Gå til innhold

SNIKTITT: LG G6 Nå er LG virkelig på krigsstien


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P

 

Skuffende med bare 32gb internminne. Vi bør være på minst 64gv som standard på flaggskip i dag...

Du kan putte inn et 2TB minnekort

 

 

Hvor får man kjøpt det da? 

 

Personlig synes jeg 32 er Ok, men noen er visst avhengige av mye mer lagring enn meg. Og det er et faktum at minnekort kan sløve ned telefonen.

Lenke til kommentar

 

 

Skuffende med bare 32gb internminne. Vi bør være på minst 64gv som standard på flaggskip i dag...

Du kan putte inn et 2TB minnekort

 

 

Hvor får man kjøpt det da? 

 

Personlig synes jeg 32 er Ok, men noen er visst avhengige av mye mer lagring enn meg. Og det er et faktum at minnekort kan sløve ned telefonen.

 

 

Er det? Bruker selv en LG G4 med 32 GB internt og ett 128GB minnekort som jeg kun bruker til lagring av bilder, dokumenter, musikk og lignende. Merker ikke noe som helt til denne sløvheten du nevner. Fremdeles mye kvikkere enn min ipad.

Endret av LoveAmiga
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Huff, hvorfor har disse produsentene en så stor fetish for lange smale skjermer? Etter mange år med 16:9 skjermer til pc'er har produsentene endelig sett lyset og begynt å levere produkter i et mer produktivt 3:2 format.

Hvis jeg er opptatt av kvaliteten på en netflix film, er det når jeg kikker på storskjerm, ikke på mobil.

Lenke til kommentar

"Mot normalt når spill følger med er titlene som følger med G6 faktisk store og kjente. Dette er ting det er helt greit å få gratis, selv om noen nok vil protestere på at det fyller opp menyene unødvendig."

 

Nå er jo riktignok disse spillene gratis uansett da hvis man ønsker å installere dem, men helt klart bedre enn en "demo" løsning som mange andre har hatt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P

 

 

 

Skuffende med bare 32gb internminne. Vi bør være på minst 64gv som standard på flaggskip i dag...

Du kan putte inn et 2TB minnekort

 

 

Hvor får man kjøpt det da? 

 

Personlig synes jeg 32 er Ok, men noen er visst avhengige av mye mer lagring enn meg. Og det er et faktum at minnekort kan sløve ned telefonen.

 

 

Er det? Bruker selv en LG G4 med 32 GB internt og ett 128GB minnekort som jeg kun bruker til lagring av bilder, dokumenter, musikk og lignende. Merker ikke noe som helt til denne sløvheten du nevner. Fremdeles mye kvikkere enn min ipad.

 

 

Ja, det er det. Det at du ikke merker noe er jo fint, men det endrer dessverre ikke noe for alle de som merker det helt tydelig. Og hvis du leser hva jeg skrev, så skriver jeg at det KAN sløve ned telefonen. Ikke at det alltid gjør det.

Endret av Slettet-BnKsB4Fg0P
Lenke til kommentar

 

 

 

Skuffende med bare 32gb internminne. Vi bør være på minst 64gv som standard på flaggskip i dag...

Du kan putte inn et 2TB minnekort

 

 

Hvor får man kjøpt det da? 

 

Personlig synes jeg 32 er Ok, men noen er visst avhengige av mye mer lagring enn meg. Og det er et faktum at minnekort kan sløve ned telefonen.

 

 

Er det? Bruker selv en LG G4 med 32 GB internt og ett 128GB minnekort som jeg kun bruker til lagring av bilder, dokumenter, musikk og lignende. Merker ikke noe som helt til denne sløvheten du nevner. Fremdeles mye kvikkere enn min ipad.

Det endrer vel ikke det faktum at 32GB fortsatt ikke er nok internminne i 2017. Hvorfor kan de ikke produsere 64GB når telefonen er såpass dyr? Det kan ikke forsvares.

Lenke til kommentar

Eksternminne er alltid "tregt", men det kommer og an på hva du bruker det til. Hvis du har video, musikk, bilder ol. på eksternt kort og alt av OS og apper internt er det jo ikke noe problem. Om du bruker Androids sin løsning hvor alt vises i et derimot vil du få filer fordelt over, og da vil det bli tregere uten tvil. Mange produsenter har ikke implementert det engang pga det. 

 

Om du har video der, og du kan spille av videoen uten problemer, så er det jo ikke noe problem å ha det på eksternt minnekort derimot. Så ingenting er galt, ville sagt det kommer an på hvordan det brukes, og hva det brukes til :)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...