivet.

 

Når PKK-Kurdere gjennomfører angrep i Tyrkia, er det "islamsk" terror?

 

Vi ser mange typer hendelser som denne i London med såkalte "ensomme ulver", enten konvertitter som "har sett lyset", er psykiatriske kasus, eller en mix inkl. stoffmisbruk.

 

"Islam" fungerer i slik setting bare som en identifikasjon for en del personer, akkurat som enkelte far-right snakker om "våre kristne" verdier, men sjøl aldri setter sine føtter i kirken, på samme måte som mange av de over nevnt ikke går i moske.

 

Noen tror at bare vi "stenger moskeer og forbyr koranen", så vil slike tingen opphøre. Det er selvsagt bare vås. Verden vi lever i er større og mer innviklet enn som så.

 

 

Det er dessverre slik at terror i moderne tid først og fremst er et fenomen som er knyttet til Islam. Ikke alle terrorister er muslimer, heller ikke alle muslimske terrorister er først og fremst motivert av islamsk dogme, men det er noe særegent med islam som gjør at terror gang på gang utføres i denne religionens navn.

 

Hvis man ikke anerkjenner dette, heller man bare bensin på bålet som ytre høyre har stablet opp.

Endret av Tempelhof45
Lenke til kommentar

Ja terrorister kan være alt mulig, men når den store majoriteten er islamister så velger jeg å fokusere på det.

 
Årsaken til at "alle" er det, er fordi vi ikke har andre merkelapper på det. I motsetning til vestlige verden, der terrorister inndeles i ulike politiske kulører, høyre - venstre, nasjonalister, fascister, marxister, osv. så har ikke muslimske land tradisjon med dette lappeteppe. Ergo "er alle" islamister, siden de mangler noe annet å identifisere seg med, eller bli identifisert som.
 
eks. ABB "trengte" således ikke begrunne sitt ståsted med kristendom, men kunne begrunne ugjerningen i det politiske spektret.
Lenke til kommentar

 

"islamsk" terror er misvisende, all den tid en religion selvsagt ikke kan beskytte seg mot at hvem som helst påberoper seg, eller tillegges dette motivet.

 

Når PKK-Kurdere gjennomfører angrep i Tyrkia, er det "islamsk" terror?

 

Vi ser mange typer hendelser som denne i London med såkalte "ensomme ulver", enten konvertitter som "har sett lyset", er psykiatriske kasus, eller en mix inkl. stoffmisbruk.

 

"Islam" fungerer i slik setting bare som en identifikasjon for en del personer, akkurat som enkelte far-right snakker om "våre kristne" verdier, men sjøl aldri setter sine føtter i kirken, på samme måte som mange av de over nevnt ikke går i moske.

 

Noen tror at bare vi "stenger moskeer og forbyr koranen", så vil slike tingen opphøre. Det er selvsagt bare vås. Verden vi lever i er større og mer innviklet enn som så.

 

 

Det er dessverre slik at terror i moderne tid først og fremst er et fenomen som er knyttet til Islam. Ikke alle terrorister er muslimer, heller ikke alle muslimske terrorister er først og fremst motivert av islamsk dogme, men det er noe særegent med islam som gjør at terror gang på gang utføres i denne religionens navn.

 

Hvis man ikke anerkjenner dette, heller man bare bensin på bålet som ytre høyre har stablet opp.

 

 

Hvorfor tror du så at denne terroren først har gjort seg gjeldene etter WW2 ?

 

Mener du det plutselig oppstod helt uten årsak?

Lenke til kommentar

Hvordan vet du dette egentlig? Så vidt jeg vet har dette aldri skjedd noe sted i verden så du har ingenting å begrunne denne påstanden din med.

 

Hva i huleste snakker du om? Jeg snakker iallefall om de problemene som allerede har vært som resultat av tidligere innvandring.

 

 

Og nei, de er ikke Norske bare fordi de er født i Norge av to utenlandske foreldre. Da er de f.eks Pakistaner født i Norge. Har de en pakistansk foreldre og en Norsk, så er de halvt Norsk, født i Norge.

 

Så når slutter du å regne ut hvor mange deler av en nasjon du er? Om jeg har en bestefar som hadde en norsk mor og svensk far. Da er ikke jeg norsk. Jeg er 1 1/8 dels svensk og 7/8 norsk. Eller du mener kanskje at vi ikke skal regne så langt tilbake? Hvem bestemmer denne utregningen forresten?

 

Amerikanere regner seg fortsatt som haugevis av nasjonaliteter. De snakker ofte om 5-6 forskjellige nasjoner de stammer fra, eller til og med flere.

 

Så, jeg har ikke noe svar på det spørsmålet uansett, men interessant å være klar over det iallefall.

Endret av zeebra
Lenke til kommentar

Hyppighet av terror- og skytehendelser skal ikke jeg uttale meg om, men heldigvis har man med internett en helt annen innsikt i hva som har skjedd og ikke skjedd takket være alle som ikke har tilknytning til mainstream media og deres frivillige etterforskningsmuligehter.

Sånn har man i praksis fått avslørt f.eks. Sandy Hook-falskneriet, hvor det er åpenbart for den som har giddet å studere saken, at ingen døde - verken barn eller voksne.

 

Nå vet jeg ikke stort om London-saken denne gang, men folk som er lei av det stadige dritt-spillet er på jakt.

 

<konspirasjonsvid>

 

 

 

Hvorfor er det _alltid_ en øvelse like i forkant, gjerne avsluttet samme dag.

Dette gjentar seg i de fleste terrorhendelser.

<konspirasjonsvid>

 

 

Vær så snill, ikke si du tror dette også var fake...?

 

Vel vel, prøv å kom trekkende med den til en av de dreptes familie så skal du nok brått få føle hvordan ekte smerte kjennes du også.

Lenke til kommentar

Hvorfor tror du så at denne terroren først har gjort seg gjeldene etter WW2 ?

 

Mener du det plutselig oppstod helt uten årsak?

 

 

 

Nei. Alt har årsaker.

 

Islam som politisk bevegelse fikk en massiv oppblomstring etter andre verdenskrig, delvis på grunn av maktvakuumet som oppstod etter av-kolonialiseringen i Midt-Østen og Afrika. Det som knytter Islam så nært til terrorisme, og spesielt selvmordsangep, er at det i de religiøse tekstene finnes teologisk rettferdiggjøring og belønning av slike handlinger. 

Endret av Tempelhof45
Lenke til kommentar

 

De er født i Norge med norsk statsborgerskap. De er nordmenn. Innvandring fører ikke til uheldige konsekvenser. MENNESKER fører til konsekvenser. Uansett om det er Ola eller Ali. Tror du virkelig at uten en eneste innvandrer så hadde vi levd i Kardemommeby?

 

Nei, jeg sier ikke det, jeg bare sier at samfunnet hadde vært bedre og vi hadde unngått mange av de problemene vi har idag. Ved å unngå innvandring idag, kan vi unngå å skape unødvendige fremtidige problemer, men det virker ingen å bry seg om.

 

Og nei, de er ikke Norske bare fordi de er født i Norge av to utenlandske foreldre. Da er de f.eks Pakistaner født i Norge. Har de en pakistansk foreldre og en Norsk, så er de halvt Norsk, født i Norge.

 

 

Hva i alle dager er dette da Zeebra, du vet da faen så godt at man er en norsk om født her og norsk statsborger du? Eller prøver du å imponere nut-bag fascistene her som i geita_ og Tåkepratfyrsten hvorav mener at man ikke er norsk om man ikke er hvit og kristen eller noe??

Lenke til kommentar

 

Nei. Alt har årsaker.

 

Islam som politisk bevegelse fikk en massiv oppblomstring etter andre verdenskrig, delvis på grunn av maktvakuumet som oppstod etter av-kolonialiseringen i Midt-Østen og Afrika. Det som knytter Islam så nært til terrorisme, og spesielt selvmordsangep, er at det i de religiøse tekstene finnes teologisk rettferdiggjøring og belønning av slike handlinger. 

 

 

Det er jo ganske betegnende at årsakene du kommer opp med, begrenses til opphør av kolonitiden? Dvs. det er deres egen skyld.

 

Hadde du hatt et litt bredere innfallsvinkel, ville du innsett at selv etter den tid, så fortsatte innblandingen i midt-østen og Øst-Asia hele veien uten opphør, inn i våre dager og nåtid.

 

Hvorfor har f.eks. Iran så stor mistro til Israel og USA? Bortsett fra at CIA og MI5 likviderte den første demokratiske statsministeren i Iran, kan det også ha noe med at de bygde opp det forhatte sikkerhetspolitiet under Shahens styre?

 

https://snl.no/SAVAK

https://en.wikipedia.org/wiki/SAVAK

 

Eller når Israel prøver å legge skylder på bomber mot USA og UK på Muslimsk Brorskap i Egypt

 

https://no.wikipedia.org/wiki/Lavon-aff%C3%A6ren

 

Hvorfor var Mujaheedin frihetskjempere når de sloss mot russisk invasjon i Afghanistan, men terrorister når de slåss mot USA's okkupasjon?

 

Er PKK-kurdere sine aksjoner islamsk terror?

Lenke til kommentar

"islamsk" terror er misvisende, all den tid en religion selvsagt ikke kan beskytte seg mot at hvem som helst påberoper seg, eller tillegges dette motivet.

 

Når PKK-Kurdere gjennomfører angrep i Tyrkia, er det "islamsk" terror?

 

Vi ser mange typer hendelser som denne i London med såkalte "ensomme ulver", enten konvertitter som "har sett lyset", er psykiatriske kasus, eller en mix inkl. stoffmisbruk.

 

"Islam" fungerer i slik setting bare som en identifikasjon for en del personer, akkurat som enkelte far-right snakker om "våre kristne" verdier, men sjøl aldri setter sine føtter i kirken, på samme måte som mange av de over nevnt ikke går i moske.

 

Noen tror at bare vi "stenger moskeer og forbyr koranen", så vil slike tingen opphøre. Det er selvsagt bare vås. Verden vi lever i er større og mer innviklet enn som så.

 

Det som blir så slitsomt med alt dette er ikke bare at man hver gang må fekte av disse jævla fascistene som du ser spretter opp her og overalt hver gang en muslim har gjort noe dumt for da kunne base i egne fordommer og hovere over egen framsynthet, og det gjerne før likene er i jorda, men så må man jo i tillegg faen meg passe på dere ute på venstresiden her også! Som jo vanligvis har en rasjonell og solidarisk tilnærming til det meste, men som lukker øynene med en gang religionen kommer til syne. Og det kan jeg fortelle deg med en gang, det gjør den her akkurat som den har gjort nå fire år i Syria og som den gjorde Brussel og Paris og 9/11 tbc. 

 

Og ikke bare blind men man lukker jo også ørene for ekspertene som prøver å fortelle oss at nød og overgrep er en livsfarlig kombinasjon med disse allerede eksisterende syke avarter av Islam. Men tro meg, det står der i skriftene og jeg har lest det selv så vel i Koranen som i Hadith, de blir befalt til hellig krig og målet er dommedag. Det er altså ikke bare fordi USA har vært aggressive med sin krigføring i midtøsten, man hadde ikke sett disse bestialske handlinger vi må være vitne til hadde ikke religionen med sin hær av Mullah`r vært der med sin truende overbevisning.

 

Vi kommer altså ikke til å komme i mål her om ikke to tanker i hodet på en gang. Man må forstå at ikke bare må bombene stoppe og falle, men alle ideologier og religioner som går på tvers av menneskerettigheter og/eller gitt lands lovverk må fjernes ved å aktivt undertrykkes slik at vi forhindrer den eviggående hjernevasken over til den neste generasjon. Her må politistyrker inn og luke ut alle radikale religiøse ledere samtidig som man kjører landsdekkende opplysningskampanjer om hvordan verden egentlig henger i hop og hva Wahhabismen fører til. Der man brukte penger på bomber bruker man da penger på politimyndigheter, opplysningskampanjer og utdanning. Og da kanskje, bare kanskje, mennesker i midtøsten etterhvert kan ta til fornuft.

Lenke til kommentar

Det er jo ganske betegnende at årsakene du kommer opp med, begrenses til opphør av kolonitiden? Dvs. det er deres egen skyld.

 

Hadde du hatt et litt bredere innfallsvinkel, ville du innsett at selv etter den tid, så fortsatte innblandingen i midt-østen og Øst-Asia hele veien uten opphør, inn i våre dager og nåtid.

 

Hvorfor har f.eks. Iran så stor mistro til Israel og USA? Bortsett fra at CIA og MI5 likviderte den første demokratiske statsministeren i Iran, kan det også ha noe med at de bygde opp det forhatte sikkerhetspolitiet under Shahens styre?

 

https://snl.no/SAVAK

https://en.wikipedia.org/wiki/SAVAK

 

Eller når Israel prøver å legge skylder på bomber mot USA og UK på Muslimsk Brorskap i Egypt

 

https://no.wikipedia.org/wiki/Lavon-aff%C3%A6ren

 

Hvorfor var Mujaheedin frihetskjempere når de sloss mot russisk invasjon i Afghanistan, men terrorister når de slåss mot USA's okkupasjon?

 

Er PKK-kurdere sine aksjoner islamsk terror?

 

 

 

Det finnes mange folk i verden som er undertrykt og urettferdig behandlet uten at disse gruppene tyr til terror og angrep mot sivile mål. Disse metodene er først og fremst brukt av mennesker med muslimsk bakgrunn, og da bør dette gi oss et hint om at det er noe i religionen islam, i tekstene, i dogmen, som i større grad rettferdiggjør slik voldsbruk enn i kristendommen, jødedommen, hinduismen og buddhismen.

 

Som jeg skrev i et tidligere innlegg så er ikke alle terrorister muslimer - selv ikke alle muslimske terrorister er utelukkende motivert av ren teologi, slik som i tilfelle med PKK- - men det er noe med troen på et liv etter døden og overbevisningen om at vantro fortjener å dø, som gjør at muslimer statistisk sett er overrepresentert som utøvere av terror.

Lenke til kommentar

 

 

De er født i Norge med norsk statsborgerskap. De er nordmenn. Innvandring fører ikke til uheldige konsekvenser. MENNESKER fører til konsekvenser. Uansett om det er Ola eller Ali. Tror du virkelig at uten en eneste innvandrer så hadde vi levd i Kardemommeby?

Nei, jeg sier ikke det, jeg bare sier at samfunnet hadde vært bedre og vi hadde unngått mange av de problemene vi har idag. Ved å unngå innvandring idag, kan vi unngå å skape unødvendige fremtidige problemer, men det virker ingen å bry seg om.

 

Og nei, de er ikke Norske bare fordi de er født i Norge av to utenlandske foreldre. Da er de f.eks Pakistaner født i Norge. Har de en pakistansk foreldre og en Norsk, så er de halvt Norsk, født i Norge.

 

 

Hva i alle dager er dette da Zeebra, du vet da faen så godt at man er en norsk om født her og norsk statsborger du? Eller prøver du å imponere nut-bag fascistene her som i geita_ og Tåkepratfyrsten hvorav mener at man ikke er norsk om man ikke er hvit og kristen eller noe??

 

Man blir ikke Norsk bare fordi man har Norsk statsborgerskap. Vil du diskutere akkurat det har vi en annen bedre tråd for den diskusjonen:

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1765276

 

Ps. I motsetning til de fleste andre gir jeg blaffen i å imponere noen eller forsøke å "vinne" diskusjoner. For min del er sannheten det som teller, og logikk som former grunnlag for sannheten.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

 

De er født i Norge med norsk statsborgerskap. De er nordmenn. Innvandring fører ikke til uheldige konsekvenser. MENNESKER fører til konsekvenser. Uansett om det er Ola eller Ali. Tror du virkelig at uten en eneste innvandrer så hadde vi levd i Kardemommeby?

Nei, jeg sier ikke det, jeg bare sier at samfunnet hadde vært bedre og vi hadde unngått mange av de problemene vi har idag. Ved å unngå innvandring idag, kan vi unngå å skape unødvendige fremtidige problemer, men det virker ingen å bry seg om.

 

Og nei, de er ikke Norske bare fordi de er født i Norge av to utenlandske foreldre. Da er de f.eks Pakistaner født i Norge. Har de en pakistansk foreldre og en Norsk, så er de halvt Norsk, født i Norge.

 

 

Hva i alle dager er dette da Zeebra, du vet da faen så godt at man er en norsk om født her og norsk statsborger du? Eller prøver du å imponere nut-bag fascistene her som i geita_ og Tåkepratfyrsten hvorav mener at man ikke er norsk om man ikke er hvit og kristen eller noe??

 

Man blir ikke Norsk bare fordi man har Norsk statsborgerskap. Vil du diskutere akkurat det har vi en annen bedre tråd for den diskusjonen:

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1765276

 

Ps. I motsetning til de fleste andre gir jeg blaffen i å imponere noen eller forsøke å "vinne" diskusjoner. For min del er sannheten det som teller, og logikk som former grunnlag for sannheten.

 

 

Ja og logikken din er langt vanskeligere å finne her enn motivet bak denne stygge holdningen man viser egne landsmenn. Respektløst fascist-vrøvl er det du driver med her, skjerp deg.

Lenke til kommentar

Ps. I motsetning til de fleste andre gir jeg blaffen i å imponere noen eller forsøke å "vinne" diskusjoner. For min del er sannheten det som teller, og logikk som former grunnlag for sannheten.

Tja, da får jeg vel anbefale min logikk 101 til deg også.

 

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1500489&page=1

Endret av Skatteflyktning
Lenke til kommentar

 

 

 

 

De er født i Norge med norsk statsborgerskap. De er nordmenn. Innvandring fører ikke til uheldige konsekvenser. MENNESKER fører til konsekvenser. Uansett om det er Ola eller Ali. Tror du virkelig at uten en eneste innvandrer så hadde vi levd i Kardemommeby?

Nei, jeg sier ikke det, jeg bare sier at samfunnet hadde vært bedre og vi hadde unngått mange av de problemene vi har idag. Ved å unngå innvandring idag, kan vi unngå å skape unødvendige fremtidige problemer, men det virker ingen å bry seg om.

 

Og nei, de er ikke Norske bare fordi de er født i Norge av to utenlandske foreldre. Da er de f.eks Pakistaner født i Norge. Har de en pakistansk foreldre og en Norsk, så er de halvt Norsk, født i Norge.

 

 

Hva i alle dager er dette da Zeebra, du vet da faen så godt at man er en norsk om født her og norsk statsborger du? Eller prøver du å imponere nut-bag fascistene her som i geita_ og Tåkepratfyrsten hvorav mener at man ikke er norsk om man ikke er hvit og kristen eller noe??

 

Man blir ikke Norsk bare fordi man har Norsk statsborgerskap. Vil du diskutere akkurat det har vi en annen bedre tråd for den diskusjonen:

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1765276

 

Ps. I motsetning til de fleste andre gir jeg blaffen i å imponere noen eller forsøke å "vinne" diskusjoner. For min del er sannheten det som teller, og logikk som former grunnlag for sannheten.

 

 

Ja og logikken din er langt vanskeligere å finne her enn motivet bak denne stygge holdningen man viser egne landsmenn. Respektløst fascist-vrøvl er det du driver med her, skjerp deg.

 

Statsborgerskap er ikke det samme som kultur :)

Lenke til kommentar

 Her må politistyrker inn og luke ut alle radikale religiøse ledere samtidig som man kjører landsdekkende opplysningskampanjer om hvordan verden egentlig henger i hop og hva Wahhabismen fører til. Der man brukte penger på bomber bruker man da penger på politimyndigheter, opplysningskampanjer og utdanning. Og da kanskje, bare kanskje, mennesker i midtøsten etterhvert kan ta til fornuft.

 

Dette var da veldig raust og soledarisk av deg da, invitere inn masse bråkmakere som resten av samfunnet skal få lov til å måtte ta seg av.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

"islamsk" terror er misvisende, all den tid en religion selvsagt ikke kan beskytte seg mot at hvem som helst påberoper seg, eller tillegges dette motivet.

 

Når PKK-Kurdere gjennomfører angrep i Tyrkia, er det "islamsk" terror?

 

Vi ser mange typer hendelser som denne i London med såkalte "ensomme ulver", enten konvertitter som "har sett lyset", er psykiatriske kasus, eller en mix inkl. stoffmisbruk.

 

"Islam" fungerer i slik setting bare som en identifikasjon for en del personer, akkurat som enkelte far-right snakker om "våre kristne" verdier, men sjøl aldri setter sine føtter i kirken, på samme måte som mange av de over nevnt ikke går i moske.

 

Noen tror at bare vi "stenger moskeer og forbyr koranen", så vil slike tingen opphøre. Det er selvsagt bare vås. Verden vi lever i er større og mer innviklet enn som så.

 

Det er ikke moskeer og bøker som begår terrorisme, det er mennesker. Kaster du alle terrorister i fengsel så blir det ikke begått mer terrorisme, det samme gjelder om de ikke kommer inn i landet :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...