Gå til innhold

The Legend of Zelda: Breath of the Wild, informasjon og generell diskusjon


d'espresso

Anbefalte innlegg

 

Well this just happened... (ikke en story spoiler)

 

IKKE gå med ett metallvåpen på ryggen hvis dere hører lyn og torden, det fikk jeg nettopp erfare med dødelig utfall..  :rofl: 

 

Haha, tenkte faktisk ikke at det var årsaken...Heller ingen story spoiler:

Hadde lignende opplevelse når jeg fløy med "paraglider" under en storm... :p  

 

Åsen får jeg den se spoiler Heller ingen story spoiler:

 

Er aller første gang jeg spiller Zelda. :wee:  Har nå fått magneten, han kom med den paraglider over i fra,  han ba meg klatre opp i tårnet, men han hvil ikke gi meg paraglider, hva gjør jeg. :hm: 

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

Well this just happened... (ikke en story spoiler)

 

IKKE gå med ett metallvåpen på ryggen hvis dere hører lyn og torden, det fikk jeg nettopp erfare med dødelig utfall..  :rofl: 

 

Haha, tenkte faktisk ikke at det var årsaken...Heller ingen story spoiler:

Hadde lignende opplevelse når jeg fløy med "paraglider" under en storm... :p  

 

Åsen får jeg den se spoiler Heller ingen story spoiler:

 

Er aller første gang jeg spiller Zelda. :wee:  Har nå fått magneten, han kom med den paraglider over i fra,  han ba meg klatre opp i tårnet, men han hvil ikke gi meg paraglider, hva gjør jeg. :hm: 

 

 

Fortalte han deg ikke hva du skulle? :) 

 

Du skal værtfall ta 4 slike shrines også møte han ca på midten der etterpå, da får du paraglidern for å komme deg vidre.

 

Er slik i Zelda at man ikke får ting kastet i hendene, må tenke mye selv vilket gjør det litt vanskeligere og mer innlevet :p  

 

Endret av KozeBamsen
Lenke til kommentar

dsdsdsdsds

 

 

 

 

Well this just happened... (ikke en story spoiler)

 

IKKE gå med ett metallvåpen på ryggen hvis dere hører lyn og torden, det fikk jeg nettopp erfare med dødelig utfall..  :rofl: 

 

Haha, tenkte faktisk ikke at det var årsaken...Heller ingen story spoiler:

Hadde lignende opplevelse når jeg fløy med "paraglider" under en storm... :p  

 

Åsen får jeg den se spoiler Heller ingen story spoiler:

 

Er aller første gang jeg spiller Zelda. :wee:  Har nå fått magneten, han kom med den paraglider over i fra,  han ba meg klatre opp i tårnet, men han hvil ikke gi meg paraglider, hva gjør jeg. :hm: 

 

 

Fortalte han deg ikke hva du skulle? :) 

Du skal værtfall ta 4 slike shrines også møte han ca på midten der etterpå, da får du paraglidern for å komme deg vidre.

Er slik i Zelda at man ikke får ting kastet i hendene, må tenke mye selv vilket gjør det litt vanskeligere og mer innlevet :p  

 

 

Jo han gjorde det, men jeg er ikke så flink i engelsk, er mer eller mindre selv lært i voksen alder.

Endret av Jokingnutria
Lenke til kommentar

Fantastisk spill så langt! Spilt 2-3timer og blir mer og mer glad i spillet. Skal pendle 20 timer i uka i et halvt år, så switch kommer godt med!

 

Syns spillet fungerer helt fantastisk i undocked/handheld mode.

 

Forøvrig enormt pluss at det er såpass vanskelig, dør tritt og ofte :) spilte link between worlds sist, der fantes det omtrent ikke utfordringer i combat.

 

Edit: finnes det ingen oversikt over oppskrifter/recipes ingame med mindre man har den tingen man kan lage i Inventoryen? Tenker da på ting man allerede har lagd.

 

Det finnes sikkert på nett, men unngår bevisst guider og hjelpesider.

Endret av Niram
Lenke til kommentar

Sakset fra random side:

 

To use your shield you simply press the ZL button. In a normal situation that will raise the shield to protect you from an oncoming attack, but it's also the first step in shield surfing.

 

With your shield still raised, jump up and then press the A button near the edge of a hill or mountain — or really anywhere with a slope. Link will then "surf" down the hill. You can even use Link's bow to defend yourself by shooting arrows while shield surfing, if you want to feel like a total badass.

Endret av Niram
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Wii u eller switch?

 

Jeg spiller på Wii U.

 

 

Det er snodig. Jeg har ikke opplevd drops i combat ennå, kun i områder med mange "objekter" som loades inn.

 

Ørliten spoiler, muligens, ikke noe stort, handler om hester.

 

Noen som vet om det går an å få Epona uten bruk av amiibo?

 

Lenke til kommentar

Er surfing på skjoldet en egenskap man må få tak i spillet, eller er det en knapp jeg enda ikke har funnet ut?!

 

Gi et kort svar, vil vite minst mulig. Bare om det er noe jeg ikke finner på kontrolleren eller ikke.

 

Ta fram skjoldet med zl, hopp og press A.

Lenke til kommentar

Sakset fra random side:

 

To use your shield you simply press the ZL button. In a normal situation that will raise the shield to protect you from an oncoming attack, but it's also the first step in shield surfing.

 

With your shield still raised, jump up and then press the A button near the edge of a hill or mountain — or really anywhere with a slope. Link will then "surf" down the hill. You can even use Link's bow to defend yourself by shooting arrows while shield surfing, if you want to feel like a total badass.

Takk!

Lenke til kommentar

Det gjør meg litt skeptisk, det er det kjedeligste jeg vet i spill.

 

Helt av egen fri vilje og det er ikke noe krav for story progress eller lignende. Er rett og slett bare det at jeg bare løper forbi disse tingene og plukker de med meg mens jeg utforsker verden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...