Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Dama var utro to ganger


Anbefalte innlegg

Hei, dama var utro to ganger. Ene gangen ble hu fingra i fylla. Andre gang med penetrering (annen fyr). Hun har tryglet og knekt sammen og påstått litt sånn "jeg sa jo nei men han fortsatte". Og det har gjort det vanskelig for meg å gjøre det slutt. Gjorde det slutt andre gangen. Men lot henne komme krypende tilbake. Forholdet har ødelagt hele meg. Men nå er det blitt slutt mellom oss, hun flytta 300km. Og vi har null kontakt.

 

Hvorfor føles dette bruddet 100x mer ille enn alle andre, når jeg har villet gjort det slutt så utallige mange ganger?

Burde jeg egentlig legge henne for hat?

 

Anonymous poster hash: b4de4...a61

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

Hvorfor føles dette bruddet 100x mer ille enn alle andre, når jeg har villet gjort det slutt så utallige mange ganger?

 

Fordi du er glad i henne og hun gjorde deg vondt?

Det ble jo tydeligvis ikke slutt fordi du ikke lenger hadde følelser for henne men fordi du ikke var en eksklusiv partner når det passet henne.

 

 

 

Burde jeg egentlig legge henne for hat?

 

Om du burde hva for noe? Uansett hva du mener med dette så er nok svaret nei. 

 

Du ga slipp på en utro partner. Hun mistet en trofast partner.

Det sier seg selv hvem som kom best ut av situasjonen, selv om det å miste noen man fortsatt er glad gjør jævlig vondt..

Lenke til kommentar

Takk for svar. Jeg måtte sette ord på noen tanker...

 

Jeg visste faktisk iCloud passordet hennes i lang tid.

 

Jeg sa fra til henne om dette etter bruddet nå, at hun må endre det.

Angrer litt. Skulle snoka litt nå kjenner jeg.

Men hadde sikkert bare ødelagt meg selv mer.

 

Og det er vel ikke direkte lovlig...



Anonymous poster hash: b4de4...a61
Lenke til kommentar

Ikke er det lovlig, ikke er det fornuftig og ikke er det sunt for deg. Du trenger å ikke lenger være opptatt av henne og hva ho driver med.

 

Ha vondt i noen uker nå, og så gå videre og bli ferdig med det. Ikke seigpin deg selv i månedsvis og årevis ved å stalke facebooken hennes, sippe over snapchatter ho sender og fylleringe i helgene.

 

Ho er borte, ute av livet ditt. Det suger vilt, men gå videre.

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Godt sagt. Det var tankene som slo meg også.

Jeg fylleringer aldri. Jeg har fjerna henne fra facebook, snap og alt, vi snakket litt om logistikke messige ting på sms, men det er vel alt.

 

Jeg håper på en måte litt at hun fylleringer en eller annen gang. Når begge er kommet seg videre. Så vi kan le litt av det hele.

Men inntil da får jeg bare kjenne litt på smerte.



Anonymous poster hash: b4de4...a61
Lenke til kommentar

Har prøvd. Hun ville ikke anmelde. Hun orket ikke noe styr.

Det er utrolig vanskelig å mistenke utroskap men også må være støttende i tilfelle det faktisk var ufrivillig.

Hadde så mye sinne og håpløs, endeløs frustrasjon. Var mange ganger jeg måtte bare falled ned og gråte ukontrollert, og det føltes nesten ut som jeg så meg selv ovenfra. Bare forsvinne...



Anonymous poster hash: b4de4...a61
Lenke til kommentar

Eg er nok litt stygg nå - men "orket ikke noe styr?". Eg har full forståelse for at å bli voldtatt er en enorm belastning i seg selv, veldig stigmatiserende og selvfølgelig veldig tungt å måtte ta opp noe igjen som en helst vil glemme.

 

Men en må stille litt krav til en slik påstand. Dersom en har blitt voldtatt og spesielt når en bruker dette som en forklaring i en utroskapsmistanke så mener EG at typen bør kunne forvente at saken blir anmeldt om det er reelt - og samtidig uforbeholdent stille opp og støtte dama. 100% støtte.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hei, dama var utro to ganger. Ene gangen ble hu fingra i fylla. Andre gang med penetrering (annen fyr). Hun har tryglet og knekt sammen og påstått litt sånn "jeg sa jo nei men han fortsatte".

Med mindre hun har anmeldt saken har jeg ingen tro på at situasjon #2 var voldtekt. Uavhengig av hvorvidt det teknisk sett var voldtekt ville jeg uansett ikke stolt på henne etter situasjon #1. Bra du dumpet henne.

 

Burde jeg egentlig legge henne for hat?

Nei. Det er dumt å legge henne for hat. Da blir du ikke like fort ferdig med henne, samtidig som du lar hennes eksistens påvirke deg negativt. Det har ingen hensikt.

 

Det hjelper imidlertid å se ned på henne. Forstå nøyaktig hvorfor hun er et dårlig og upålitelig menneske, og hvordan du er bedre enn henne. Jo mer du ser ned på henne, jo flere feil du finner i forhold til dine egne verdier og prinsipper, og jo lettere du ser at du ikke vil ha noe med henne å gjøre, desto mindre verdt er hun for deg, og desto mindre bryr du deg om henne - både i positiv og negativ forstand. Hun er ingenting. Og hun kommer ikke til å bli noen ting. Du går ikke glipp av noe ved å kvitte deg med henne. Men du unngår ytterligere problemer. Du trenger ikke å hate henne for å erkjenne at hun er ubetydelig, og at du er heldig som ikke har noe mer med henne å gjøre.

 

Denne strategien fungerer, og gjør det såre enkelt å komme seg videre etter et brudd. Jeg har gjort det mange ganger selv. Dette fungerer også for å unngå å investere emosjonelt underveis i et forhold, hvilket gjør deg fri til å

1) tenke klart og objektivt uten å la seg styre av en emosjonell investering, og

2) kutte en relasjon uten å lide et emosjonelt tap.

 

Med tanke på hvordan du forklarer at du har hatt lyst til å dumpe henne over lengre tid uten å gjøre det, er dette en tilnærming du definitivt bør teste ut i fremtiden. Hadde du ikke vært emosjonelt investert kunne du dumpet henne i samme sekund som hun fortalte deg hvordan hun ble fingret av en annen.

Lenke til kommentar

Hvorfor føles dette bruddet 100x mer ille enn alle andre, når jeg har villet gjort det slutt så utallige mange ganger?

Burde jeg egentlig legge henne for hat?

 

Anonymous poster hash: b4de4...a61

 

At en dame forsvinner fra ditt liv er ikke en big deal fordi du vil finne og møte nye mennesker hele tiden. Men måten det ble gjort på (utroskap) er et brudd på tillit, ære og følelsen av hva dette reflekterer på deg... og hva hun egentlig til og med synes om deg.

 

Ikke hat henne. Da bruker du unødig mye av din tid og følelse på en som er allerede ute av livet ditt. Å bære hat for noen er å ta gift, og vente på at giften skal virke på noen andre.

Lenke til kommentar

Hei, dama var utro to ganger. Ene gangen ble hu fingra i fylla. Andre gang med penetrering (annen fyr). Hun har tryglet og knekt sammen og påstått litt sånn "jeg sa jo nei men han fortsatte". Og det har gjort det vanskelig for meg å gjøre det slutt. Gjorde det slutt andre gangen. Men lot henne komme krypende tilbake. Forholdet har ødelagt hele meg.

 

Anonymous poster hash: b4de4...a61

 

Veldig trist! Får håpe du kommer deg videre, få tankene over på noe annet. Life is tough.  :cry:

Lenke til kommentar

Ganske åpenbart at hun brukte voldtekt som unskyldning for affærene sine ja.

Det kan fort være tilfellet at hun i utgangspunktet ikke var interessert i sex og sa nei, men etterhvert ble med på notene og av den grunn ikke vil anmelde han for voldtekt.

 

Uansett, dette er nok ikke noen å bruke mer tid eller energi på annet enn å komme seg videre.

Lenke til kommentar

Har prøvd. Hun ville ikke anmelde. Hun orket ikke noe styr.

Det er utrolig vanskelig å mistenke utroskap men også må være støttende i tilfelle det faktisk var ufrivillig.

Befinner man seg i en situasjon hvor penetrering med finger eller annet er mulig, så har man passer grensen for utroskap for lenge siden i min bok.. med mindre det er snakk om overfall, noe jeg ikke får inntrykk av her..
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hei, dama var utro to ganger. Ene gangen ble hu fingra i fylla. Andre gang med penetrering (annen fyr). Hun har tryglet og knekt sammen og påstått litt sånn "jeg sa jo nei men han fortsatte". Og det har gjort det vanskelig for meg å gjøre det slutt. Gjorde det slutt andre gangen. Men lot henne komme krypende tilbake. Forholdet har ødelagt hele meg. Men nå er det blitt slutt mellom oss, hun flytta 300km. Og vi har null kontakt.

 

Hvorfor føles dette bruddet 100x mer ille enn alle andre, når jeg har villet gjort det slutt så utallige mange ganger?

Burde jeg egentlig legge henne for hat?

 

Anonymous poster hash: b4de4...a61

Å legge henne for hat vil nok ikke hjelpe deg. Glem henne og fokuser heller på å se fremover... Ta heller lærdom av at du ikke synes slik oppførsel som dette er ok.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...