Gå til innhold

Hvorfor tror dere kvinner er så positive til innvandring?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mange påstander. Lite hold i dem. 2% av svenske innvandrere i jobb? Og påstanden om at menn er de eneste ofrene i krig? 

 

Enten er det en vanvittig kompetansemangel hos alle rasister (ikke de som ønsker bærekraftig innvandring men denne gjengen) eller så er det som vanlig ikke noen gode nok sanne argumenter til ikke å prate piss å bruke falske argumenter.

 

Har man en god sak trenger man ikke å juge.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Borgerkrig, virkelig. Og det skulle i tilfelle ikke gått utover kvinner? Jeg henger ikke med.

Menn har alltid stått i frontlinjen i krig. Dødstallene er alltid større blant menn.

 

 

Med andre ord så er det alltid menn som i all hovedsak har kriget - og dermed er dødstallene alltid vært større blant menn. Det er vel ganske så logisk?

Jeg sier ikke at menn er grunnen til alle kriger, eller at kvinner aldri har deltatt i kriger. Kun at det alltid i all hovedsak har vært menn som har kriget, og dermed er dødstallene alltid større blant menn.

 

Er det et argument for at krig eller borgerkrig ikke går ut over kvinner?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Apropos verdiskapning har Jon Hustad regnet seg frem til at gjennomsnittsinnvandreren må tjene 650.000kr for at innvandring til Norge skal lønne seg overhodet.

Da funker det ikke så bra at "flyktninger" har 80% arbeidsløshet etter flere tiår.

Det "hjelper" ikke samfunnet vårt. Det dømmer det faktisk nord og ned. Pensjonene forsvinner. Hva tror dere skjer den dagen Norge ikke lenger har råd til å betale seg ut av problemene sine?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Verdiskapning

Hvor mange migranter var det som fikk jobb i Sverige igjen? 2%?

 

Ca. halvparten av ikke-vestlige innvandrere i Sverige jobber, i følge Tino Sanandaji. Men de tjener langt dårligere, på grunn av utdannelse, jobbtype, jobbmengde og lengde, og bidrar dermed mindre i skatteinntekter samtidig som de forbruker langt mer sosial ytelser. Så isolert sett er første generasjon dårlig butikk.

 

2. og 3. generasjon er DÅRLIGERE integrert enn 1. gen.

 

 

Nei. Stort sett er de bedre integrert. Men det er klare grupper med lokalt utenforskap (Rinkeby, tidligere Rosengård), og det er en ikke uvesentlig radikalisering. Men prosentvis utgjør disse gruppene en liten del av 2. g 3. generasjon. Og i Norge kan de telles "på en hånd".

 

Det kommer selvsagt an på hva man mener med å være integrert. 

 

Geir :)

Lenke til kommentar

At fler sivile dør er fordi det er fler sivile enn militære. I moderne krig er det ofte 50/50. Men i og med at det gjerne er <1% militære og >99% er sivile...

Det forandrer jo likevel ikke det faktum at sivile er de som i størst grad er ofre i krig. Noen mener her at kvinner ikke bryr seg om krig, som er en latterlig påstand. Kvinner blir drept, voldtatt (i Berlin under andre verdenskrig ble ca. 100 000 kvinner voldtatt av sovjetiske soldater hvorav 10% døde av skadene), sendt på flukt, osv.

 

FNs sikkerhetsråd: "Expressing concern that civilians, particularly women and children, account for the vast majority of those adversely affected by armed conflict, including as refugees and internally displaced persons, and increasingly are targeted by combatants and armed elements, and recognizing the consequent impact this has on durable peace and reconciliation,"

 

http://www.cfr.org/women/un-security-council-resolution-1325-women-peace-security/p23041

Endret av Kakofoni
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Borgerkrig, virkelig. Og det skulle i tilfelle ikke gått utover kvinner? Jeg henger ikke med.

 

Kanskje mer nå for tiden enn før, regner ikke med det er så alt for mange menn som gidder å ofre livet sitt for å beskytte dette progressive solidariske samfunnet uten grenser. :rofl:

Lenke til kommentar

Du er inne på noe Geita. Folk sutrer til og med for at de må betale skatt på linje med alle andre. Patroitismen ligger langt unna deler av norsk folk og politikkere. Norsk kultur gir man faen i hvis det ikke er snakk om argument mot innvandring.

 

Om nasjonalfølelsen var bedre før vet jeg ikke men den blir stort sett kun brukt til manipulasjon og har lite med hva Norge historisk har stått for. Men blir det krig samler vi oss garantert. 

Lenke til kommentar

Men blir det krig samler vi oss garantert. 

 

Ja samling blir det nok helt sikkert, spørs hvor stort oppmøtet blir da.. ;)

 

For jeg tror du har overvurdert hvor mange folk som er villig til å kjempe for å beholde en selvutslettende asylpolitikk, kebabsjapper og et særdeles degenerert samfunn som konkurerer mot andre vestlige land i å nå bunnen først.

Endret av geita_
Lenke til kommentar

Hva baserer dere premisset i tråden på egentlig? Har det blitt gjort en undersøkelse som tar seg av hvem av kjønnene som er mest positive til innvandring? I så fall hvilke spørsmål ble stilt? Og hvordan ble kjønnsfordelingen?

Empiri vil jeg tro.

Lenke til kommentar

Hva baserer dere premisset i tråden på egentlig? Har det blitt gjort en undersøkelse som tar seg av hvem av kjønnene som er mest positive til innvandring? I så fall hvilke spørsmål ble stilt? Og hvordan ble kjønnsfordelingen? 

 

 

 

Hva baserer dere premisset i tråden på egentlig? Har det blitt gjort en undersøkelse som tar seg av hvem av kjønnene som er mest positive til innvandring? I så fall hvilke spørsmål ble stilt? Og hvordan ble kjønnsfordelingen?

Empiri vil jeg tro.

 

 

Vet ikke hva trådstarter refererte til, men her er en kilde.  :)

IPSOS - Holdninger til innvandring og integrering Se på side 10. 

Lenke til kommentar

Siden kvinner vil ha masseinnvandring, bør kvinner forsvare seg selv? Jeg synes ikke det. Samtidig forstår jeg godt at mange menn ikke synes de fortjener å bli forsvart.

 

https://m.youtube.com/watch?v=PbXZ6uWEsAQ&feature=youtu.be

 

Hvorfor skal ikke kvinner forsvare seg selv ?

 

Vi blir jo fortalt støtt og stadig om hvordan kvinner kan gjøre alt menn kan.. ;) og når de i tillegg er for innvandring er det da bare rett og rimelig at patriarkiet tar et steg tilbake sånn at kvinner kan få slippe til og få seg et par på trynet for likestillingens skyld.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...