Gå til innhold

The Legend of Zelda: Breath of the Wild, informasjon og generell diskusjon


d'espresso

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er nesten litt sjokkert over hvor ille Zelda ser ut i TV modus. Heldigvis ser det vesentlig bedre ut i håndholdt modus. Virker som et spennende spill. En får denne "må bare se hva som er der borte" følelsen. Fantastisk men så farlig så farlig...plutselig kommer sola opp :p

Lenke til kommentar

Grafikken er faktisk helt sjokkerende dårlig. Alt er kornete, brightnessen er merkelig skarp og ubehagelig å se på og det er ingen innstillingmuligheter for å stille på det. Fargene er blasse og kjedelige og framedropsene er konstante og brutale uansett hva man gjør.

Lenke til kommentar

Spillet ser ræv ut på Wii U også. Nedtur når jeg kommer rett fra Horizon Zero Dawn :D

 

Jepp, ble en gedigen nedtur de først par timene her også, ikke så mye grafikken (jeg liker den litt utydelige eventyr stilen - det er også greit at tven er på kun 42" :) ) men pga Wii U pro controllen - etter å akkurat ha rundet Rise of the Tomb Raider på Xbox med Elite controllen. Som å gå fra fabrikkny tysk premium til russisk veteran med rekordstor mangellapp.

 

Men etter noen timer glemmer man både grafikk og controll :)  Deilig å endelig føle at Wii U ikke var et bomkjøp.

Endret av Mr_Spock
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...