Gå til innhold

The Legend of Zelda: Breath of the Wild, informasjon og generell diskusjon


d'espresso

Anbefalte innlegg

 

Jeg kan rett og slett ikke vente til fredag. Hvordan tror dere det kommer til å være angående kø på gamestop i 4 tiden på fredag?

 

Skal selv ha det til Wii U, og tenker nok det vil ta litt tid hvis alle skal fylle ut på garantipapirer osv. ved henting av Switch :D

 

Er vel ikke så mye garantipapirer sånn sett da kvittering er garantibevis nok. Men hvilken gamestop skal du på? Om den har hatt midnattsåpning så ser jeg for meg at de aller fleste har hentet konsollen sin allerede.

 

Jeg skal på gamestop, herkules i Skien :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Var innom Elkjøp Oasen i Bergen i dag. Fyren på Elkjøp som jeg snakket med var ikke oppdatert på Zelda, men hentet en kollega og sa "var ikke det dette spillet du snakket om å bestille?" Kollegaen sa at den var bestilt, men at han hadde snakket om WiiU-versjonen, som ikke ble tatt inn i butikk, men kun sendt via post. Så virker som om de av dere som vil ha den versjonen ikke kan gå for Elkjøp... Jeg fikk lagt av Zelda til Switch, though. :D

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ser Elkjøp har den på lager i flere butikker og Collect@Store på den. Noen her som har prøvd å hente nå?

Gjorde det med bomberman i går, funket det! Gammel dame i kassa som ikke hadde hørt noe om switch før. Spurte om de hadde konsollen men det hadde de ikke.

 

Hu hadde sikkert hentet det til meg og om de hadde den, haha

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Ser Elkjøp har den på lager i flere butikker og Collect@Store på den. Noen her som har prøvd å hente nå?

Gjorde det med bomberman i går, funket det! Gammel dame i kassa som ikke hadde hørt noe om switch før. Spurte om de hadde konsollen men det hadde de ikke.

 

Hu hadde sikkert hentet det til meg og om de hadde den, haha

 

 

Genialt! Sist jeg prøvde det der var med Halo: Reach (ja... så lenge siden) på Elkjøp Larvik.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...