Gå til innhold

The Legend of Zelda: Breath of the Wild, informasjon og generell diskusjon

d'espresso

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så jeg har Zelda, men ikke Switch. Tenkte jeg skulle redeeme poengene for My Nintendo. Men hvor finner jeg koden de ber om? Ingen ark på innsiden av boksen, i hvert fall.

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-NIoHlfL
Skrevet

Er ingen kode, det gjøres på maskinen når spillet er puttet inn.

Skrevet

Zelda var ankommet postkontoret og lå ventet, men jeg hadde ikke fått noen hentemelding så det var bare flaks jeg sjekket sporingen før det stengte. Oppdaterer spillet nå. Fy faen så treigt det går!

Skrevet

Tror ikke jeg har spilt et annet spill sammenhengende over så lang tid på første dag som Zelda....Just cant stop.... :p

Game of the year allerede? :o

Skrevet

Jeg er nesten litt sjokkert over hvor ille Zelda ser ut i TV modus. Heldigvis ser det vesentlig bedre ut i håndholdt modus. Virker som et spennende spill. En får denne "må bare se hva som er der borte" følelsen. Fantastisk men så farlig så farlig...plutselig kommer sola opp :p

Skrevet (endret)

Spillet ser ræv ut på Wii U også. Nedtur når jeg kommer rett fra Horizon Zero Dawn som bare ser så heftig sjokkerende rått ut med 4K HDR og hele pakken :D

Endret av Selvin
Skrevet

Ja den overgangen er voldsom. Men nå er jo Switch en veldig anderledes konsoll. Jeg regner nesten med at Zelda ser ut som det gjør pga det er mer eller mindre en WiiU port.

Skrevet

Switch-versjonen er nok en god del hemmet av at det er en port fra Wii U ja.. Men men, det kan vi leve med, selve spillet skal visst være eksepsjonelt, så får vi se :)

Skrevet

Grafikken er faktisk helt sjokkerende dårlig. Alt er kornete, brightnessen er merkelig skarp og ubehagelig å se på og det er ingen innstillingmuligheter for å stille på det. Fargene er blasse og kjedelige og framedropsene er konstante og brutale uansett hva man gjør.

Skrevet (endret)

Spillet ser ræv ut på Wii U også. Nedtur når jeg kommer rett fra Horizon Zero Dawn :D

Jepp, ble en gedigen nedtur de først par timene her også, ikke så mye grafikken (jeg liker den litt utydelige eventyr stilen - det er også greit at tven er på kun 42" :) ) men pga Wii U pro controllen - etter å akkurat ha rundet Rise of the Tomb Raider på Xbox med Elite controllen. Som å gå fra fabrikkny tysk premium til russisk veteran med rekordstor mangellapp.

Men etter noen timer glemmer man både grafikk og controll :)  Deilig å endelig føle at Wii U ikke var et bomkjøp.

Endret av Mr_Spock
Skrevet

Hvordan er lyden hos dere?

Jeg sliter med at spesielt dialog er veldig varierende på volum. Noe innstilling som er feil hos meg?

Spiller docked og via reciver på 2 store høyttalere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...