Gå til innhold

Kamptråd - Manchester United vs Bournemouth


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I mine øyne så kræsjer han litt i Rooney og må hoppe ganske langt for å unngå Zlatan, det klarer han ikke. Stygt, men tviler på at han hopper i tinningen på en fyr med vilje.

 

Kaaaaanskje en liten sjanse for det, men da tar du en enorm risiko og Mings endte opp med å stemple ham i hodet. Det er uansvarlig av ham og han fortjente rødt for det. Vi snakker om knotter og kroppsvekten i hodet på en spiller altså.

I tillegg fortsetter han uten å bry seg etter å ha tråkket på ham. Sier alt egentlig.

Endret av Mr. President™
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Uforsiktig, ja, men om man med viten og vilje stempler en fyr i tinningen skal man ikke ha 3 kampers karantene, men fengsel.

 

Kudos til Zlatan for å ikke overspille da.

 

 

 

I mine øyne så kræsjer han litt i Rooney og må hoppe ganske langt for å unngå Zlatan, det klarer han ikke. Stygt, men tviler på at han hopper i tinningen på en fyr med vilje.

 

Kaaaaanskje en liten sjanse for det, men da tar du en enorm risiko og Mings endte opp med å stemple ham i hodet. Det er uansvarlig av ham og han fortjente rødt for det. Vi snakker om knotter og kroppsvekten i hodet på en spiller altså.

 

 

Ja, er enig i at rødt er berettiget, ikke gult som jeg sa tidligere. Han burde forstått at det var stor sjans for å lande på Zlatan i det han hopper.

Endret av Maefteda
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...