Gå til innhold

The Legend of Zelda: Breath of the Wild, informasjon og generell diskusjon


d'espresso

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har bestemt meg. Blir Zelda på meg på release. Bestilte Switch 17/1, ingen spill. Var usikker på hva jeg skulle velge av Zelda og Bomberman. Men siste dagenes lovprising avgjorde det for meg. :) Satser på at det er noe i butikkene på fredag. Regner med at selv om Switch er utsolgt så er det flere spill tilgjengelig enn konsoller!

Lenke til kommentar

Hadde også vært fint om folk sluttet å poste videoer/informasjon relatert til spillet. Jeg(som garantert mange fler) vil ikke se en eneste spoiler fra spillet. Det er vanskelig nok i dagens samfunn, siden folk som har sett spoilere ikke klarer å holde kjeft om det og må spre det videre.

Endret av Enlightened
Lenke til kommentar

 

Vil Breath of the Wild(BotW) opplevelsen min ødelegges om jeg ser Youtube klippet som ble Linket* tidligere? 

 

*pardon the pun.

Jeg angrer litt på at jeg så den. Ser veldig mange nye bosser, fiender, karakterer, plasser og scener. 

 

MEN: DET SER AWESOME UT!!!!

 

Venter litt å se til Zelda er her, har nesten ikke sett på videoer da her. :)

Lenke til kommentar

Man skal ikke svelge alt anmeldere sier, spesielt ikke ting som "tidenes beste Zelda" osv. Det er mye penger som betales til anmeldere for å skryte av storspill som skal lanseres ;)

 

Jeg kan garantere allerede nå at det vil være mange som ikke kommer til å anse BOTW som det beste Zelda, siden vi er alle forskjellige.

Det tyder like fullt på at spillet er bra. Særlig når Edge er så positiv tror jeg.
Lenke til kommentar

 

Man skal ikke svelge alt anmeldere sier, spesielt ikke ting som "tidenes beste Zelda" osv. Det er mye penger som betales til anmeldere for å skryte av storspill som skal lanseres ;)

 

Jeg kan garantere allerede nå at det vil være mange som ikke kommer til å anse BOTW som det beste Zelda, siden vi er alle forskjellige.

Det tyder like fullt på at spillet er bra. Særlig når Edge er så positiv tror jeg.

 

At spillet er bra er vel egentlig å regne med. Kan ikke huske sist vi fikk et Zelda som sugde xP

Lenke til kommentar

Stoler på medier som Edge, Gamespot, IGN og de andre store. Ikke minst de store internasjonale avisene.

 

Nettsider som feks "Nintendo Life" også videre er selvfølgelig mer farget.

Mange sider/medier som fortsatt har integritet. Tviler på at Nintendo har betalt så mange store for å få positiv omtale.

Lenke til kommentar

 

 

Man skal ikke svelge alt anmeldere sier, spesielt ikke ting som "tidenes beste Zelda" osv. Det er mye penger som betales til anmeldere for å skryte av storspill som skal lanseres ;)

 

Jeg kan garantere allerede nå at det vil være mange som ikke kommer til å anse BOTW som det beste Zelda, siden vi er alle forskjellige.

Det tyder like fullt på at spillet er bra. Særlig når Edge er så positiv tror jeg.

 

At spillet er bra er vel egentlig å regne med. Kan ikke huske sist vi fikk et Zelda som sugde xP

 

Da ser jeg ikke problemet ditt.

Lenke til kommentar

Hadde også vært fint om folk sluttet å poste videoer/informasjon relatert til spillet. Jeg(som garantert mange fler) vil ikke se en eneste spoiler fra spillet. Det er vanskelig nok i dagens samfunn, siden folk som har sett spoilere ikke klarer å holde kjeft om det og må spre det videre.

Enlightened er ikke bare la være å se da, jeg gir total faen i å se videoene av Zelda. ;)

Lenke til kommentar

Jeg kan rett og slett ikke vente til fredag. Hvordan tror dere det kommer til å være angående kø på gamestop i 4 tiden på fredag?

 

Skal selv ha det til Wii U, og tenker nok det vil ta litt tid hvis alle skal fylle ut på garantipapirer osv. ved henting av Switch :D

 

Er vel ikke så mye garantipapirer sånn sett da kvittering er garantibevis nok. Men hvilken gamestop skal du på? Om den har hatt midnattsåpning så ser jeg for meg at de aller fleste har hentet konsollen sin allerede.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...